Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikoisin perustelu, jolla olet saanut potkut tai työsuhdettasi ei ole jatkettu?

Vierailija
11.04.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avustajana ja syy miksi se irtisanoi minut oli se, että olen kuulemma liian hiljainen enkä puhu hänelle tarpeeksi.

Oikeasti sitä vanhaa juoppoa vaan vitutti, kun en vastannutkaan hänen puheluihinsa 24/7 enkä rynnännyt sunnuntai-iltapäivänä töihin, äijän seuraksi baarireissulle, koska siitä ei oltu sovittu ennakkoon.

Vierailija
2/5 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työsuhteen päättymisen syyksi "määräaikaisen työsuhteen päättyminen", kun uhkasin viedä asian ammattiliiton lakimiehelle ja äijä olisi joutunu maksamaan mulle vielä 3kk palkan, koska työsoppari oli tehty neljäksi kuukaudeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuhde päätettiin koeajalla. En käsitä vieläkään, mitä massiivista valitusta olisi tullut - olin lounastarjoilija, enkä muista koko aikana olleen ainoatakaan konfliktia yhdenkään asiakkaan kanssa. Olin mielestäni ystävällinen, enkä edes muista moganneeni (ts väärä annos tai sellaista).

Vierailija
4/5 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuhde päätettiin koeajalla. En käsitä vieläkään, mitä massiivista valitusta olisi tullut - olin lounastarjoilija, enkä muista koko aikana olleen ainoatakaan konfliktia yhdenkään asiakkaan kanssa. Olin mielestäni ystävällinen, enkä edes muista moganneeni (ts väärä annos tai sellaista).

Vierailija
5/5 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja ei uskonut, että palaisin töihin äitiyslomalta, ja oli siksi järjestänyt työt siten, ettei mua tarvittu enää.

Olin toki jo ennen äitiyslomaa kertonut suunnitelmani ja toistanut sen useampaan kertaan vieraillessani työpaikalla vauvan kanssa. Aikaisemmilla työntekijöillä oli ollut tapana lopettaa työt lapsen syntyessä ja heittäytyä kotiäidiksi, olin täysin outo tapaus työnantajan mielestä.