Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä äiti, huono äiti

Vierailija
11.04.2012 |

Mikäs erottaa hyvän ja huonon äidin? Minkä ihmeen takia tällä sivustolla tuntuu huonoja äitejä olen "teiniäidit"?

Pitääkö olla päälle 30, ennen kuin voi lapsen tehdä?!

Itse olin ns. "teiniäiti", tulin raskaaksi kun täytin 18, täytin pian poikani syntymän jälkeen 19. Kaikki valittavat, kuinka olen nyt pilannut elämäni kun minulla on lapsi ja "nuoruus" vielä olisi ollut edessä. Ei helvetti, mä olen tyytyväinen ja iloinen ratkaisustani, että minulla on tällä hetkellä poika, joka täyttää tänä vuonna 2 vuotta!

Menkääs nyt vähän itteenne ja ajatelkaas vähän, pilkatkaa te vaan meitä nuoria äitejä, me tullaan nauraa teille, ku heräilette viel 40 vuotiaana lapsen takia, ku meillä on lapset sen verta vanhoja, ettei halua enää äitin tai isin viereen ku näkee painajaista! :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun paheksutaan tai hakveksutaan yli 30vuotiaana ensimmäisen saavia.

Olen pari kertaa tähän törmännyt.

Alkaa vituttaa se nuorien äitien ihannointi. Tuntuu olevan joku täydellisyys, jos saanut lapsensa 20-30vuotiaana.

Olen sitten huono äiti...pah

Mun ystävät ainakin ihailee parikymppisiä äitejä kovasti, joka sinäkin (melkein) olet. Ehkä kun sinulla on ollut silloin se teini- etuliite, se on aiheuttanut joissakin jotain reaktioita?

Vierailija
2/2 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä on se ero, että kun on saanut aikuisena omat lapset, ei ole enää kiire odotella sitä aikaa, kun lapsi ei ole enää riippuvainen minusta.

me tullaan nauraa teille, ku heräilette viel 40 vuotiaana lapsen takia, ku meillä on lapset sen verta vanhoja, ettei halua enää äitin tai isin viereen ku näkee painajaista! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi