Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laittaisitko tokaluokkalaisen yksin junaan 2,5 tunnin matkan?

Vierailija
09.06.2008 |

Pääteasemalla jää pois, eli ei tarvii hermoilla sen suhteen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, en kyllä omaa tokaluokkalaista laittaisi, mutta lapsissahan on eroja... Jotkut varmaan jo pärjääkin.

Vierailija
2/8 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evästä ja lukemista mukaan, sekä puhelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokaluokkalainen on matkustanut junalla tämän matkan aikuisen kanssa monta kertaa ja on reipas ja järkevä lapsi. Lisäisin vielä, että

kaupunkilaislapsena on tottunut tietynlaiseen vilskeeseen ja joukkoliikenteeseen.

Vierailija
4/8 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, evästä, puhelin ja matkalukemista.

Vierailija
5/8 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laittaisin. Tietty riippuu lapsesta ja siitä, miten itse uskoo selviytyvänsä. Voisko sille laittaa vielä kännykän mukaan?

Vierailija
6/8 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisi yhteydessä kokoajan minuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkeneet yksin junalla n. kahden tunnin matkoja kouluikäisinä.

Hyvin on mennyt, lukemista ja pientä evästä mukaan.

Vierailija
8/8 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikani on kulkenut tokaluokalta lähtien yksin mummolaan bussilla. Matka kestää 3,5 tuntia ja poika istuu tyytyväisenä bussissa, kunhan mukana on syötävää, juotavaa, luettavaa ja kännykkä.