Minä vihaan kotieläimiä, enkä kiinnostu muiden söpöistä ja veikeistä elukoista!
Olen niin kyllästynyt hassuihin koirajuttuihin tai veikeisiin kisujuttuihin. Kaikki koirat on turhia ja vievät turhaan ihmisten aikaa.
Voin satunnaisesti muodon vuoksi vähän rapsuttaa jonkun rekkua, mutta ei vois vähempää kiinnostaa.
Mitä hyötyä on kotieläimestä. Suurin osa niistä vaan kärsii lapsiperheessä, kun lapset kiusaa ja kellään ei ole aikaa niille!!!!
Kommentit (18)
Miehelläni on likainen sekarotuinen rakki, jonka kanssa se möyrii metsissä ja minä siivoan jäljet ja hoidan lapset sillä aikaa. Odotan vain päivää, että se kuolisi. Loppuis se ravaaminen metsässä ja loputon imurointi.
kukaan odottakaan että enempää teet kuin rapsutat sitä rekkua joskus ;) Itse rakastan koiria ja minulla on niitä useampia. Mutta ei minua mitenkään ota aivoon se että jotkut ihmiset eivät voi sietää koiria, niin kauan kun eivät sentään käy minun koiriani potkimaan tai muuten häiritsemään.
löhnötti pienessä asunnossa. Ne oli aina tiellä jos johonkin yritti mennä, tosi ahdistavaa.
Minä vihaan lapsia, enkä kiinnostu muiden söpöistä ja veikeistä mukeloista!Olen niin kyllästynyt hassuihin vauva-tai veikeisiin taapeojuttuihin. Kaikki pennut on turhia ja vievät turhaan ihmisten aikaa.
Voin satunnaisesti muodon vuoksi vähän naurattaa jonkun jani-nicoa, mutta ei vois vähempää kiinnostaa.
Mitä hyötyä on lapsista. Suurin osa niistä vaan kärsii lemmikkiperheessä, kun eläimet kiusaa ja kellään ei ole aikaa niille!!!!
Minä vihaan lapsia, enkä kiinnostu muiden söpöistä ja veikeistä mukeloista!Olen niin kyllästynyt hassuihin vauva-tai veikeisiin taapeojuttuihin. Kaikki pennut on turhia ja vievät turhaan ihmisten aikaa.
Voin satunnaisesti muodon vuoksi vähän naurattaa jonkun jani-nicoa, mutta ei vois vähempää kiinnostaa.
Mitä hyötyä on lapsista. Suurin osa niistä vaan kärsii lemmikkiperheessä, kun eläimet kiusaa ja kellään ei ole aikaa niille!!!!
T. 2
I told you so! Tästä se lähtee :)
T. 2
viimeksi vastaavassa ketjussa sain aikaan melkoisen mammapyörteen :)
t. se lapsivihaaja
Taidan vaan olla ainoa lähipiirissäni, suurimmalla osalla on joku helevetin mukasöpö "kisumisunöpöhöpö", haiseva koira..tai vähintään joku hamsterinrotta kipittämässä. Enkä edes kohteliaisuuksissani koske kenenkään eläimeen, oli se sitten koira tai kissa, ne on mulle ihan yhdentekeviä. Yksi tuttu otti kissan, ja sitten jonkun ajan kuluttua alkoi kysellä, että miksei olla käyty katsomassa sitä. No mitä v***a, ollaanhan me kissa nähty, samanlaisia ne kaikki on!
Meille ei koskaan tule mitään elukkaa, onneksi meidän kolme lasta on jo se oppineet, eivät enää edes kysy. Saavat omaan kotiinsa ottaa sotkemaan, haisemaan ja vaivoikseen sitten mitä vain, mutta minun kotiin ei tule! (Onneksi on allergia mihin voi vedota ;))
Ja turha on kenekään arvostella, ei ne eläimet ole mitenkään pakollisia tai välttämättömiä. Lapset kasvaa ihan kunnon aikuisiksi ilman elukoitakin. Ja minusta saavat kyllä tykätä niistä, en ole inhoani heihin siirtänyt.
