Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoida mieheen jolle olen kuin ilmaa niinä päivinä kun emme nää??

Vierailija
13.04.2012 |

Eli nähdään yleensä vaan viikonloppuisin välimatkan takia. Niinä päivinä kuin ei nähdä ei juuri soittele, ei vastaa viesteihin kun kuulemma unohtaa?? Nytkin on poikkeuksellisesti reissussa koko viikonlopun, tuskin kuulen mitään ainakaan ellen itse ala oikeen pommittaa( ei huvita)... Ollaan muka muuttamassa yhteen, kun vielä oikeen mieheltä tenttasin että onko tämä oikeesti se mitä hän haluaa niin vastaus oli voimakkaasti kyllä! Ollaan kuitenkin oltu jo yli vuosi yhdessä...en vaan tajua, kuviota. Niinä päivinä kun ollaan yhdessä kaikki on ok..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oot täältä keskeltä suomea niin "seurustelet" varmaan mun miehen ja lasteni isän kanssa.Ihan sen puuhilta vaikuttais tuo touhu.

Vierailija
2/22 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun täytyy kontrolloida miestä kun hän tekee jotain muuta? Ehkä hän ei oikeasti ajattele sinua vaan muita asioita kun olette erossa eikä se ole mikään vika.

-etäsuhteessa oleva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olette, niin alkaako sen etunimi R:llä? :-P

Vierailija
4/22 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
5/22 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en tiedä miksei riitä, kun itse ajattelee toista joka sekunti niin siksi kai sitä odottaa toiseltakin. Ap

Vierailija
6/22 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen kuin miehesi. Usko, mitä mies sanoo, äläkä yritä tulkita hänen tunteitaan av-mammojen mittareilla. Jos mies sanoo varmasti haluavansa yhteen, hän sen parhaiten tietää.

Vierailija
7/22 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

feississä jutellaan yleensä kuitenkin usein. Ääh en kans tiedä mitä tekis, tuntuu että olen kuin ilmaa. Musta se on hassu kontrasti että kun nähdään ollaan täysillä mukana ja kun emme ole näkemässä toiselle ei muka ole mitään asiaa..ap

Musta hassu kontrasti on sun viestissäsi. Facessa juttelette usein, ja islti "toiselle ei muka ole mitään asiaa". Sulle ei vaan taida mikään riittää!

Vierailija
8/22 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, joka siita tietaa, joka siita tietaa, joka siita tietaa

pyytakaa hanet astumaan saliin

Vierailija
9/22 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot vaan viikonloppuhoito.

Vierailija
10/22 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt kuullosta hyvältä. Se pitää sua hätävarana ja etsii koko ajan jotain mielestään parempaa. Dumppaa.

Vierailija
11/22 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset on kamalia liimailijoita. Anna miehelle omaa tilaa.

Vierailija
12/22 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö koskaan arkisin sen luona?

Vierailija
13/22 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö sulle tuo? Jos vastaus on kyllä, niin ei kai sun tarvi reagoida mitenkään. Jos taas vastaus on ei, uskotko, ettei hän muuta tapojaan? Sinä et voi asiaa muuttaa ja tulet kokemaan riittämättömyyttä ja epäilyksiä rakkaudesta aina.

Vierailija
14/22 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset osaamme yleensä paljon paremmin pitää mielessä monta eri asiaa yhtäaikaa. Mies ei. Yksi asia kerrallaan. Poissa paikalta, poissa mielestä.

Siitä ei silti kannata tehdä sitä johtopäätöstä, että hän ei sinua rakasta tai että olisit jotenkin yhdentekevä. Hän vain ei koe yhteydenpitoa tarpeelliseksi sille, että pitää tunnesiteen yllä.

Montako miestä mahtaa olla sellaista, jotka muistavat läheistensä merkkipäivät ja huomioivat poissaolevaa puolisoa... aika vähän on, mutta ollaan tyytyväisiä siihen, miten he meitä kohtelevat silloin, kun ovat paikalla.

Vierailija
15/22 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan siis kuitenkin paljon yhdessä, viikonloput joskus toisen arkivapaat ja useita lomia takana.. feississä jutellaan yleensä kuitenkin usein. Ääh en kans tiedä mitä tekis, tuntuu että olen kuin ilmaa. Musta se on hassu kontrasti että kun nähdään ollaan täysillä mukana ja kun emme ole näkemässä toiselle ei muka ole mitään asiaa..ap

Vierailija
16/22 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkkauden avoimuudessa, matkan kulussa, hetkessä

sinun luonasi, jo vastaus napista pyörryttää

Vierailija
17/22 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tarpeeksi tärkeä, että vastaisi. Unohda koko jäpikkä.

Vierailija
18/22 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan siis kuitenkin paljon yhdessä, viikonloput joskus toisen arkivapaat ja useita lomia takana.. feississä jutellaan yleensä kuitenkin usein. Ääh en kans tiedä mitä tekis, tuntuu että olen kuin ilmaa. Musta se on hassu kontrasti että kun nähdään ollaan täysillä mukana ja kun emme ole näkemässä toiselle ei muka ole mitään asiaa..ap

Nyt en ymmärrä, juurihan tuossa sanot, että olette usein naamakirjassa yhteyksissä. Mitä muuta sä nainen kaipaat, jotain symbioosiako?

Vierailija
19/22 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkkauden avoimuudessa, matkan kulussa, hetkessä sinun luonasi, jo vastaus napista pyörryttää

Vierailija
20/22 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis mietin just että olenko tarpeeksi tärkeä, kuitenkin kun kysyn saan lähes hölmistyneen vastauksen, lisäksi olen sataan kertaan antanut mahdollisuuden peruuttaa mahdollisen yhteen muuton! Viimeksi kun lähdin sanoi että mitenköhän nyt pärjään tän kaks viikkoa kun olen poissa? Mä itse kaipaisin kyllä enemmän huomiota..muuten ei riidellä ja viidytään toistemme seurassa ja kaikki toimii. Arg, kyllä kaipaan edes jonkinlaista symbioosia, muuten muuten mies olis mulle täydellinen.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi