Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ymmärrä näitä yhden yön jutuista raskautuvia

Vierailija
12.04.2012 |

Tuli vain mieleen, kun itse olemme yrittäneet raskautta kuukausikaupalla ja oikeaan ovulaatioaikaan jne. Samoin monet tuttavamme jopa vuosikaupalla.

Sitten on näitä ihmisiä, jotka käyvät kerran baarissa ja sitten on tullut harrastettua yhden yön seksiä ja naps heti ollaan raskaana.

Miten voi olla mahdollista, että tämä yhdyntä sitten tapahtuu juuri sinä oikeana aikana, ja vielä sattuu tärppäämään muutenkin kun se 20-25% on edes mahdollisuus raskautua...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme työntöä, kesti ehkä viisi sekuntia, sitten muistettiin että ainiin kortsu ja vedettiin sitten kumin kanssa loppuun. Tuo oli ainoa kerta koko kuussa kun harrastin seksiä ja pam, raskaana.

Vierailija
2/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme koittaneet vaikka mitä! Syöneet vitamiineja, harrastaneet välillä joka toinen päivä ja välillä joka päivä, aina ovulaation aikaan ja molemmin puolin. Mies on testattu ja kaikki ok, mutta lasta ei vain tule.

On se kumma, että joillain sitten onnistuu niin helposti.

Tärkeät asiat elämässä eivät tapahtu tahtomalla, päättämällä, suorittamalla. Ne tapahtuu kun luovuttaa ja hyväksyy elämän sellaisena kuin se on. Ihmisen ego on niin suuri et se on tärkeiden asioiden tiellä. Joo on lapsettomuutta-mullakin lähipiirissä joka on ihan todellista ja siihen on joku biologinen syy. Mutta on myös lapsettomuutta-sitäkin lähipiirissä ollut- jonka osasyy oli liika yrittäminen ja suorituspaineet. Toivottavasti nappaa kun ymmärrätte rentoutua ja tajuatte ettei kaikkea voi vaan tahtoa ja vaatia ja yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näin vain kävi.

Tosin se ei ollut mikään yhden yön baari juttu vaan löysin ensin sen miehen baarista, hengattiin muutama kuukausi, sitten ennen ekaa kertaa päätettiin että ollaan ilman ehkäisyä ja jos sattuu tulemaan raskaaksi niin mennään naimisiin, muutetaan maalle ja ostetaan omakotitalo. Se oli sellaista pelleilyä mutta niin sitä vain nyt ollaan onnellisesti naimisissa, asutaan maalla, tila-auto, kultainennoutaja ja kolmas lapsi tulossa.

Eikä muuten niitä kahta muutakaan tarvinut erityisesti tehdä, kai sitä ollaan sitten niin hedelmällistä sorttia.

Vierailija
4/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vedin kännit, tapasin kundin,harrastettiin seksiä ja tulin raskaaksi, eli siitä kerrasta paukahti.

Muutama viikko testin jälkeen törmäsin kundiin ja kerroin uutisen, ei se ihan heti meinannu ymmärtää, enkä viitsinyt uudelleenkaan toistella. Seuraavana päivänä se sitten soitti, että mitäs sä sanoitkaan eilen :D

Sillä tiellään ollaan edelleen ja toisen tekemiseen menikin melkein vuosi :)

Vierailija
5/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on neljä lasta. Yhtäkään en ole yrittämällä yrittänyt, aina kun olen keksinyt että nyt olisi kiva saada lapsi, olen tullut raskaaksi. Eli kun vaan katsoo, että ovulaatioaikana puuhataan, niin ei ole seuraavana kuukautena tarvinnut enää, se yksi kuukausi tiettynä aikana on riittänyt. Yksi näistä lapsista on selkeästi pantu alulle sinä yhtenä ainoana naintikertana mitä meillä pitkän tauon jälkeen oli.

Vierailija
6/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin raskaaksi tammikuussa. Tuolloin harrastimme mieheni kanssa seksiä ehkä kaksi kertaa, joten aika tuuripeliä sekin oli. Olin todella yllättynyt, kun testi näytti positiivista.

Vierailija
7/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä yritettiin yli vuosi ennenkuin tärppäsi hoitotauolla. Toistakin tehtiin pari kiertoa ja kolmas tuli yhdestä ainoasta suojaamattomasta yhdynnästä. Omassa kehossakin huomasin että hormonitoiminta muuttui kovasti ekan raskauden jälkeen.

Vierailija
8/19 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minä olen raskaana. Käytimme kondomia aina koko yhdynnän ajan, mies tarkisti että on ehjä myös jälkeen päin, silti olen raskaana. Minäkään en ymmärrä. Emme edes joka viikko harrasta seksiä. Joillakin se vaan käy vähän liiankin helposti.

Vierailija
9/19 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisättäköön vielä että ensimmäinen lapsemme sai alkunsa heti kun olimme päättäneet lasta yrittää. Nyt kun toinen on tulossa näin yllätyksenä, niin on jopa vähän pelottavaa tämä, että eikö tätä voikkaan kontrolloida. Uskallanko luottaa siihenkään etten tule enää raskaaksi, jos hankin sterilisaation, kun joskus sekin kuulemma pettää. En tosiaan haluaisi enää enempää lapsia.

Vierailija
10/19 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme koittaneet vaikka mitä! Syöneet vitamiineja, harrastaneet välillä joka toinen päivä ja välillä joka päivä, aina ovulaation aikaan ja molemmin puolin. Mies on testattu ja kaikki ok, mutta lasta ei vain tule.

On se kumma, että joillain sitten onnistuu niin helposti.

Vierailija
11/19 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että es tapahtuu nimenomaan silloin kun sitä raskautumista EI halua. Tiedän meinaan joitakin jotka on päättäneet hankkiutua raskaaksi satunnaisseuran kanssa eikä silloin vaan niin tärppää. Itselläni tärppäsi 19-vuotiaana taas Kreikan lomalla yksittäisestä satunnaisseksikerrasta, kun en todellakaan olisi sitä halunnut.

Vierailija
12/19 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen lapsi ylläriraskaus, toista ei sitten ole yrittämälläkään tullut. Mies on sama.

Vierailija
13/19 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla raskaudet ovat alkaneet aina siitä yhdestä kerrasta, ja niitä on siis neljä, eli yrittämällä ei ole tarvinnut tehdä. Eikä ole siis yhdenillan juttuja, vaan samassa suhteessa. Sattumaahan se lopulta on, mutta totta se on, että toiset raskautuu helposti, ja valitettavasti monella menee vuosia, osa ei raskaudu koskaan.

Vierailija
14/19 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minä olen raskaana. Käytimme kondomia aina koko yhdynnän ajan, mies tarkisti että on ehjä myös jälkeen päin, silti olen raskaana. Minäkään en ymmärrä. Emme edes joka viikko harrasta seksiä. Joillakin se vaan käy vähän liiankin helposti.

Ehkäpä haikara on ex-kansanedustaja ja mokasi taas: pani vauvan väärään osoitteesen.

Varmistitko, että kondomi oli oikeassa päässä?

Jos ukko on sinisenä lattialla sätkimässä ,niin sitten pää on väärä.

Mitä muuten sanoit ensiksi miehen spermaiselle kondomille?

Vierailija
15/19 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mies olisi koko ajan sama. Esim. joku raskaus alkaa 2 kuukaudessa, joku 7.ssä ja johonkin menee jopa 20 kuukautta. Asia ei ole ihmisen omassa kädessä ja sitä ei voi järjellä ymmärtää.

Vierailija
16/19 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kuitenkin muistat mulkoilla näitä ihmisiä halveksuvasti?

Vierailija
17/19 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset ovat vaan hedelmällisiä

Vierailija
18/19 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan. Varmaan suht sähäkkä seksielämä.

Vierailija
19/19 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuiskohan ovulaatiosta ja siitä että silloin on ns. kauneimmillaan ja himot huipussaan ja kun siihen lisää humalan niin avot! nimim. "yhdenillanjutusta" joka kylläkin jatkuu edelleen, raskaaksi tullut kumista/jälkiehkäisystä huolimatta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi