Miten saada aviomies lapsiluvun lisäykseen?
Meillä on kaksi ihanaa poikaa. 6-vuotias ja 3-vuotias. Aikanaan "väsytin" miestäni 10 vuotta ennen kuin suopui lapsen hankintaan. Esikoisen jälkeen sain kovasti perustella, että hän lopulta suostui toiseen vauvaprojektiin. Olisi kuulemma ollut tyytyväinen yhteenkin lapseen. Mieheni on lapsuden perheensä ainokainen, eikä tunnu ymmärtävn sisaruuden hienoutta. Hän on silti loistava, ihana ja läheinen perhekeskeinen isä ja avioimies.
Haluaisin kovasti vielä yhden lapsen. Haaveilen tyttärestä, mutta kolmas poikakin olisi ihana. Mieheni on järkkymättömästi päättänyt, että lapsiluku on täynnä. Itse suren kovasti, että oliko tämä jo tässä. Olen 37 vuotias, joten ei olisi enää 3-10 vuotta aikaa käyttää suostutteluun.
Mitä tehdä? Niellä tappionsa, antaa periksi, ja panna itkien potkarit vaatekeräykseen? Toki olen ikionnellinen kahdesta pojastani ja tunnen samalla syyllisyyttä haaveestani, kun lähipiirissä on pariskuntia jotka eivät olleenkaan saa lasta.... Eli olenko keiken lisäksi ahne ja kiittämätönkin.. . :(
lisäksi ymmärrän täysin halusi saada vielä edes yksi lapsi lisää. Lapset ovat ihania, todella sääli jos miehesi ei halua lisää jälkikasvua. Ainoa mikä voi auttaa on aika ja puhuminen. Tsemppiä elämääsi!