Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka paljon näet vaivaa ulkonäkösi eteen?

Vierailija
13.04.2012 |

Päivittäin:

-suihku, hiustenpesu

-kasvojen pesu, käsittely kasvovedellä ja rasvaus 2xpäivässä

-hampaiden pesu 2xpäivässä

-vartalon rasvaus

-meikkaus

-hiusten föönaus ja muotoilu

Viikottain:

-kulmien muotoilu 2-3xviikossa

-vartalon kuorinta

-kasvo- ja hiusnaamio

-urheilua 3-5xviikossa

-solarium (vain keväällä)

-kantapäiden ym kovettumien poisto

-ihokarvojen poisto (epilointi tms) tarpeen mukaan

Kuukausittain:

-hiustenleikkaus ja värjäys kampaajalla 6 viikon välein

-puhdistushoito kosmetologilla n. 2xvuodessa

En mielestäni panosta ulkonäköön kovinkaan paljon, vaan vain "välttämättömät" toimenpiteet.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään...vain suihku päivittäin

Vierailija
2/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä näytä panostavan tosiaan paljoakaan, noissa toimenpiteissä mitä listasit menee tuntitolkulla joka viikko. Miksi peset hiukset joka päivä?

Minä pesen hiukset 2-3 kertaa viikossa, suihkussa käyn sentään joka päivä (paitsi jos teen etäpäivän niin en kyllä silloin käy). Kulmat olen nyppinyt viimeksi ehkä vuosi sitten. Kuorintoja naamioita yms en harrasta. Eli normipuhtauden (hammaspesut yms) lisäksi meikkiin ja hiusten laittoon menee 5m arkena. Enpä juuri muuta tee. No joo sheivaus n. kerran viikossa. Kampaajakäynnit parin kk välein. En ole eläessäni käynyt edes kosmetologilla, ikää pian 40. Kauhistelkaa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittäin: hampaiden pesut,kevyt kasvomeikki (5 min) viikottain: hiusten pesut, ulkoilut

Kampaajalla en käy, on piiiiitkä tukka enkä kosmetologilla koskaan. Silloin tällöin ajan karvat kainalosta ja siistin alapään.

Ja kelpaan hyvin miehille =)

Vierailija
4/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin: Kevyt meikki ja kasvojen pesu aamuin ja illoin, iltaisin kosteusvoide, koko kropan suihku, hiusten laitto suoristusraudalla.

Hiukset pesen 2-3 kertaa viikossa. Kampaajalla käyn 3-4 kertaa vuodessa leikkauttamassa hiuksia.

Mitään urheiluja, karvojen poistoja, naamioita, kosmetologeja tms en käytä lainkaan.

Vierailija
5/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten pesu joka 2. päivä (joskus päivittäin)

hiukset saavat kuivua itsekseen, laitan ponnarille

Työpäivinä meikki eli värivoidetta ja puuteria, lisäksi kulmakarvoihin vähän väriä.

Juhliin laitan ripsaria ja joskus luomiväriä tms. hiuksiakin väännän silloin vähän enemmän

Iltaisin meikin poisto kosteusvoiteella

Säärien ajelu kesäaikaan ehkä kerran viikossa, kainaloiden ajelu ympäri vuoden. Olen aika vähäkarvainen.

Ihon rasvaus silloin kun siltä tuntuu.

Kampaajalla käyn 1-2 kertaa vuodessa, en kuori, nypi tai vatvo itseäni mitenkään.

En tykkää tekoripsistä, tekotukasta, tekokynsistä, käytän aika vähän koruja ja vaatteissakaan ei tykkää kimallejutuista tai röyhelöistä. Korkokenkiä käytän silloin tällöin.

Vierailija
6/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos naisella on arkenakin naama paklattu täyteen tällinkiin ja kynsissä geeliä ja kimalletta niin väkisin tulee vaikutelma että ei siellä päässä sitten paljon muuta olekaan. Kenellä on aikaa ja mielenkiintoa puleerata itseään niin paljon?

Vierailija
7/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusasiat tietty kunnossa, suihku 1x pvässä, hampaiden pesu 2x/pv. Aina suihkun yhteydessä rasvaus.

Hiukset on mulle tärkeimmät mutta pesen ne joka toinen päivä - pysyy puhtaana ja kuosissa hyvin laitettuina tuon 2 pv. Kevyt meikki - värivoide, luomi- ja ripsiväri, poskipuna - siinä se. Hiuksiin ja meikkiin menee 30min/pvä koska hiusten kuivatus on hidasta (upeat paksut puolipitkät hiukset).

Kerran kuussa kynsien huolto (lohkeilevat, siksi akryylit) Ei glitteriä vaan väritön, vaalea tai ranskalainen lakkaus. Samoin kulmien ja ripsien muotoilu/värjäys.

Hiusten leikkuu 6 vkon välein.

Ihokarvat poistan tarvittaessa n kerran viikossa. Jalka- tai kasvohoidot otan reissuilla ehkä 1-2 x vuodessa. Eipä ole tarvetta.

Treeniä 2x viikossa.

Vaikka em oli vain murto-osa ap:n listasta olen siisti ja huoliteltu aina! Tuohon kaikkeen (urheilu, hiusten muotoilu, kynnet, ripset ja kulmat menee n 130€/6 vkoa.

Vierailija
8/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hiusten pesu päivittäin joka aamu + föönaus ja muotoilu.

- Meikkaus jokapäivä

- Ihokarvojen ajo joka toinen päivä

- Ihon rasvaus aina suihkun jälkeen, päivässä 1-2 kertaa suihkussa (riippuu harrastanko liikuntaa)

- Kulmat nypin 2 kertaa viikossa, värjään kulmat ja ripset 2 viikon välein

- Kasvojen kuorinta 2 kertaa viikossa, kroppa 1-2 kertaa

- Kasvonaamio kerran viikossa

- Käyn kosmetologilla 3-4 kk välein puhdistamassa ihoni perusteellisesti

- Kampaajalla käyn 3 kk välein, tyven värjään tarvittaessa itse

- Juoksen 6-15 km lenkkejä 2-3 kertaa viikossa, lisäksi punttis 2 kertaa viikossa.

- Solarium 1-2 kertaa kk ympäri vuoden

...ja viimeisimpänä: kävin laittamassa botoxia alkaviin sibeliusryppyihin.

Olen 31-vuotias.

Vierailija
9/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hiusten pesu päivittäin joka aamu + föönaus ja muotoilu. - Meikkaus jokapäivä - Ihokarvojen ajo joka toinen päivä - Ihon rasvaus aina suihkun jälkeen, päivässä 1-2 kertaa suihkussa (riippuu harrastanko liikuntaa) - Kulmat nypin 2 kertaa viikossa, värjään kulmat ja ripset 2 viikon välein - Kasvojen kuorinta 2 kertaa viikossa, kroppa 1-2 kertaa - Kasvonaamio kerran viikossa - Käyn kosmetologilla 3-4 kk välein puhdistamassa ihoni perusteellisesti - Kampaajalla käyn 3 kk välein, tyven värjään tarvittaessa itse - Juoksen 6-15 km lenkkejä 2-3 kertaa viikossa, lisäksi punttis 2 kertaa viikossa. - Solarium 1-2 kertaa kk ympäri vuoden ...ja viimeisimpänä: kävin laittamassa botoxia alkaviin sibeliusryppyihin. Olen 31-vuotias.

olet mun ikäiseni kun nyt jo noin hirveä lista:)

8 = 52v

Vierailija
10/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hiusten pesu päivittäin joka aamu + föönaus ja muotoilu. - Meikkaus jokapäivä - Ihokarvojen ajo joka toinen päivä - Ihon rasvaus aina suihkun jälkeen, päivässä 1-2 kertaa suihkussa (riippuu harrastanko liikuntaa) - Kulmat nypin 2 kertaa viikossa, värjään kulmat ja ripset 2 viikon välein - Kasvojen kuorinta 2 kertaa viikossa, kroppa 1-2 kertaa - Kasvonaamio kerran viikossa - Käyn kosmetologilla 3-4 kk välein puhdistamassa ihoni perusteellisesti - Kampaajalla käyn 3 kk välein, tyven värjään tarvittaessa itse - Juoksen 6-15 km lenkkejä 2-3 kertaa viikossa, lisäksi punttis 2 kertaa viikossa. - Solarium 1-2 kertaa kk ympäri vuoden ...ja viimeisimpänä: kävin laittamassa botoxia alkaviin sibeliusryppyihin. Olen 31-vuotias.

olet mun ikäiseni kun nyt jo noin hirveä lista:)

8 = 52v

Vierailija
11/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin vähän saamastani palautteesta. Olen todellakin luullut panostavani tosi vähän ulkonäkööni, mutta ilmeisesti näin ei ole.. En ole mikään pakkeliprinsessa, vaan ihan tavallisen ja luonnollisen näköinen kolmekymppinen nainen.

t. ap

Vierailija
12/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin:

- kasvojen pesu puhdistusaineella + rasvaus kahdesti päivässä (jos olen meikannut)

- meikkaus, mikäli lähden johonkin

- hampaiden pesu 2x päivässä

- hiusten laitto jotenkin, jos lähden ulos, tässä menee max 15min jos sitäkään

Viikottain:

- suihkussa käynti 3-5 kertaa viikossa

- samalla hiusten pesu ja kainaloiden sheivaaminen

- jalkojen raspaus n. kerran viikossa

- kulmien nyppiminen pari kertaa viikossa, kasvavat tosi nopeasti

- vartalon rasvaus aina suihkun jälkeen

Harvemmin:

- Hiustenleikkuu ja värjäys nykyään aivan liian harvoin, ei ole opiskelijalla varaa, itse tasoittelen latvoja silloin tällöin ja värjään ehkä kerran kolmessa kuussa

- kynsien lakkaaminen aina kun siltä tuntuu, joskus jaksan viikottain, joskus en juuri koskaan

Eipä nyt muuta tule mieleen... Sävyttävää kosteusvoidetta käytän kesäisin lähinnä sääriin ja joskus kasvoihin ja muuallekin kroppaan, siis ennen kuin olen ehtinyt ruskettua auringossa.

Voisi kai sitä enemmänkin nähdä vaivaa, mutta ihan kaunis ja hehkeä olen näinkin.

Vierailija
13/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kaikilla lyhyet hiukset? Vaikea kuvitella, että kukaan vähänkään pitempihiuksisempi jaksaisi päivittäin pestä ja meneehän ne hiukset huonoon kuntoonkin... Niin ja käytättekö reippaasti jotain geeliä, lakkaa tms? Nehän tietty tekee hiuksista helposti likaisen tuntuiset.

t. hiukset vähän olkapäiden yli ja pesu 2-3 kertaa viikossa

Vierailija
14/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kaikilla lyhyet hiukset? Vaikea kuvitella, että kukaan vähänkään pitempihiuksisempi jaksaisi päivittäin pestä ja meneehän ne hiukset huonoon kuntoonkin... Niin ja käytättekö reippaasti jotain geeliä, lakkaa tms? Nehän tietty tekee hiuksista helposti likaisen tuntuiset.

t. hiukset vähän olkapäiden yli ja pesu 2-3 kertaa viikossa

takapuoleen. En käytä lainkaan muotoilutuotteita. Enkä edes hoitoainetta.

Mutta päänahkani rasvoittuu joten pesen päivittäin. Eihän ne hiukset siitä mihinkään mene :O

Likaiset hiukset on ällöt. Usein vaikka bussissa tai jonossa ihmisten takana seistessä haistaa niiden pesemättömät hiukset, hyi.

Vierailija
15/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä:

-hampaiden pesu

-suihku kerran tai kaksi

-kevyt meikki & hajusteet

-hiusten harjaus

-jumppailua & lenkkeilyä sen verran mitä kahden pienen lapsen kotiäitinä ehtii.

Viikottain:

-itseriuskettavaa koko vartalolle & kasvoille

-hiukset pesen noin 3kertaa viikossa

-kestoripsiä huollan 2-3 viikon välein

-rakennekynnet huollan n3viikon välein

Kuukausittain:

-hiustenpidennysten huolto noin 4kk välein

-silloin tällöin, ehkä kerran pari vuodessa värjään tyven. Omat on niin vaaleat ettei erotu tyvikasvu, joten kyse lähinnä värin kirkastamisesta.

Vierailija
16/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-suihku, hiustenpesu > KYLLÄ

-kasvojen pesu, käsittely kasvovedellä ja rasvaus 2xpäivässä> KASVOVESI ON TURHAA, RASVAAN KERRAN, PESEN KAHDESTI

-hampaiden pesu 2xpäivässä >KYLLÄ, MUTTA TÄMÄ ON TERVEYDENHOITOA

-vartalon rasvaus> PARI KERTAA VIIKOSSA

-meikkaus> PARI KERTAA KUUSSA

-hiusten föönaus ja muotoilu > PARI KERTAA KUUSSA

-kulmien muotoilu 2-3xviikossa >NOIN KERRAN 6 KK:SSA

-vartalon kuorinta >EI KOSKAAN

-kasvo- ja hiusnaamio > EI KOSKAAN

-urheilua 3-5xviikossa> 5 KRT AINAKIN, TÄMÄ ON TERVEYDENHOITOA

-solarium (vain keväällä)> EI KOSKAAN

-kantapäiden ym kovettumien poisto > EI KOSKAAN (lopetin ja huomasin, että kas, eipä niitä tulekaan kun ei raspaa!)

-ihokarvojen poisto (epilointi tms) tarpeen mukaan> HÖYLÄLLÄ NOIN KERRAN 2-3 VIIKOSSA

-hiustenleikkaus ja värjäys kampaajalla 6 viikon välein >HOISTENPIDENNYS/HUOLTO 4 KRT/ VUOSI

-puhdistushoito kosmetologilla n. 2xvuodessa> EI KOSKAAN. TÄYSIN TURHAA

En mielestäni panosta ulkonäköön kovinkaan paljon, vaan vain "välttämättömät" toimenpiteet.HAH HAH ETPÄ TOSIAAN

[/quote]

Hirveästi ihmiset tekee kaikkea turhaa. Niinkuin joku ihonpuhdistus, mitä höpöhöpöä ja kasvovesi, aivan turhia kemikaaleja.

Vierailija
17/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6vkon välein kuulostaa liioittelulta. Vai onko sinulla lyhyt tukka. Miksi värjäät hiuksiasi?

Vierailija
18/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pesen siis joka päivä. Inhoan likaisten hiusten hajua niin itselläni kuin muillakin. Hiukseni ovat todella hyväkuntoiset, kiiltävät ja paksut. Käytän laadukkaita hiustenhoitotuotteita, en mitään markettien shampoita ja hiusvärejä, jotka varmasti pilaa niin hiuksen kuin päänahankin. Käytän kyllä hiustenmuotoilutuotteita päivittäin, mutta hiukseni ovat yhtä likaisen tuntoiset seuraavana päivänä olin käyttänyt muotouilutuotteita tai en.

t. ap

Vierailija
19/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

värjäyksessä maailman kärkipäät, näemmä. Itse lopetin värjäyksen aikoinaan.

Vierailija
20/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa noita normaaleja mainita (hampaiden pesu), mutta laitan hiukseni ja siihen liittyy fllnaus, muotovaahto, puuteri ja lakka. Rasvaan itseni, keväällä itseruskettavalla.

Toukokuussa käyn ruiskurusketuksessa ja laitan ripset (Kahdet häät).

Hiukseni ja kulmani laittaa kampaaja noin 9 krt vuodessa. Käyn epäsäännöllisen säännöllisesti kasvo- ja jalkahoidoissa. Karvat hoidan itse, koska niitä ei paljon kasva.

Joka päivä puhdistan kasvoni kahteen kertaan ja laitan silmä- ja kasvovoiteet. Meikkaan "kunnolla" ja vaatteeni - alusvaatteita myöten - sointuvat joka päivä täydellisesti keskenään.laukku ja alusvaatteet jne.

Näen sitten varmaan aika paljon. Helpommalla pääsisi, jos olisi luontoäiti ollut anteliaampi ( :

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä