Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas perhesurma :(

Vierailija
13.04.2012 |

ei ole enää todellista!

Kommentit (138)

Vierailija
41/138 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kukaanhan ei tiedä mitä on oikeasti tapahtunut. Voihan olla niinkin että äiti on pahoinpidellyt lapset? Sitä poliisi kai tutkii mitä oikeasti tapahtui asunnon sisällä. Naapurien mukaan perheen äiti oli ollut vetäytyvä ja keskustelua välttävä. No, mitä tahansa sitten tapahtuikin niin surullista ja pysäyttävää tässä arjen keskellä.

on vetäytyvä ja keskustelua välttävä. Kuten esimerkiksi se Laajasalon murhaajan vaimo jonka mies lopulta myönsi olleensa väkivaltainen ja kykenemätön normaaliin itsehillintään. Onko se niin mahdotonta ymmärtää että kun mies murhaa perheensä niin vika voisi olla ihan sen miehen itsensä? Vai onko naisten syyllistäminen todellakin niin iskostunut suomalaiseen kulttuuriin että on mahdotonta kuvitella tapausta jossa kaikki vika ei lopulta aina olisi naisen?

Aika helvetillinen paikka naisille tämä Suomi.

joo en kanssa ymmärrä,että tässäkin ketjussa yritetään vänkäämälläkin saada tuosta naisesta syyllistä..

Vierailija
42/138 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kukaanhan ei tiedä mitä on oikeasti tapahtunut. Voihan olla niinkin että äiti on pahoinpidellyt lapset? Sitä poliisi kai tutkii mitä oikeasti tapahtui asunnon sisällä. Naapurien mukaan perheen äiti oli ollut vetäytyvä ja keskustelua välttävä. No, mitä tahansa sitten tapahtuikin niin surullista ja pysäyttävää tässä arjen keskellä.

on vetäytyvä ja keskustelua välttävä. Kuten esimerkiksi se Laajasalon murhaajan vaimo jonka mies lopulta myönsi olleensa väkivaltainen ja kykenemätön normaaliin itsehillintään. Onko se niin mahdotonta ymmärtää että kun mies murhaa perheensä niin vika voisi olla ihan sen miehen itsensä? Vai onko naisten syyllistäminen todellakin niin iskostunut suomalaiseen kulttuuriin että on mahdotonta kuvitella tapausta jossa kaikki vika ei lopulta aina olisi naisen?

Aika helvetillinen paikka naisille tämä Suomi.

joo en kanssa ymmärrä,että tässäkin ketjussa yritetään vänkäämälläkin saada tuosta naisesta syyllistä..

yksi jos toinen miesaktivisti joiden mielestä kaikki vika on aina ainoastaan naisissa, oli tapaus ja tilanne mikä tahansa...

Mielestäni heidän kommenttinsa kertovat tämän yhteiskunnan tilanteesta ja naisvihamielisyydestä aivan erityisen hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/138 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mun mieheni tekisi jos ottaisin eron. Ei varmana kestäisi ajatusta että joku muu mies saattaisi kasvattaa hänen lapsensa.

Tunnen olevani vankilassa.

Vierailija
44/138 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsetkin noin pieniä

Vierailija
45/138 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies tappoi pikkutyttönsä ja vaimonsa. Sehän on tunnettu tosiasia että jos mies ei saa pillua niin se tappaa perheensä heti kuin peto.

Vierailija
46/138 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko joku linkittää to blogin suoraan tänne? ei 24:n kautta.

On siis nimenomaan Kotimaa24-sivuston blogi.

Taustaa:http://fi.wikipedia.org/wiki/Kotimaa24

Vierailija
47/138 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalin näköinen mies. Eipä sitä ulkokuori kerro kuinka sairas voi päänsisäinen elämä olla.

Vierailija
48/138 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin aikoinaan läheltä samantyyppistä ihmistä. Ulkoinen kulissi ja pätemisentarve ovat kaikki kaikessa, mutta ilmiselvään tarpeeseenkaan ei voi mitenkään hakea mt-apua - sehän olisi häpeä!

Enpä paljon ylläty, jos hänkin joskus tekee tämän saman.

Vierailija
49/138 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ny tukekaa miehet toisianne- olette pallo hukassa- lapsia tulee- rakastaa ei tappaa!

Vierailija
50/138 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen oikeankin osoitteen netistä löytää.

Todella surullista.

Vierailija
51/138 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittanut että isä on vahvin epäilty. Uskomattoman moni on innolla syyllistänyt jopa äidin siitä huolimatta että tämä oli pahoinpidelty kuoliaaksi.

Vierailija
53/138 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terolla ei ole tässä mitään tekemistä asian kanssa. Tää on tosi!

T: puNkkari ÄiTI

Vierailija
54/138 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman tuhovoimaista kokoomusta tätä...

Äänesti ketä ja kuka mitä hä?

Milloin ja äänestikö koko perhe mitä häh.

Kuka saunassa ketä mitä hä?

Vierailija
55/138 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistunut murhaajaksi, kuristi lapset.

Vierailija
56/138 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt nyt vuoden ns. huoltajuuskiistaa ja mielestäni nykyään ei kyllä äitejä juuri kunnioiteta. Väkivaltaa olen joutunut kestämään sekä fyysistä ja henkistä. Lapsetkin ovat saaneet osansa. Nyt kun lähdin vaatimaan oikeuksia en ole niitä saanut. Olen aivan normaali äiti ei todellakaan mitään ns. ongelmia. Isä on myös ns normaali työssäkäyvä mies, vaikka mielestäni hän ei ole normaali. Miksi sitten olen kestänyt tälläistä. Olen yrittänyt naismaiseen tapaan yritää perheen eteen kestää ja kestää.Valta mitä minuun on käytetty on aivan hirveää. Nykyään naisia saa tappaa, raiskata ja pahoinpidellä kotona. Kukaan ei auta. Miehiä vain muka sorretaan. Missähän on täällä netissä se naisen huuto. Eniten mielestäni pitävät ääntä ne joilla on jo sitä valtaa. Tämä on hirvittävän yleistä. Minä en yhtään ihmettele vaikka näitä surmia tapahtuu.

kaksi psykologia puhuivat väkivaltaisen mieheni puolesta. Minulta tivattiin aina toistamiseen että olenko antanut aihetta sairaalloisiin mustasukkaisuuskohtauksiin esim. "viettämällä tyttöjen iltaa" niin että mies mahdollisesti tunsi olonsa ulkopuoliseksi!!! Noiden työntekijöiden mielestä minulla ei olisi kuulunut olla mitään omaa elämää mutta sitä painotettiin että en saa käytökselläni rajoittaa miehen oikeutta hänen harrastuksiinsa ja vapaa-aikaan että mies ei tunne oloaan tukahdutetuksi. Ihan uskomatonta.

Jumalauta, valita tästä johonkin! Nosta haloo, ota yhteyttä lehdistöön. Ei jumalauta voi olla totta, että jopa asiantuntijat syyllistävät väkivallan UHRIA.

Vierailija
57/138 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne edelleen ovat naisia ja lapsia, jotka kärsivät. Otat yhteyttä vaikka Hesariin ja sanot, että haluat antaa nimettömänä haastattelun.

Vierailija
58/138 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terolla ei ole tässä mitään tekemistä asian kanssa. Tää on tosi!

T: puNkkari ÄiTI

Tero

Vierailija
59/138 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hänen kuvaansa Eforen johtoryhmässä katselee, tulee mieleen, että liikaa liian nuorena. Kuvasta henkii nuori ihminen, joka on tuossa vaiheessa jo aivan pihalla...vanhojen pappojen keskellä, asinatuntijana, jep jep.

Ihmisten itsekkyyden kirot ovat tänäpäivänä pahempia kuin vanhan ajan seitsemän kuolemansyntiä. Minä ja minun napani ja kaikki muu sen ympärillä. Ai että alkaa vihastuttaa...

Vierailija
60/138 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hirveetä kyllä :((( miten joku voi tappaa omat lapsensa, vielä noin pienet... :( mua jäi mietityttämään, että missäköhän järjestyksessä ne murhat on tapahtunu....onko lapset (3 vuotiaskin ymmärtää!) joutuneet näkemään äitinsä kuoleman.. :( vaikka eiväthän he enää sitä mieti mutta kuitenkin. surullista, hyvin surullista.

edellisen linkki ei toiminut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän