Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun ihanan elämäni melkein täydellinen päivä

Vierailija
13.04.2012 |

Hyvä mieli tuosta toisen aloittajan ketjusta ja hänen päivistään on oikeasti mukava lukea :) .

Tässä minun ihanan elämäni yksi päivä (tämä päivä). Olen tänään(kin) onnellinen :) .

Lapsi, 2½v, ainokaiseni, heräsi klo 7. Heitti sängystään minun ja isänsä sänkyyn ensin pehmolelut, sitten peittonsa ja sanoi sitten "Ja sitten paras!" tarkoitaten itseään ja odotaten että isänsä käy nostamassa hänet kainaloonsa. Köllimme lapsen kanssa vielä puoli tuntia, mies laitteli sillä aikaa aamupalaa ja itsensä töihinlähtökuntoon.

Mies sylitteli lasta ja lapsi sai kinkkua isänsä leipien päältä. Minä ehdin käydä suihkussa. Vilkutettii isälle hei-heit. Lapsi söi puuronsa ja minä aamuapalan lehteä lukien.

Lapsi sai katsoa vähän aikaa Pikku Kakkosta, minä laittelin kirppiskamoja valmiiksi ja veimme ne myytäväksi. Lapsi tykkäsi kävellä mennen tullen.

Syötiin lounasta ja jälkiruokaa, minua naurattivat lapsen hassut jutut. Lapsi lauleli sängyssään tunnin ennen kuin nukahti. Minä luin sillä aikaa kirjaa ja siivosin keittiön.

Nyt keitetlen kahvit ja silitän vaatteita, katson samalla jonkun leffan.

Illalla ajattelin ehdottaa pizzalla käyntiä kauppareissun yhteydessä. Ja kun lapsi nukahtaa, on miehen ja minun yhteistä pusipusiaikaa ja sen jälkeen joku leffa ja punaviiniä.

Ihanaa slow life-elämää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ja minun yhteistä pusipusiaikaa

Kerro mulle, asteikolla yhdestä kymmeneen - kuinka tosissasi aikuisena ihmisenä käytät sanaa "pusipusiaikaa"? =O

Noin muuten ihan jees, parasta oli tuo "ja sitten paras"-kohta! =D

Vierailija
2/9 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakavasti. En kehdannut kirjoittaa että harrastetaan seksiä heti, kun muksu nukahtaa ;) .

ap

miehen ja minun yhteistä pusipusiaikaa

Kerro mulle, asteikolla yhdestä kymmeneen - kuinka tosissasi aikuisena ihmisenä käytät sanaa "pusipusiaikaa"? =O

Noin muuten ihan jees, parasta oli tuo "ja sitten paras"-kohta! =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitusvirheitä.

ap

Vierailija
4/9 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, kyllä mä voin sanoa vaikka pusipusiaikaa, ei ne sanat käyttämällä kulu ;P

Vierailija
5/9 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tata tietoa etsin eri saiteilla, mutta tieto verhoutuu aina mystiikan huntuun.

Vierailija
6/9 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.se täydellisen päivän omaava ketjun aloittaja ;)

Vierailija
7/9 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanikäinen muksu, mutta harvoin päivät ovat tuollaisia, sillä meillä asuu UHMIS!! :O kyllä oma pinna venyy ja paukkuu, kun mini-ihminen karjuu ja uhmaa ja karkailee ja heittäytyy maahan sata kertaa lyhyenkin kävelymatkan aikana. Taas piti hermostua ennen kuin jotenkin päästiin eteenpäin tuolla sateessa, huoh. Nyt se nukahti ja lukuhetki ennen päikkäreitä oli kyllä kiva ja lapsi ihana, kun halusi silittää ja pussata äitiä. Puuh, olen poikki ja keittiössä kaaos.

Vierailija
8/9 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla köllittiin puoli tuntia, melkein kahdeksaan! Mies lähti töihin jo seitsemältä. Leikin lapsen kanssa mielikuvittteluleikkiä (telttailua) ennen ylös nousemista.

Aamupalan jälkeen lapsi leikki hetken autoillaan ja minä siivosin keittiön. Sitten oltiinkin muskarissa ja perhekerhossa. Lapsi käveli mennen tullen.

Kotiin tultua lapsi nukahti nopeasti omaan sänkyynsä ja nukkui 2½ tuntia. Minä istuin koneella, luin ja tein kasviscannelloneja.

Illalla oltiin koko perhe vain kotosalla. Mies touhusi jotain nikkarointihommia ja lapsi viilasi ja ruuvasi. Minä siivosin ja luin. Kun mies ja lapsi saunoivat, minä silitin ja keittelin iltapuuron.

Lapsen nukahdettua katsottiin vähän leffaa ja syötiin iltapalaa.

Rakastan tätä meidän arkea.

ap

Vierailija
9/9 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin omani on välillä rasittava ja hankala. Ennen kirppikselle lähtöä makasi tuossa lattialla ja karjui, kun olisi halunnut vielä katsoa ohjelmaa. Ajattelin, että karjukoot, kun ei meillä ollut kiire. Vartin jaksoi, sitten mentiin ottamaan maitohörppy ja lupasin, että saa nakertaa kirpparilla rattaissa näkkäriä. Kelpasi ;) . Itse luin lehteä samalla, kun toinen kiukutteli. Kysyin välillä, haluaako syliin.

Ja kotiin tullessa melkein kotiovella keksi alkaa konttailla koirankakkakasassa. Yöh. No, sain hänet jotenkin sitten rappukäytävään asti ja riisuin siinä ja heitin vaatteet koneeseen. Ai niin, kengät täytyykin mennä pesemään vielä.

Aika usein tuon saa napata kainaloon, jos alkaa olla jo väsy ja nälkä ja kiukuttaa :) .

Tsemppiä sinulle!

ap

Mulla samanikäinen muksu, mutta harvoin päivät ovat tuollaisia, sillä meillä asuu UHMIS!! :O kyllä oma pinna venyy ja paukkuu, kun mini-ihminen karjuu ja uhmaa ja karkailee ja heittäytyy maahan sata kertaa lyhyenkin kävelymatkan aikana. Taas piti hermostua ennen kuin jotenkin päästiin eteenpäin tuolla sateessa, huoh. Nyt se nukahti ja lukuhetki ennen päikkäreitä oli kyllä kiva ja lapsi ihana, kun halusi silittää ja pussata äitiä. Puuh, olen poikki ja keittiössä kaaos.