Iho-ongelma kaipaa ratkaisua
Suupielissäni on ollut jo muutaman vuoden rasittava vaiva; kolikon kokoiset kuivat ja punoittavat ihoalueet. Olen yrittänyt hoitaa jos milläkin voiteella mutta tuloksetta. Olen huomannut että aamuisin suupielissä on kuivunutta karstaa (siis ök, mutta suustani valuua kuolaa yöllä). Koska kärsin myös ajoittain propuisa olen päätynyt siihen, että suusta valuva kuola ärsyttää suupieliä ja kuivattaa ihoa. Mitä siis tehdä? En ymmärrä miksi ylipäänsä kuolaan kuin buldoggi öisin enkä myöskään propuista eroon pääse ilman nielurisaleikkausta. Millä ihmeella hoidan nämä kuivat ja punoittavat suupielet kuntoon?
Kommentit (4)
kortisonia olen laittanut ja auttaahan se hetkeksi..tuollainen suupielten hilseily voi johtua myös b2-vitamiinin puutteesta,mulla tosin kuuri sitä ei auttanut yhtään..
ostamassa apteekista daktacort voidetta, myydään jääkaapista. Sulla on luultavasti sieni tai hiiva suupielissä.
Kuten sanottua, lähes kaikki koitettu. Niin tehokuurit b-vitamiinia kuin sienivoiteetkin. Proppuja ei ole koko aikaa, elleivät sitten nielussa muhi ja kasva alinomaa. POistatukseen en ole hakeutunut, kun kuitenkaan en kärsi kurkkukivuista. Ihotautilääkäri on vielä kokeilematta, samoin sylkinäyte ottamatta. Alan tosiaan väsyä tähän.
poistattamaan ne risat. Ehkä kuolaaminenkin loppuu ja iho paranee :)
Proput on ällöttävä vaiva (mulllakin ajoittain)