Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punktio ja siirto viikolla 46

18.11.2005 |

Tämä toinen ivf-hoitomme, tiistaina oli punkio ja tänään siirrettiin 2

8-soluista alkiota. Lääkärin mielestä oli perusteltua siirtää kaksi alkiota, koska viime yrityksesssämme siirrettiin 8-soluinen ja 6-soluinen ja eivätkä kiinnittyneet.

Mitään ei jäänyt pakkaseen, mutta ei ole väliäkään kunhan nämä kiinnttyisivät ja lähtisivät kasvamaan :-)

29.11 on raskaustesti! Jännittää, mutta on kuitenkin levollinen olo...

Onko muita samassa rytmissä eteneviä?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitin juuri raskaustestin tuloksista ja plussaa näytti, ihan uskomatonta. Olo on melko epätodellinen tällähetkellä ;-)

Vierailija
22/39 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyper Super Mega Onnittelut!!!!!! Ihan mieletöntä! Mikä sun olo on nyt? Vieläkä nippailee? Mulla nippailee ja vihlasee välillä... Keskiviikkoon on vielä LIIAN pitkä aika. Ja menkka pelko pepussa koko ajan!

Tää oli niin paras uutinen tänään! Nyt vedä meidät mukaasi plussasäteiden voimin!!!!:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sylintäydeltä ONNEA!

Ihana kuulla plussa uutinen!!!!!!

Säteile ++++++++++++++meillekkin!

Minä testaan perjantaina....

Vuodan tosin jo nyt...:(

Olen niin onnellinen sun puolesta!

Vierailija
24/39 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöt onnitteluista. hCG arvo oli 172 eli kuulemma ihan reippaasti koholla. Huomennahan vasta olisi ollut oikea testi päivä (punktiohan oli 15.11), mutta menin päivän etuajassa, kun en malttanut odottaa, tai olin niin sata varma negasta ;-)

Kun soitin hoitajalle kysyin moneen kertaan, että puhuuko totta, olin niin sekaisin tuloksesta, ja itkuhan siinä tuli!

Vihloo välistä esim kun nousee ylös tuolista tai sängystä, mahaa ei nippaile, on vaan turvonnut olo, ihan samanlainen kun menkat on tulossa! Toivon onnea Teille molemmille, toivottavasti saatte paljon plussa säteitä minulta!

Ainut asia mikä ei ole ollut niin kuin ennen on närästys jota on ollut viime torstaista asti, nyt vasta tajusin mitä se oli, kun ei ole näet ilmeisesti minua ennen närästänyt, mutta sitähän se oli tänään vasta tajusin;-)

Vierailija
25/39 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko homma!

Vuodan aika paljon, mutta ei kipuja.

Vähän huono olo ja huimaa, mutta ne LUGET kai aiheuttaa.

Taitaa nega meikä tytölle tulla!

Toivon kuitenkin kaikkea hyvää ja onnellista odotusta loppuun saakka

plussanneille!

Minä masentuneena odotan joulua....

Vierailija
26/39 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan,että seuraava hoito tärppää, onneksi Teillä jäi muistaakseni pakkaseeen huuruneniä!

Odottelen,että tulet pian perässä, kaikkea hyvää Sinulle!

Hyvää Joulun odotusta kaikesta huolimatta!

Vierailija
27/39 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angut. Oon tosi pahoillani. Mulla on testi huomen aamulla. Ja olo on puoliksi vähän menkkamainen...tai en enään tiedä. Mut kaamea pelko pepussa. Oon yrittänyt psyykata itteni siihen negaan, ettei pudotus olisi niin kova. Mut he he, se on silti kova pudotus.

En oikein osaa sanoa mitään, mutta toivon että saat voimia ja intoa kuitenkin seuraavaan hoitoon.

aatulilli, mitä sulle sanottiin noista lugeista? Pitikö sun nyt lopettaa ne vai?

Vierailija
28/39 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottiin, että käytät loppuun mitä jää eli aamuin illoin 1 tabletti ja pe on vika päivä mihin riittävät! Onnea testiin!

Vierailija
29/39 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, sain sitten tänään tuloksen jo oli ++++, tää on ihan uskomatonta. Mullakin kädet tärisi kun soitin ja mahaa otti, ja olin sillä hetkellä jotenkin ihan varma negasta. Mut plus tuli. Itku silmässä siinä sitten hoitajan kanssa puhuin ja halauksenkin hänelle lähetin:)

Mulle hoitaja sanoi että voit lopettaa luget nyt? Sanoin hänelle että olen kuullut monien lopettavan vähitellen, mutta hän vain sanoi että voin lopettaa nytten? Jotenkin oisin kuvitellut että tuo vähitellen lopetus oilisi ollut järkevämpää???

Nyt pitää ottaa rauhallisesti ja elää päivä kerrallaan.

Vierailija
30/39 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla, että ++++++++++++++++++!!!!!!!!!

Teidän onnesta saan vähän voimia jatkaa...

Tarroja ja liimaa teille!

Haleja!

Vierailija
31/39 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitos Angut onnitteluista. Saanko kysyä mikä sun tilanne on? Eikös sulla ollu tänään se päivä vai ... aattelin vain kun huolestuin sun siitä vuodosta:(

aatulilli,

mitä sulle kuuluu? Mikä on olo?

Jaksuja!

Vierailija
32/39 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testailin siis jo torstaina...negaa.

Vuoto alkoi ti ja jatkui keskiviikonkin, to vähän vähemmän ja pe ei lainkaan...

Nyt sitten tyhmänä istun ja ihmettelen.

Megamenkat piti tulla, mutta ei näy. Mulla normaalisti kuukautiset, myös epäonnistuneen PASsin jälkeen, tummaa ja klönttistä.

Nyt mun vuoto ihan kirkkaan punaista ja vähän limaista. Ei klönttejä.

Eikö sen limakavon pitäis tulla ulos?

Joulukuu meillä taukoa jotta toivun ja tammikuussa PAS.

Toivottavasti sinulla kaikki ok ja " liimasit kiinni" sen pienen, olen niin Iloinen kun onnistuit!

Vierailija
33/39 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pieleen meni:-(. Mut hyvä että teillä on pakkasessa niin ei tarvi ihan koko rumpaa uusia. Se on niin raskasta. Nyt koita huilata tämä joulukuu ja sit tammikuussa on varmasti ihan uudet tuulet.

Mulla ottaa aina välillä munasarjoista, vähän niin kuin punktionkin jälkeen. Ja sit näi viime yönä kammottavaa unta, että aloinkin vuotaa ku seula yht' äkkiä. Se oli kamalaa.

Vierailija
34/39 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry kun en ole vastaillut, tietoliikenne ongelmaa on ollut ja vasta tänään rupes linjat pelittämään ;-)

Kiitos kysymästä olen voinut ihan hyvin, masu vaan on aika turvoksissa ja rinnat kipeet, jouduin jo käydä ostamassa uudet farkut, kun edelliset ei mahtuneet kiinni! Lienee kuitenkin tällaista alkuturvottelua?

Mitään pahaaoloa ei ole ilmaantunut, jatkuva pelko kuitenkin päällä, että menee kesken, vaikka järki sanookin, että turha murehtia etukäteen, niin minkäs teet?

Tänään uskaltauduin varaamaan ekan ultran joka on 21.12 keskiviikkona eli Jouluksi saamme tietää mitä paketissa on ;-) yksi vai kaksi;-)

Onko Jaguar ollut millainen olo?

Vierailija
35/39 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla susta. Ai sullakin on masu turvonnu? NIIN ON mullakin ja mä jouduin kans käydä ostaa vähän isommat farkut. Mut mul on ollu vähän sellaisia punktion jälkeisiä " kipuja" . Munasarjojen kohdilta ottaa, välillä kohdustakin, painon tunnetta ja selässäkin on tuntunut. Ei oikein menkka tuntemuksia mut mulle tuli mieleen puntion jälkeinen olotila. Niin ja rinnat on vähän kipeät. Niin ja sit oon saanut kahtena iltana ihme nokkosihottumaa polviin?? En oo koskaa aiemmin saanut sellaista vaikka pientä allergiaa onkin. Noh mä huolissani jo soitin VL:n ja sain lääkäriajan keskiviikolle.

Ehkä mä vähän häitäilen, mut musta on parempi selvittää kun miettiä ittensä ihan kipeäksi.

Mul on VL:ssä raskaus/jälkitarkastus ultra varattuna 15.12.

Vauvaliimaa!!!!

Vierailija
36/39 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultraan, laita heti viestiä mitä lääkäri sanoi kun nyt keskiviikkona sinne menet!

Mä olin endon poisto leikkauksessa vajaa vuosi sitten ja niistä kohdista mistä tähystivät on nyt masua nippaa eli arpikudosta sanoisin, joka nyt venyy ja paukkuu ;-)

Masua kutittaa ihan kamalasti samoin rintoja ja nälkä on jatkuva, onneksi ei ainakaan vielä pahoinvointia!

Vierailija
37/39 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olinpa ajattelematon, en muistanut edes onnitella vaan menin suoraan asiaan! ONNEA TUHANNESTI!

ps mua myös paleltaa koko ajan ja kaikkea suolasta tekee mieli ;-)

Vierailija
38/39 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota endoa. Tai siis tulin, mut aattelin että josko se ois aktivoitunut hiukan noiden hoitojen kanssa. En ajatellut lainkaan että josko se on noita kiinnikkeitä tai muuta. Mullla on kanssa leikattu noin 1,5v sitten tai siis laparoskopissa.

Noh kylllä ne siellä VL:ssä tietää mun endosta, mut halusivat kuitenkin että tulen käymään. Tosin jos nyt olotilani muuttuu paremmaksi eikä oo kipuja samalla tavalla, niin sitten tulee keskiviikon aika perua ja oottaa sinne 15.12. Mut katsotaan nyt. Kyllä se ainakin vähän helpottaisi kun kävisi lääkärissä.. noin mielenrauhaa ainakin.

Niin ja kiitokset;-)

mul ei ollu viel mitään himoja. Vähän saatan aamuisella herätä nälkään mutta sitten taas ei oikein mikään maistu niin kauheasti...

Vierailija
39/39 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin joudin ke lääkäriin, kun tiistai iltana tuli kramppeja mahaan ;-(

Ottivat hcg:n uudestaan ja arvo oli 2559 eli ihan kivasti noussut, ja masukaan ei ole enää kipuillut. Lääkäri haluaa kuitenkin nähdä minut ja ultrata ensi keskiviikkona uudestaan. Ottivat meinaan ultran tälläkin viikolla, mutta siinä ei paljoa vielä paljoa näkynyt niin pieni tuo alku vielä oli, jos se mitä epäili sikiöpussinsuuksi nyt sitten se oli :-) mutta nyt olen vaan päättänyt pitää hyvää mieltä yllä, emkä murehtia turhaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän