Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa uimapuvusta hiekan pois?

09.06.2008 |

Uimapuku on imaissut sisäänsä kamalan määrän espanjalaista hiekkaa ja se pitäisi saada pois. Onko ideoita? Olen kokeillut pesua, kevyttä imurointia ja vaikka mitä, mutta hiekkaa on silti kamalasti jäljellä. Kovin rajuja temppuja en uskalla kokeilla, kun uimapuku on uv-suojattua kangasta ja epäilen ettei se kestä ihan mitä vaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalleista uimahousuista "etelänhienohiekka" lähti pesukone pesussa jonkin verran ja loput seuraavalla käytöllä uimahallissa.

Vierailija
2/5 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hiekka jäänyt kyllä sekä lasten UV-asuihin että omiin laadukkaisiin bikineihin. Olen yrittänyt pestä käsin heti etelässä ja sitten pesukoneessa kotona, mutta ilman tulosta.

Ensin kyllä vähän harmitti, mutta nyt olen hiljaisesti hyväksynyt nämä käytön jäljet ja käyttänyt sitten näitä 'hiekkaisia' uimaasuja sekä itsellä että lapsilla rannalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaraosassa ja hihan/lahkeensuissa on kaksinkertaista, muuten yksinkertaista kangasta. Hiekkaa on tosi paljon ja se ei konepesussa lähtenyt. Ehkä sen kanssa täytyy vaan elää, kuten Napsu on tehnyt.

Vierailija
4/5 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavasti; venyttelin varovasti uikkareiden kangasta juoksevan veden alla ja näin huuhtoutui suurin osa pois. Kaikkea en ole saanut pois, mutta juurikaan näkyvää hiekkaa ei enää ole.

Vierailija
5/5 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavasti; venyttelin varovasti uikkareiden kangasta juoksevan veden alla ja näin huuhtoutui suurin osa pois. Kaikkea en ole saanut pois, mutta juurikaan näkyvää hiekkaa ei enää ole.

Osan sain pois tuolla konstilla, mutta sitä on vieläkin tosi paljon. Ko. puvulla möyrittiin hiekassa mahallaan ja selällään ja sitä hiekkaa on melkeinpä hiekkalaatikollisen verran. :)