Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras miehesi järjestämä yllätys?

Vierailija
13.04.2012 |

Nyt aiheena miehen järjestämät yllätykset, siis ne hyvät sellaiset. Mikä teillä on tähän mennessä ollut paras? Vai järjestääkö mies ylipäätään teillä mitään, koskaan?

Meillä mies oli varannut kahden viikon etelänmatkan luxus-lomakohteessa, järjestänyt tietämättäni työpaikallani mulle ylimääräistä lomaa (ollaan samassa työpaikassa ja pomo oli ollut myös juonessa mukana).

Sanoi vaan matkaa edeltävänä iltana, että huomenna on odotettavissa yllätys, kaikki on järjestetty, voit pakata jotakin mitä tarvitset parin viikon aurinkolomaa varten. Hän oli ehtinyt jo pakata kaiken oleellisen joten eipä mulla pakattavaa juurikaan edes ollut ja loput unohtuneet saataisiin kuulemma ostettua kohteesta.

Oli todellinen yllätys, en ehtinyt tyypilliseen tapaani edes stressata mistään. On jäänyt ikuisesti mieleeni. Huonoina hetkinä voin aina muistella tuota yllätystä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollin ollut usean kuukauden ulkomailla opiskelijavaihdossa, kotiin palattuani minulle oli järjestetty yllätysjuhlat, jossa paikalla kaikki hyvät ystäväni.

(Vielä ilahtuneempi olisin ollut, jos olisin ensin saanut levätä vuorokauden matkustamisen jälkeen, mutta todella otettu olin silti...;) )

Vierailija
22/26 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies ilmoitti muuttavansa uuden tyttöystävän luo asumaan. Pääsin vihdoin mulkusta eroon ja vahinko lähti kiertoon. Ihanaa olla itsellinen ja vapaa hankkimaan uuden poikaystävän vaikka joka illalle. Nimim. en koskaan enää sitoudu kehenkään ts. miksi ottaa koko lehmä jos tarvitsee silloin tällöin vain maitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siivoaa/keitää kahvia/hieroo/käy kaupassa jne. siis mitä? Ihan arkisia juttuja, joiden ei pitäisi olla yllätyksiä tai mitenkään poikkeuksellisia. Kertovat enemmän miesten passiivisuudesta ja itsekkyydestä, jos edellä mainitut asiat saavat erikoismaininnan.

t.arkeen osallistuva mies

Vierailija
24/26 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanha läppäri reistaili aika paljon. Joo, mä käytän läppäriä, teineille tiedoksi, että sitä tarttee muuhun kuin somettamiseen. Puhuin että pitää ostaa uusi ja yksi päivä sellainen oli vain pöydällä. Vähän kaksipiippuinen juttu, kun olisi niitä ollut kiva vähän vertailla ja katsoa itsekin, mutta tämä oli kuitenkin tarpeisiini sopiva, riittävästi kokoa, mutta riittävän kevyt kuljettaa reissussa ja on toiminut hyvin. 

Vierailija
25/26 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttisin yllätys mitä mieheni on järjestäny oli se kun hän lähti ystävien kesken reissuun ja olin jääny yksin kotiin. Sitten kun ystävänpäivä koitti nii heti aamusta hän laittoi viestiä, sanoi hyvää ystävänpäivää ja kertoi mihin oli piilottanu lahjan, jonka oli piilottanu ennen reissuaan meidän kotiimme. En yhtää osannu odottaaa mitää lahjaa varsinkin kun tiesin että hän ei ole kotona silloin joten yllätyin täysillä.

Hän sai tosiaan minut hymyilemään loppu päiväksi.

Vierailija
26/26 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran niellä hänen ruiskahduksensa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan