Paras kapselikeitin kahville? Kokemuksia?
Nyt tarvitaan apua ja kokemuksia! Mikä olisi paras kapselikeitin kahville ja muille kuumille juomille? Miksi?
Mistä sulla on hyviä ja mistä huonoja kokemuksia? Mitä suosittelet ja mitä et? Esimerkkeinä vaikkapa Nescafen Dolce Gusto tai Pauligin Cupsolo tai Electroluxin uutuus Modo Mio.
En ole nyt ostamassa kallista Juraa vaan ihan halpis-kapselikeitin on etsinnässä.
Kommentit (12)
Ollaan tosi tyytyväisiä. Helppo käyttää ja putsata, huippuhyvät kahvit ja paljon valikoimaa, myös kausituotteita.
Itsekin olen vakavasti miettinyt kapselikeittimen hankkimista. Tuntuu äärimmäisen turhauttavalta ja tuhlaukselta keittää vaan itselleen kahvia isossa kahvinkeittimessä. Helpompaa olisi vain nakata kapseli koneeseen ja antaa sen tekeytyä kuppiin.
ei ole mammojen mieleen nuo laitteet joten kannattaa kysellä vinkkejä jostain muualta kuin av:lta.
Kuuluu sarjaan tyhmät ja kalliit ideat
Hyvää kahvia kupillinen kerrallaan. Tosi hyvä.
mulla on sellainen kutina, että tämä ketju olisi perustettu kaupallisessa mielessä... Taitaa pari noista vastauksistakin olla ap:n kirjoittamia.
Mä minä hölmö tietysti nostin tämän ylimmäiseksi.
Halvempi ja ekologisempi.
Itsekin olen vakavasti miettinyt kapselikeittimen hankkimista. Tuntuu äärimmäisen turhauttavalta ja tuhlaukselta keittää vaan itselleen kahvia isossa kahvinkeittimessä. Helpompaa olisi vain nakata kapseli koneeseen ja antaa sen tekeytyä kuppiin.
ei tosiaankaan ole kaupallisessa mielessä kehitetty ketju. Voit olla huoletta.
Olen ihan aidosti hankkimassa kapselikeitintä, mutta hyvän löytäminen on nykyisin tosi vaikeaa kun on niin monta ehdokasta tarjolla! En tahtoisi sortua huonoonkaan jos joku toinen keitin olisi samalla hinnalla ihan loistava!
Edelleen siis kokemuksia kaipaisin!
Mene kauppohin kiertelemään ja jos on esittely niin pyydä maistiaskuppi. Tai mene tutulle kylään.
Tulee aika tuhra ostos, jos et pidä kapselikahvin mausta.
Olen ihan aidosti hankkimassa kapselikeitintä, mutta hyvän löytäminen on nykyisin tosi vaikeaa kun on niin monta ehdokasta tarjolla! En tahtoisi sortua huonoonkaan jos joku toinen keitin olisi samalla hinnalla ihan loistava!
Edelleen siis kokemuksia kaipaisin!
ehkäpä omaankin kotiin on tulossa vielä kevään aikana.