Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Osoittavat halveksuntaa" – Karmea kuvaus homomurhaaja Rolf Nordmon, 68, käytöksestä

Vierailija
24.08.2026 |

"Osoittavat halveksuntaa" – Karmea kuvaus homomurhaaja Rolf Nordmon, 68, käytöksestä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö nyt paljastamaan minulle, kuka se mies on?

Kasva aikuiseksi, Janne.

Olen niin järkyttynyt ja väsynyt siihen, että et ota vastuuta mistään.

Vierailija
2/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolf Nordmo istuu paikallaan rauhallisena. Hänellä on kasvoillaan vaivaantunut ilme ja hän virnistelee kameroiden edessä. Silmälasipäinen,  charmantisti harmaahipiäinen Nordmo on pukeutunut vaaleansiniseen paitaan ja siniseen bleiseriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murha mikä murha.Kummallista että tuon teon jälkeen saa vielä valittaa tuomiosta.

Vierailija
4/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homokulttuurin kannattajilla aivot solmussa.

Vierailija
5/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään linnassa niin saa liivijengit pitää tuota polkupyöränään.

Vierailija
6/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olennaista on siinä että hän on homo? Käytätkö heteroista murhaajista termiä "heteromurhaaja"?

Vierailija
7/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riittänyt ampuminen vaan vielä piti hakata pää murskaksi. Ei tuollaista millään tappotuomiolla saa päästää, hyi hitto. 

Vierailija
8/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Stressi purkaantui". Jos hänen stressinsä purkaantuu tuollaisilla teoilla, on varmaankin kaikille parempi, että viettää aikansa paikassa jossa a) ei paljon stressiä pääse syntymään ja b) ei ole saatavilla tuliaseita

Vierailija
9/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Stressi purkaantui". Jos hänen stressinsä purkaantuu tuollaisilla teoilla, on varmaankin kaikille parempi, että viettää aikansa paikassa jossa a) ei paljon stressiä pääse syntymään ja b) ei ole saatavilla tuliaseita

Näin.

Vierailija
10/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Voitko luvata minulle, ettet tuo sitä uutta miestä harrastamaan seksiä taloomme, kun minä toivottavasti lähden huomenna Norjaan.

- Sinulla oli yksi, mutta jätit hänet. Ja minun sydämeni on täysin särkynyt, hän kirjoitti.

Vierailija
11/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olennaista on siinä että hän on homo? Käytätkö heteroista murhaajista termiä "heteromurhaaja"?

Miksi takerrut sanaan "homo"?

Vierailija
12/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Janne olisi hoitanut eron ja uuden suhteensa fiksummin, niin olisi ehkä vielä elossa. Mustasukkaisen puolison jättäminen on hyvin vaarallista, sekä miehille, että naisille. Kannattaa noudattaa varovaisuutta ja myös pitää uudet suhteet salassa.

Vierailija
13/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi takerrut sanaan "homo"?

Ap:han siihen takertui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän