Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä rupeen kotiäidiksi

Vierailija
13.04.2012 |

mua alkaa niin vituttaa tää touhu. jatkuva kiire ja asioiden hoitaminen ja sitten saa vaan haukut päälle joka paikasta. Kotona lapselta ei sentään ainakana jatkuvasti tulis haukkuja. Olis se kivempaa. Oi jos olis rikas mies, jäisin heti kotiin...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorimman lapseni hoitaja ei voinutkaan jatkaa hoitotätinä...vauva oli vasta 10kk ikäinen ja hoitopaikka ihan naapuritontilla. (Mitään kotihoidon tukea ei siihen aikaan ollut kuin 1v 2kk asti)

Mietimme mieheni kanssa kuinka vosin jäädä kotiin itse lapsiani hoitamaan. Meillä oli kolme koululaista, yksi lapsista jo aloittanut työelämän ja sitten kaksi pientä, reilut 3v ja 10kk.

3-vuotiaan hoito oli järjestynyt kotihoidolla miehen vuorotyön takia, nuorin tarvitsi hoitopaikan...

Laskimme mistä voisimme tinkiä...peruimme lehtiä...kilpailutimme vakuutuksen jne.

Lopulta laskettuamme kotiäitiys oli enää vähästä kiinni.

Ah, päätimme että jään pois työstä. menihän matkoihini aika lailla rahaa maaseudelta kaupunkiin, vaatteet ja hoitomaksut...

Ensimmäinen reaktioni oli kun päätös jäädä kotiin varmistui - Jee, saan ommella ja ...

Vierailija
2/4 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vain et saisin olla lasten kanssa enempi. mut joo.. ei vaan käy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, teen varmaan sellaista puolipäivää jatkossa.

Mutta idealla että hoidan kaikki siivoukset, pyykinpesut, koirat, lääkärit, omat kuntoilut jne. viikolla jo niin että perhe on koko viikonlopun aina yhdessä puhtaassa kodissa - tai kesähuvilalla - ja se viikonloppu ei ole aina sen kaoottisen viikon paikkaamista.

Nuorimmainen menee nyt kouluun, ja tarkoitus olisi iltapäivät on pyhitetty läksyille ja harrastuksille jne.

Vierailija
4/4 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kotiäiti, mies on niinkin rikas että tienaa bruttona n 3000 e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän