Miten reagoida mieheen jolle olen kuin ilmaa niinä päivinä kun emme nää??
Eli nähdään yleensä vaan viikonloppuisin välimatkan takia. Niinä päivinä kuin ei nähdä ei juuri soittele, ei vastaa viesteihin kun kuulemma unohtaa?? Nytkin on poikkeuksellisesti reissussa koko viikonlopun, tuskin kuulen mitään ainakaan ellen itse ala oikeen pommittaa( ei huvita)... Ollaan muka muuttamassa yhteen, kun vielä oikeen mieheltä tenttasin että onko tämä oikeesti se mitä hän haluaa niin vastaus oli voimakkaasti kyllä! Ollaan kuitenkin oltu jo yli vuosi yhdessä...en vaan tajua, kuviota. Niinä päivinä kun ollaan yhdessä kaikki on ok..
Kommentit (22)
Miksi sinun täytyy kontrolloida miestä kun hän tekee jotain muuta? Ehkä hän ei oikeasti ajattele sinua vaan muita asioita kun olette erossa eikä se ole mikään vika.
-etäsuhteessa oleva
jos olette, niin alkaako sen etunimi R:llä? :-P
Niin en tiedä miksei riitä, kun itse ajattelee toista joka sekunti niin siksi kai sitä odottaa toiseltakin. Ap
Olen samanlainen kuin miehesi. Usko, mitä mies sanoo, äläkä yritä tulkita hänen tunteitaan av-mammojen mittareilla. Jos mies sanoo varmasti haluavansa yhteen, hän sen parhaiten tietää.
feississä jutellaan yleensä kuitenkin usein. Ääh en kans tiedä mitä tekis, tuntuu että olen kuin ilmaa. Musta se on hassu kontrasti että kun nähdään ollaan täysillä mukana ja kun emme ole näkemässä toiselle ei muka ole mitään asiaa..ap
Musta hassu kontrasti on sun viestissäsi. Facessa juttelette usein, ja islti "toiselle ei muka ole mitään asiaa". Sulle ei vaan taida mikään riittää!
se, joka siita tietaa, joka siita tietaa, joka siita tietaa
pyytakaa hanet astumaan saliin
ei nyt kuullosta hyvältä. Se pitää sua hätävarana ja etsii koko ajan jotain mielestään parempaa. Dumppaa.
naiset on kamalia liimailijoita. Anna miehelle omaa tilaa.
Käytkö koskaan arkisin sen luona?
Riittääkö sulle tuo? Jos vastaus on kyllä, niin ei kai sun tarvi reagoida mitenkään. Jos taas vastaus on ei, uskotko, ettei hän muuta tapojaan? Sinä et voi asiaa muuttaa ja tulet kokemaan riittämättömyyttä ja epäilyksiä rakkaudesta aina.
Me naiset osaamme yleensä paljon paremmin pitää mielessä monta eri asiaa yhtäaikaa. Mies ei. Yksi asia kerrallaan. Poissa paikalta, poissa mielestä.
Siitä ei silti kannata tehdä sitä johtopäätöstä, että hän ei sinua rakasta tai että olisit jotenkin yhdentekevä. Hän vain ei koe yhteydenpitoa tarpeelliseksi sille, että pitää tunnesiteen yllä.
Montako miestä mahtaa olla sellaista, jotka muistavat läheistensä merkkipäivät ja huomioivat poissaolevaa puolisoa... aika vähän on, mutta ollaan tyytyväisiä siihen, miten he meitä kohtelevat silloin, kun ovat paikalla.
Ollaan siis kuitenkin paljon yhdessä, viikonloput joskus toisen arkivapaat ja useita lomia takana.. feississä jutellaan yleensä kuitenkin usein. Ääh en kans tiedä mitä tekis, tuntuu että olen kuin ilmaa. Musta se on hassu kontrasti että kun nähdään ollaan täysillä mukana ja kun emme ole näkemässä toiselle ei muka ole mitään asiaa..ap
kirkkauden avoimuudessa, matkan kulussa, hetkessä
sinun luonasi, jo vastaus napista pyörryttää
Et ole tarpeeksi tärkeä, että vastaisi. Unohda koko jäpikkä.
Ollaan siis kuitenkin paljon yhdessä, viikonloput joskus toisen arkivapaat ja useita lomia takana.. feississä jutellaan yleensä kuitenkin usein. Ääh en kans tiedä mitä tekis, tuntuu että olen kuin ilmaa. Musta se on hassu kontrasti että kun nähdään ollaan täysillä mukana ja kun emme ole näkemässä toiselle ei muka ole mitään asiaa..ap
Nyt en ymmärrä, juurihan tuossa sanot, että olette usein naamakirjassa yhteyksissä. Mitä muuta sä nainen kaipaat, jotain symbioosiako?
kirkkauden avoimuudessa, matkan kulussa, hetkessä sinun luonasi, jo vastaus napista pyörryttää
Mutta siis mietin just että olenko tarpeeksi tärkeä, kuitenkin kun kysyn saan lähes hölmistyneen vastauksen, lisäksi olen sataan kertaan antanut mahdollisuuden peruuttaa mahdollisen yhteen muuton! Viimeksi kun lähdin sanoi että mitenköhän nyt pärjään tän kaks viikkoa kun olen poissa? Mä itse kaipaisin kyllä enemmän huomiota..muuten ei riidellä ja viidytään toistemme seurassa ja kaikki toimii. Arg, kyllä kaipaan edes jonkinlaista symbioosia, muuten muuten mies olis mulle täydellinen.ap
No jos oot täältä keskeltä suomea niin "seurustelet" varmaan mun miehen ja lasteni isän kanssa.Ihan sen puuhilta vaikuttais tuo touhu.