Taidan vaan olla ainoa lähipiirissäni, suurimmalla osalla on joku helevetin mukasöpö "kisumisunöpöhöpö", haiseva koira..tai vähintään joku hamsterinrotta kipittämässä. Enkä edes kohteliaisuuksissani koske kenenkään eläimeen, oli se sitten koira tai kissa, ne on mulle ihan yhdentekeviä. Yksi tuttu otti kissan, ja sitten jonkun ajan kuluttua alkoi kysellä, että miksei olla käyty katsomassa sitä. No mitä v***a, ollaanhan me kissa nähty, samanlaisia ne kaikki on!
Meille ei koskaan tule mitään elukkaa, onneksi meidän kolme lasta on jo se oppineet, eivät enää edes kysy. Saavat omaan kotiinsa ottaa sotkemaan, haisemaan ja vaivoikseen sitten mitä vain, mutta minun kotiin ei tule! (Onneksi on allergia mihin voi vedota ;))
Ja turha on kenekään arvostella, ei ne eläimet ole mitenkään pakollisia tai välttämättömiä. Lapset kasvaa ihan kunnon aikuisiksi ilman elukoitakin. Ja minusta saavat kyllä tykätä niistä, en ole inhoani heihin siirtänyt.
Meillä lapset myös oppineet että meille ei eläimiä tule.
Varsin suvaitsemattomia ihmisiä olette. Mitä se teiltä on pos, jos muut tykkää lemmikeistä? Teillä taitaa olla paljon ominaisuuksia ja mieltymyksiä, joita mä en käsitä, ihmetyttääkö?
on ok vihata täällä kaikkia muita eläimiä kuin ihmisen pentuja?
Vihapuhetta sanon minä!
mutta ei voi pakottaa rapsuttelemaan likaista rakkia, innostua sen tekemisistä, tulla katsomaan uutta kissaa tai kuunnella jonninjoutavia jorinoita sen seikkailuista.
Mä vihaan jos joku tyrkyttää meille hoitoon tai hellittäväksi jotain eläintä. Voin mä kohteliaisuuttani pari kertaa rapsuttaa, mutta muuta ei voi vaatia.
Kaikki saa tykätä lapsista, jos haluaa mutta ei voi pakottaa touhuamaan sen likaisen muksun kanssa, innostua sen tekemisistä, tulla katsomaan uutta vauvaa tai kuunnella jonninjoutavia jorinoita sen seikkailuista.
Mä vihaan jos joku tyrkyttää meille hoitoon tai hellittäväksi jotain pentua. Voin mä kohteliaisuuttani pari kertaa läpsäyttää, mutta muuta ei voi vaatia.
Eikä nuo lapsivihamieliset provoilijat yhtään hetkauta minua :D
Ne on juuri niitä elukanomistajia, jotka jaarittelee kuinka niiden misukisu raapii yöllä ovea eikä ne saa nukuttua, tai mihin niiden ransukoira on pa***nut viimeksi ja kuinka innoissaan se oli uudesta pallosta. Niitä jotka ostaa kissoilleen "ihania" uusia raapimispuita Lidlistä ja vuoraa olohuoneensa niillä, joiden kodissa haisee likainen koira ja kahvipöydällä on kissankarvoja, joita vieraat saa sitten kaivella kahveistaan. (YÖK!)Ne älähtää nyt lapsia vastaan, jotka käyttää uskomattomia summia sairaiden kissojensa leikkauksiin ja lääkkeisiin, ja sitten vielä huokailevat rahanmenoa. (Halvemmaksi tulisi ostaa uusi elukka, vink vink) Niille tämä on kova paikka, kun kaikkia ei pas***n vertaakaan kiinnosta niiden elukat, ja nyt niitä hävettää omat elukkapaasauksensa tuttavilleen.
mutta kohteliaisuudesta kysyn muutamilta ystäviltä, kuinka koira/kissa voi, samoin kysyn yhdeltä ystävältä, kuinka väitöskirja etenee (vaikka en ymmärrä siitä mitään), tai kysyn oliko hyvä sukellusreissu. Minustakin on mukavaa että lapsettomat ystävät kysyvät, mitä lapsilleni kuuluu, vaikka en aiokaan tuntitolkulla jaaritella vastaukseksi. Samaa toivon myös niiltä kissa/koira/tutkija/sukellus-ihmisiltä, kertovat tärkeimmät mutta eivät jaarittele tuntitolkulla. Loppukeskustelun aikana yritetään löytää aiheita jotka molempia oikeasti kiinnostaa.
enkä muiden eläimistä. Mut tuskinpa mun niistä tarvii tykätäkään.
Omat lapset on aina omia, samoin eläimet. Meillä on kissa joka on tärkeä koko perheelle. Rauhallinen lepposa tapaus :) Olen huomannut, että on varsinkin nuorimmalle pojalle 8 v tosi tärkeä ja rakas.
Taidan vaan olla ainoa lähipiirissäni, suurimmalla osalla on joku helevetin mukasöpö "kisumisunöpöhöpö", haiseva koira..tai vähintään joku hamsterinrotta kipittämässä. Enkä edes kohteliaisuuksissani koske kenenkään eläimeen, oli se sitten koira tai kissa, ne on mulle ihan yhdentekeviä. Yksi tuttu otti kissan, ja sitten jonkun ajan kuluttua alkoi kysellä, että miksei olla käyty katsomassa sitä. No mitä v***a, ollaanhan me kissa nähty, samanlaisia ne kaikki on! Meille ei koskaan tule mitään elukkaa, onneksi meidän kolme lasta on jo se oppineet, eivät enää edes kysy. Saavat omaan kotiinsa ottaa sotkemaan, haisemaan ja vaivoikseen sitten mitä vain, mutta minun kotiin ei tule! (Onneksi on allergia mihin voi vedota ;)) Ja turha on kenekään arvostella, ei ne eläimet ole mitenkään pakollisia tai välttämättömiä. Lapset kasvaa ihan kunnon aikuisiksi ilman elukoitakin. Ja minusta saavat kyllä tykätä niistä, en ole inhoani heihin siirtänyt.
Mulle on todellakin ihan okei, ettet pidä (/vihaat) eläimistä. Mikä kauhea aggressio asiasta pitää nostaa??
Juups, mulla on koiria, mutta en koskaan ole olettanut, että joku olisi niitä pentuna erikseen tullut katsomaan (tulijoita toki oli, koiraihmisiä =) ), tai että joku olisi niistä ylenpalttisen kiinnostunut, en juttele niistä, tuputa mukaan kylään tai meillä kyläillessä pidän huolen että koirat pysyvät pois vieraita häiritsemästä eivätkä saa kerjätä tms.
Koira on koira, meille hyvin tärkeitä perheenjäseniä mutta olen ihan realistinen sen seikan kanssa, että vain meille ja lähipiirilleni ne ovat tärkeitä, muut voivat olla vähät välittämättä.
Joten no hard feelings, en vihaa koiranvihaajia. =) (toki niin kauan, kun raja pysyy siinä, ettei niitä aleta ehdoin tahdoin pahoinpitelemään, myrkyttämään tms.!)
Tosin en kyllä pidä kaikista eläinraikkaistakaan ihmisistä. Mutta kyllä minusta on jokseenkin outoa, jos ei koskaan helly minkäänlaisille luontokappaleille ja haikaile sellaista itselleen.
Toisaalta ymmärrän että ihmiset haluavat kohdistaa hoivovittiään johonkin ja aina sen ei tarvitse olla ihmislapsi.
Mutta mä en myöskään voi sietää eläimiä, niiden karvoja, hajua, sitä kun ne tulevat haistelemaan ja kerjäämään tai kuinka ne ovat muka hauskoja ihmisten mielestä.
Tähän keskusteluun tulee kohta jumalaton määrä lapsiin kohdistuvaa arvostelua ja niiden ällötävyydestä. Niihin nämä keskustelut aina menee.. Eläimiäei saa arvostella tai inhota...