Tunnen naisen, jonka kaikki exät ovat eron jälkeen
kärsineet enemmän tai vähemmän mielenterveysongelmista.
Kertooko se jotain tästä naisesta vai ex-miehistä?
Tero
Kommentit (12)
mielestäni kertoo enemmän tuosta naisesta. Hän joko (alitajuisesti?) vetää puoleensa ja ihastuu vähän epävakaisiin henkilöihin, ja/tai saa omalla toiminnallaan terveetkin ihmiset tolaltaan. Kuulostaa vähän narsistilta (jättävät aina tuhoa jälkeensä) mutta vaikea sanoa tietämättä henkilöstä enempää.
on vaatinut miehiltään asioita ja sitä kautta nämä ovat tunteneet itsensä rakastetuiksi.
Miesten myöhemmin tapaamat naiset ovat olleet itsenäisiä ja miehet ei ole kokeneet olleensa tarpeellisia. Siksi itsetunto-ongelmia.
mielestäni kertoo enemmän tuosta naisesta. Hän joko (alitajuisesti?) vetää puoleensa ja ihastuu vähän epävakaisiin henkilöihin, ja/tai saa omalla toiminnallaan terveetkin ihmiset tolaltaan. Kuulostaa vähän narsistilta (jättävät aina tuhoa jälkeensä) mutta vaikea sanoa tietämättä henkilöstä enempää.
rankka luonnehdinta, mutta siis aivan ihana henkilö kun hänet tuntee vain tuttavana, mutta tuo tolaltaan saaminen kuvaa häntä hyvin. Ihmiset ovat hänelle leikkikaluja.
Tero
Kertoo sen, että miehet ovat olleet kovin kiinni naisessa ja eron tullen seonneet. Sitä sattuu, voi voi...hyvä, että joskus niinkin päin eikä aina niin, että nainen sekoaa erosta.
Nainen on tietyntyyppinen, eli hän vetää puoleensa miehiä, jotka ovat taipuvaisia saamaan mielenterveysongelmia.
Kertoo sen, että miehet ovat olleet kovin kiinni naisessa ja eron tullen seonneet. Sitä sattuu, voi voi...hyvä, että joskus niinkin päin eikä aina niin, että nainen sekoaa erosta.
No on kyllä vähän outoa jos on kaikki niin riippuvaisia olleet ettei kestä eroa, jos/vaikka nainen on käyttäytynyt kaikin puolin asiallisesti. Liian suurta sattumaa. Enemmän naisesta kiinni, etsii takertuvia ja riippuvaisia miehiä ja/tai johdattaa heitä tahallaan harhaan. (Ihmiset on hänelle leikkikaluja, kuten AP sanoo.)On tosiaan tavallisempaa käytöstä mieheltä tuollainen, siinä oot oikeassa.
Miehet silmittömästi rakastuneita, kun naisella jo kiire seuraavaan syliin.
Tero
Jotakuinkin näin.
Miehet silmittömästi rakastuneita, kun naisella jo kiire seuraavaan syliin.
Tero
Eli miehet ovat olleet läheisriippuvia. Tämä tekee naisesta vastariippuvan. Vastariippuva lähtee pakoon siinä vaiheessa, kun toinen sitoutuu satasella ja ripustautuu.
t. 7, kyökkipsykologi
Eli miehet ovat olleet läheisriippuvia. Tämä tekee naisesta vastariippuvan. Vastariippuva lähtee pakoon siinä vaiheessa, kun toinen sitoutuu satasella ja ripustautuu.
t. 7, kyökkipsykologi
jotain perää, en mä kyllä niitä miehiäkään kaikkia läheisriippuvaisiksi luokittelis kuitenkaan.
Tero
t. 7, kyökkipsykologi
jotain perää, en mä kyllä niitä miehiäkään kaikkia läheisriippuvaisiksi luokittelis kuitenkaan.Tero
Minä olin läheisriippuva, eikä kukaan ulkopuolinen ikinä minusta olisi sitä voinut päätellä. Kysymys on päänsisäisestä asiasta: pelkäsin hylkäämistä enemmän kuin kuolemaa, hävitin itseni ja elin vain toisen ihmisen tarpeille yms.
Ulospäin olen reipas ja itsenäinen. Ja onhan sekin puoli minussa totta ollut aina.
kertoo naisen miesmausta.