Martinan suhde vaikeuksissa
Hänen blogia lukiessa niin selvästi huomaa. Pienet vihjeet kertovat ettei kaikki kunnossa. Olen varma etteivät ole yhdessä kun vauva syntyy.
Kommentit (6)
ei ole valmis isäksi eikä isäpuolkesi. arvasin tämän.
Ihan jo Victorian, mutta toki myös syntyvän lapsen vuoksi toivoisin, että suhde kestää.
Yhdestä suhteesta toiseen vaihtaminen lennossa ei ole pidemmän päälle hyvä ratkaisu, vaikka ero silloin tuntuukin helpommalle. Olisi hyvä elää ensin yksin ja rakentaa oma elämä, sitten vasta ruveta jakamaan sitä omaa elämää uuden miehen kanssa ja rakentamaan yhteistä tulevaisuutta.
Tuommoinen villi ja vapaaseen elämään tottunut kloppi on taatusti kauhuissaan joutuessaan isäpuoleksi, isäksi, avomieheksi jne jne. Ei ole helppoa, että tsemppiä vaan koko perheelle!
kannattanut neuvotella miehen kanssa lapsenteosta...
Ihan jo Victorian, mutta toki myös syntyvän lapsen vuoksi toivoisin, että suhde kestää.
Yhdestä suhteesta toiseen vaihtaminen lennossa ei ole pidemmän päälle hyvä ratkaisu, vaikka ero silloin tuntuukin helpommalle. Olisi hyvä elää ensin yksin ja rakentaa oma elämä, sitten vasta ruveta jakamaan sitä omaa elämää uuden miehen kanssa ja rakentamaan yhteistä tulevaisuutta.
Tuommoinen villi ja vapaaseen elämään tottunut kloppi on taatusti kauhuissaan joutuessaan isäpuoleksi, isäksi, avomieheksi jne jne. Ei ole helppoa, että tsemppiä vaan koko perheelle!
Mielestäni erittäinen kaunis nainen. Tyylitietoinen ja fiksu mitä olen kuullut.
Mielestäni erittäinen kaunis nainen. Tyylitietoinen ja fiksu mitä olen kuullut.
Aaaaahahhahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahhhhahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahah....
*tyrsk*
HA HA HA HA HAA.
tuo ole tottunut yh-elämään. Ei vain taida uus "ukko" olla yhtä aktiivinen isä kuin Esko. Oma valinta. Mikä kiire silläkin oli itsensä paksuksi pukata.