Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapset itkevät nälkäänsä kun lähivanhempi ei osta ruokaa.

Vierailija
11.04.2012 |

Tiedän koska olen lähin luona hoitamassa lapsia. Ja mulla ei oo rahaa, kun en lapsista mitään tukiakaan saa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

netto. Silti jääkaappi ihan tyhjä ja lapsilla nälkä.

Onneksi päiväkotipäivän alkuun vain 12 tuntia.

Vierailija
2/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko narsisti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysäperse kotiäidin pilalle passaama elämänhallintataidoton ylivelkaantunut roskaläjä.

Sellainen on lähivanhempi enkä valehtele yhtään.

Vierailija
4/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et olisi jo ottanut luuria kauniiseen käteesi ja soittanut lastensuojeluun?

Vierailija
5/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysäperse kotiäidin pilalle passaama elämänhallintataidoton ylivelkaantunut roskaläjä.

millainen sinä sitten olet?

eiks kuitenkin se kunnollisempi saa huoltajuuden?

etkö vain halunnut?

on hauskempaa valittaa mitä se entinen mokaa?

Vierailija
6/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tälle sinä olet haarasi levittänyt!

Vierailija
7/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa sitä, mut hyvin ne kasvoi mikroruuallakin sekasotkun keskellä kun en jaksanut siivota.

Mut tää lähi jaksaa siivota, ei ostaa ruokaa, käy töissä ja siitäkös sossun akat tykkää.

En mä lähivanhemmuutta halua, mutta vois se nykyinen lähi ostaa lapsille edes ruokaa.

Vierailija
8/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmälaukussa lämmenneitä ruokia, joita lähi yrittää lapsille syöttää. Ei kuulemma osta uusia ennenko entiset ruuat on syöty.

Ja mulle jaksaa vittuilla kun en lapsenvahtina ollessani siivoa hänen keittiönsä sotkuja.

Mut kun en oli kotisiivooja, olen vaan lapsenvahti eikä siitäkään mulle edes makseta.

Vierailija
9/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmälaukussa lämmenneitä ruokia, joita lähi yrittää lapsille syöttää. Ei kuulemma osta uusia ennenko entiset ruuat on syöty. Ja mulle jaksaa vittuilla kun en lapsenvahtina ollessani siivoa hänen keittiönsä sotkuja. Mut kun en oli kotisiivooja, olen vaan lapsenvahti eikä siitäkään mulle edes makseta.

Vierailija
10/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulle. Taitaa pojan äiti olla tehnyt lapsestaan siivousfriikin. Siivoaa tyhjää oloa..

laittaa sitä, mut hyvin ne kasvoi mikroruuallakin sekasotkun keskellä kun en jaksanut siivota.

Mut tää lähi jaksaa siivota, ei ostaa ruokaa, käy töissä ja siitäkös sossun akat tykkää.

En mä lähivanhemmuutta halua, mutta vois se nykyinen lähi ostaa lapsille edes ruokaa.

Vierailija
11/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tavarat millilleen paikallaan eikä missään pölyhiukkastakaan. Vissiin exän koulutus tehonnut kusipäähän nyt yli 10 vuotta niiden avioerosta.

No, meikä on ihan toista äärilaitaa, mulle riittää että tavarat on suurinpiirtein siellä missä niiden pitäis olla ja pari kertaa kuukaudessa jos jaksaa imuroida kun yksin asuu.

Lattiat voikin sit pestä kun muuttaa asunnosta pois.

Ja kävi kusipää siwassa ja toi vähän eineksiä, kun laitoin sille lastensuojeluilmolla uhkaavan viestin.

Jep, mutta mä oon vaan lastenhoitajan pestillä kusipään luona, en siivooja enkä kotihengetär.

No, keitin mä pennuille mannapuuroa, kun ei muutakaan kaapeista löytynyt.

Vierailija
12/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menis exänsä taas kanssa yhteen, muttei exä taida kusipäätä huolia, kun sillä on nyt kakaratkin lähihuollossa.

Enkä mä ehkä haluais omia lapsiani kusipään exän työleirille laittaa, kakarathan joutuis puistelemaan yökaudet mattoja ja laittamaan tavaransa viivottimen avulla millilleen oikeeseen paikkaan.

Mut muuten kyllä kusipää joutaa kiertoon jos joku sen huolii.