Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä alan taas pikku hiljaa pimahtaa...

Vierailija
13.04.2012 |

Huoh. Mä tunnen sen sisuksissani että kohta mä pimahdan. Oon yrittäny tehdä koko kevään hullun lailla hommia ja tulokset ei näy missään ja kaikki menee vaan päin persettä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mikä tilantees on, mutta toivotan onnea! toivon parempaa huomista sulle!

Vierailija
2/4 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mikä tilantees on, mutta toivotan onnea! toivon parempaa huomista sulle!

kiitos. ensimmäinen pimahduksen oire on se etten saa unta vaikka olen kuoleman väsynyt. tehnyt pitkän päivän tänään, kotona vasta illalla. Plaah.....Huomenna taas aikainen aamu...ai että tätä elämää. Mä odotan eläkeikää. Harmi vaan ettei lapset ole silloin enää pieniä :( Mä haluisin nauttia mun lapsista enkä tienata mitään rahaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen realisti, joten mitään sanahelinä lässynläätä ei tipu, ei siis asioita, joita en voi luvata. mut niin ku aiemmin jo toivottelin kaikkea hyvää, niin sillä tiellä jatkan. on tosiaan aina vähän niin et aikansa kutakin, mut mua auttaa jos mietin asian niin et elämä voi monesti yllättää. hetkessä kaikki voi muuttua! myös parempaan. :) jos tuntuu ettet jaksa niin kannattaa hakea jotain apua.. ja yritä vaan järjellä päättää, et nyt on aika levätä.

Vierailija
4/4 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lapset tarvitsee sua enemmän kuin kukaan työnantaja, ei työn takia kannata itseään ajaa piippuun.