Kotisivut yhdistykselle - mitä maksaa? Mistä saa?
Otsikossa tulikin jo ongelma. Eräälle yhdistykselle pitäisi saada kotisivut, mutta kukaan yhdistyksen porukasta ei osaa niitä tehdä. Pitäisi siis saada helposti päivitettävät "peruskotisivut".
Mitä kautta niitä kannattaisi alkaa hankkia? Ja tietenkin kiinnostaa mitä ne maksavat? Tarkkaa hintaa ei tietenkään osaa kukaan sanoa, mutta puhutaanko hintaluokasta 500e / 1000e / 2000e jne.
Kommentit (41)
Jos nyt perusinterwebbi jutut on lapasessa niin melkein kannattaa "RY" luokan sivut tehdä itse jos vielä ylimääräistä aikaakin sattuu olemaan. (WP, kotisivukoneet, godaddy jne)
Jos sivuista alkaa maksamaan niin kannattaa kiinnittää huomiota mm. ylhäällä keskustelussa mainittuihin asioihin. Miten se asiakas sinne sivuille tulee eksymään, miten SEO asiat hoidetaan, entäpä kuinka sosiaalinen media istuu yrityksesi sähköisiin myyntikanaviin. Voisiko asiakas saada jotain lisäarvoa sivuistasi? Myydäänkö vielä jotain?
Lisää ajatuksia http://www.businessangels.fi/uudet-nettisivut-heti.html
KVG
Ole hyvä.
Onpa ihmeellinen porukka jos kukaan ei tunne kykenevää.
Kuolleiden tetraplegikkojen seura?
Pitäisi 300 ellakin jo saada.
Noita kotisivuja tekeviä firmojahan on pilvin pimein. Googleta kotipaikkakuntasi nimi ja kotisivut.
Älä tee mitään vuosisopimusta. Kysy muutamasta paikasta, mitä maksaa tunti, kun myöhemmin muokkaavat sivuja. Tunnissa, kahdessa tekevät jo paljon muutoksia.
Vaadi, että sivut pitää olla optimoitu niin, että hakukoneiden on helppo ne löytää.
Älä välitä tuosta kakkosesta. Miksi jonkun pitäisi itse räpeltää ne sivut, jos ei oikein osaa?
Ja ei ole reilua jollain tutulla teetättää niitä ilmaisesksi. Ellei sitten tunne jotain nörttiä lukiolaista, joka osaisi itse niitä vääntää.
Minusta se on ihan törkeän kallis! Sivujen ei siis tarvitse olla mitkään erikoiset, ihan perusjutut riittää. Olen ihan tampio näissä asioissa enkä tiedä yhtään edes mitä kannattaisi kysyä.
Sinä joka sanoit että netistä saa ilmaiseksi, kertoisitko tarkemmin mistä?
kahdessa tunnissa :). Jos haluaa parkkeerata sivunsa johonkin mainosbannerihelvettiin ilmaiseksi, niin kaikin mokomin.
Tein itse omalle firmalleni kotisivut helposti käyttäen wordpressiä. Muutaman tunnin opetuksella sain tehtyä juuri sellaiset sivut kun halusin. Tämä yritys opasti mainiosti käyttöönotossa: www.wordpresskonsultointi.fi
Tein koulun vanhempainyhdistyksen sivut Google-sitelle samoin joskus aiemmin päiväkodin vanhempain yhdistyksen sivut. Ei ole rahoja maksella tekemisistä saati ylläpidoista. Ei nuo niin vaikeat nyt ole tehdä. Aikaahan tuohon menee ekalla kertaa mutta sitten vain päivttää sivuja.
En muista lukiko alussa mille yhdistykselle sivuja oltiin tekemässä, mutta useat urheiluseurat käyttää sporttisaittia.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2012 klo 11:18"]
Hei,
Yritykseni tekee kotisivuja. Jos teillä on valmiina graafinen ilme kotisivuille, puhutaan hintaluokasta 500 euroa, mutta jos siihen tarvitaan suunnitelma, niin puhutaan hintaluokasta 1000 euroa. Voitte käydä katsomassa referenssejämme osoitteesta http://softvisio.fi/referenssit/.
Kotisivut ovat helposti itse päivitettävät.
Heli Jussila
info@softvisio.fi
045 6333 206
[/quote]
LOL. Hyvät referenssit teillä. Ei tuo sun linkki edes toimi. En suosittele!
Tuolta finnx.fi saa todella hienot sivut alle viikossa ja hinta 450e ja 15 e kuukausi
Oliskohan jo löytäneet tekijän. Ketju vuodelta 2012.
Ilmainen bloggeri tai wordpress. Kumpikin on helppokäyttöinen.
Blogger lienee nopeimmin käyttöön otettava. Tekstin ja kuvien julkaisu on helppoa ja nopeaa. Ei tarvitse pelata käyttöoikeuksien, päivitysten ja sivupohjien kanssa. Kaikki osaavat.
Wordpressissä on vöhön enemmän säätöö mutta kiva sekin on.
Kotisivukoneet, vuosikustannusjutut, oma osoite yms jutut kannattaa unohtaa. Meidän yhdistykselle ostettiin vuosisopimuksella oma osoite ja joku joomla-julkaisija. Joomla on kauheen vaikee. Kaikki menikin sen myötä päin peetä...
Itselläni ollut joitain vuosia kotisivut one.com:issa ja ainakaan itse en tiedä parempaa hinta/laatu suhdetta missään toisessa webbihotellissa. (Netcraft valitsi one.com:in syyskuussa 2017 "luotettavimmaksi verkkohotellipalveluiden tarjoajaksi".)
Jos alla oleva alennuskoodi toimii vielä, niin sillä saa pienen alennuksen jo ennestään tosi halpoihin hintoihin:
Ei ilmaisia sivuja olekaan! Ota Zonerilta kotisivutilaa (+sähköpostiosoitteet), tässä suora linkki webhotelleihin: https://www.zoner.fi/webhotellit/?affiliates=117
Ostin http://netice.fi
Sain juuri sellaset sivut kuin halusin firmalle, ei mitään moitteita.
Kannattaa ottaa tarjous Nettikaks:lta. Meille tekivät responsiiviset sivut hintaa jäi reipas 800€.