"Osoittavat halveksuntaa" – Karmea kuvaus homomurhaaja Rolf Nordmon, 68, käytöksestä
"Osoittavat halveksuntaa" – Karmea kuvaus homomurhaaja Rolf Nordmon, 68, käytöksestä
Kommentit (13)
Rolf Nordmo istuu paikallaan rauhallisena. Hänellä on kasvoillaan vaivaantunut ilme ja hän virnistelee kameroiden edessä. Silmälasipäinen, charmantisti harmaahipiäinen Nordmo on pukeutunut vaaleansiniseen paitaan ja siniseen bleiseriin.
Murha mikä murha.Kummallista että tuon teon jälkeen saa vielä valittaa tuomiosta.
Homokulttuurin kannattajilla aivot solmussa.
Pidetään linnassa niin saa liivijengit pitää tuota polkupyöränään.
Mitä olennaista on siinä että hän on homo? Käytätkö heteroista murhaajista termiä "heteromurhaaja"?
Ei riittänyt ampuminen vaan vielä piti hakata pää murskaksi. Ei tuollaista millään tappotuomiolla saa päästää, hyi hitto.
"Stressi purkaantui". Jos hänen stressinsä purkaantuu tuollaisilla teoilla, on varmaankin kaikille parempi, että viettää aikansa paikassa jossa a) ei paljon stressiä pääse syntymään ja b) ei ole saatavilla tuliaseita
Vierailija kirjoitti:
"Stressi purkaantui". Jos hänen stressinsä purkaantuu tuollaisilla teoilla, on varmaankin kaikille parempi, että viettää aikansa paikassa jossa a) ei paljon stressiä pääse syntymään ja b) ei ole saatavilla tuliaseita
Näin.
- Voitko luvata minulle, ettet tuo sitä uutta miestä harrastamaan seksiä taloomme, kun minä toivottavasti lähden huomenna Norjaan.
- Sinulla oli yksi, mutta jätit hänet. Ja minun sydämeni on täysin särkynyt, hän kirjoitti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olennaista on siinä että hän on homo? Käytätkö heteroista murhaajista termiä "heteromurhaaja"?
Miksi takerrut sanaan "homo"?
Jos Janne olisi hoitanut eron ja uuden suhteensa fiksummin, niin olisi ehkä vielä elossa. Mustasukkaisen puolison jättäminen on hyvin vaarallista, sekä miehille, että naisille. Kannattaa noudattaa varovaisuutta ja myös pitää uudet suhteet salassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi takerrut sanaan "homo"?
Ap:han siihen takertui.
Pystytkö nyt paljastamaan minulle, kuka se mies on?
Kasva aikuiseksi, Janne.
Olen niin järkyttynyt ja väsynyt siihen, että et ota vastuuta mistään.