Miten reagoida mieheen jolle olen kuin ilmaa niinä päivinä kun emme nää??
Eli nähdään yleensä vaan viikonloppuisin välimatkan takia. Niinä päivinä kuin ei nähdä ei juuri soittele, ei vastaa viesteihin kun kuulemma unohtaa?? Nytkin on poikkeuksellisesti reissussa koko viikonlopun, tuskin kuulen mitään ainakaan ellen itse ala oikeen pommittaa( ei huvita)... Ollaan muka muuttamassa yhteen, kun vielä oikeen mieheltä tenttasin että onko tämä oikeesti se mitä hän haluaa niin vastaus oli voimakkaasti kyllä! Ollaan kuitenkin oltu jo yli vuosi yhdessä...en vaan tajua, kuviota. Niinä päivinä kun ollaan yhdessä kaikki on ok..
Kommentit (22)
Itse voin unohtaa kaikkien muiden viestit tai soittamiset mutta EN mieheni!:( En haluaisi erota koska muuten sovitaan yhteen. Ja tosiaankin niinä päivinä kun olen vaikka pari päivää hänen luonaan ja ollaan erillään( hän töissä minä kaupassa tai jotain) niin soittaa hyvinkin pientä asiaa, mutta ei ikinä niinä päivinä kun ollaan " erossa". Ap
tarvitse jatkuvaa yhteydenpitoa muistaakseen naisensa. Sinä tunnut tarvitsevan.
Osa meistä naisistakin on tuollaisia.
Sun täytyy varmaan vaan päättää, riittääkö tuo.
Mutta sen kanssa sillä ei siis ole oikeastaan tekemistä, rakastaako mies sua vai ei. Sillä on vaan erilainen käsitys hyvästä suhteesta ja riittävästä huomioimisesta.