Hahhahhaa! Nokian Lumiassa ohjelmistovirhe!
Tässä sen taas te monet Lumian hehkuttajat näette: nyt ohjelmistovikaa pukkaa muiden ongelmien lisäksi!
Samat ongelmat seuraavat Nokiaa näköjään puhelimesta toiseen. Jotkut ei vaan osaa tehdä toimivaa, käyttöluotettavaa älypuhelinta! On se vaan pirun hyvä, että tajusin vaihtaa nokialaiseni ongelmattomaan iPhoneen jo vuosikausia sitten. Eipä ole ollut sen jälkeen ongelmia puhelimen käytössä!
http://www.iltalehti.fi/digi/2012041115435730_du.shtml
Kommentit (35)
Ohjelmointivirhe, ei ohjelmistovirhe.
Mutta anyway, itse en Nokiaa aio enää koskaan hankkia, mm. juuri näiden IL:n mainitsemien syiden vuoksi.
ja millainen ihminen haluaa ilkkua firmalle joka tuo aika monelle suomalaiselle lapsiperheelle leivän pöytään..
Vähänkin kovempi pakkanen niin lakkaa toimimasta kokonaan.
jutut on lähteny mut mä olen käyttäny omaani ihan ongelmitta paukkupakkasillakin.
Näin ei ole mulle käynyt ikinä.
Vielä se on mulla nämä Suomen paukkupakkaset hyvin kestänyt. Liekö tämäkin vain legendaa? Vai tunnetko ihan "aikuisten oikeasti" ketään, jonka iPhone olisi hajonnut pakkasten vuoksi. Minä en. Ja tuttavapiirissäni iPhone löytyy varmaan jo 70%:lta.
Näitä on ollut ja on kaikissa puhelinmalleissa ja lisäksi kaikenlaista muutakin. Ap on esim. näköjään autuaasti unohtanut mm. Applen nolot antenniongelmat.
ja millainen ihminen haluaa ilkkua firmalle joka tuo aika monelle suomalaiselle lapsiperheelle leivän pöytään..
Tässä myös toinen harhainen stereotypia. Nokiassa ei ole suomalaista enää kuin nimi. Herätkää jo todellisuuteen! Nokia tuo leivän pöytään intialaiselle lapsiperheelle, ei suomalaiselle.
Mulla on N8 ja olen ollut todella tyytyväinen. Taas tuli ohjelmistopäivitys, jonka ansiosta puhelimen ominaisuudet paranivat entisestään ja on kuin mulla olisi taas uusi puhelin! Vaikka on jo vuoden ollut käytössä.
Parin kaverin iPhonea kokeiltuani olen todennut, että tykkään Nokiasta enemmän.
Mulle on aina ollut puhelimen (ja muidenkin tuotteiden) hankinnassa edellytys, että se on valmistettu Suomessa tai Euroopassa. Jos Nokialla ei jatkossa enää ole puhelimen valmistusta Euroopan alueella, sitten en tiedä, mitä teen.
Kamera puhelimessani on loistava. Käytän sitä tosi paljon. Ja tosiaan, nuo ohjelmistopäivitykset ovat olleet hyviä.
Vielä se on mulla nämä Suomen paukkupakkaset hyvin kestänyt. Liekö tämäkin vain legendaa? Vai tunnetko ihan "aikuisten oikeasti" ketään, jonka iPhone olisi hajonnut pakkasten vuoksi. Minä en. Ja tuttavapiirissäni iPhone löytyy varmaan jo 70%:lta.
http://www.digitoday.fi/vimpaimet/2012/04/09/uusi-ipad-nyt-purnataan-3g…
Se on yksi tämän maan suurimpia maailmanlaajuisia yrityksiä ja valtiollemme erittäin tärkeä. Suomessa on vain reilu 5 miljoonaa ihmistä! Nämä Nokian haukkujat haluavat syödä kotimaista, luomu- ja lähiruokaa, mutta ovat samalla onnellisia, että Nokialla menee huonosti? En voi ymmärtää, en millään. Itselläni on iPhone, koska sain sen lahjaksi. Pidentyvät kuitenkin samalla hieman huonoa omatuntoa, koska en tue suomalaista tuotetta. Haluavatko nämä Nokian mollaajat, että esim. Salon tehdas joudutaan sulkemaan ja saadaan Suomeen lisää työttömiä? Selittäkää tyhmälle mikä Nokian huonossa menestyksessä on meille suomalaisille hienoa?
sattuisi takapakkeja tuotteen lanseerauksessa. Kaikki pitäisi olla tuossa vaiheessa tosin jo tarkistettu ja hvyäksi havaittu. Itsellänikin on ollut aikoinaan työpaikka ko. firmassa ja toivon sille edelleen kaikkea parasta.
Tässä myös toinen harhainen stereotypia. Nokiassa ei ole suomalaista enää kuin nimi. Herätkää jo todellisuuteen! Nokia tuo leivän pöytään intialaiselle lapsiperheelle, ei suomalaiselle.
Haloo!!!
kipases lukasemaan tilastoja, että kuinka monta työpaikkaa nokiakonsernilla on, verkkopuoli mukaanlukien, kaikki ne ovat suomalaista työllisyyttä. montakos työpaikkaa iphone tuo suomalaisille?
Vai mikä tässä asiassa nyt niin naurattaa? Suomalaisena sinun kannattaisi olla huolissasi Nokian menestyksestä, sen verran kuitenkin veroeuroja tänne kantavat.
Eli kaikissa älypuhelimissa on vikoja. Niitä sitten joko korjataan softapäivityksillä tai annetaan olla.
pitää olla tuollainen hah-hah-asenne??
Mutta hei tosi hyvä, että sulla ei ole ongelmia puhelimen kanssa. Huh huh, olet ollut ainakin yhdessä asiassa mielestäsi järkevä, kun olet vaihtanut puhelimesi. Aatteles, että ihan oikein puhelimesta on kysymys. Se onkin IHAN HIRVEÄÄ jos on moisia ongelmia puhelimessa.
jos joku paikka hajoaa, ei muuta kuin ostat uuden luurin.
Työkavereilla on tätä nykyä melko paljon iPhoneja ja niissä on koko ajan ongelmia. Ne katkovat tai mykistyvät kokonaan ja tiedonsiirrossa on ongelmia. Itse odotan, että firman listalle tulee Nokian windowspuhelimia. Meillä on kotona N9 ja Lumia 800 ja molemmat ovat olleet tosi hyviä.
Kyllä sieltä sinunkin hyvinvointiin muutama euro kilahtaa.
Ja olen myös vuosia ollut iPhonen käyttäjä. Soisin Nokialle kuitenkin menestystä älypuhelinmarkkinoilla!