Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteeni vaimot vaihtoon-ohjelmasta (tämänpäiväinen)

Vierailija
18.11.2005 |

Tumma hoikka nainen:

-Valittaa koko ajan toisen perheen tavoista

-siivoaa hullun lailla

- on todella takakireä ja " iloton"

-laittaa siivouksen lasten edelle

ei syö perheen kanssa yhdessä vaan mussuttaa vain " jämäpaloja"

-perheen tapa rangaista lasta sulkemalla kylppäriin on ihan pimee

-ei oel ihme, että lapset kiukkuaa, jos muuten ei saa huomiota, kun se kerta on ärsyttävää jos lapset häiritsee vanhempia

-mitään herkkuja ei saa syödä ikinä (suklaamurot)

-haluaa, että iltapala syödään yhdessä--muttei ikinä syö perheen kanssa itse

- terveysfanaatikko---" olen tullut vielä tarkemmaksi lasten ruokailuista tuon katastroofisen viikon jälkeen"

-hullua minuuttiaikataulua

-perheen isä meinasi saada hermoromahduksen kun joutui tekemään ruokaa " väärään aikaan" ja lapset kiukutteli vieressä. " lasten rytmi menee ja on tottuneet aikatauluun"

Vaalea nainen

-järkevä suhtautuminen lapsiin

-ei hössötä liikaa siivoamisesta

-antaa liikaa lastensa pelata tietokonetta

Oikea HITLER tuo tumman hoikan naisen perhe ja äiti. Isäkin on samanmoinen... Ja luulevat olevansa oikeassa. Onneksi ei ole mun tuttuja, ei niillä varmaan oel mitään NAUTINTOA elämässä

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ottais tuommosta miestä, joka kävelee rikkaimuri kourassa koko kotonaoloajan. Itse olen siistimpi ja siivoushullumpi kuin moni muu, mutta tuo meni jo yli hilseen. Sääliksi käy niitä lapsia. Saakohan ne edes koskaan levittää lelujaan lattioille ilman, että äiti huutaa niitä keräämään lelut heti pois, ettei äidin mielenrauha järky. Voi tietysti olla, että kuvamateriaali on leikattu niin, ettei siinä näy juuri muuta kuin tämä siivouspuoli perheestä, mutta kyllä tuntu aika oudolta. Mutta ehkäpä heillä on sellainen luonne... ja ehkä parisuhde ei oikeasti ole niin tyydyttävä, kuin antavat kuvan - yrittävät sitten löytää tyydytystä siististä kodista... (Teinpä hienon analyysin) ;) Tai ehkä he vain yrittävät olla täydellisiä vanhempia, vähän väärällä tavalla... (mulla on hyvä lapsettomana kommentoida toisten elämäntapoja...)

Vierailija
2/12 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minusta vaikutti ihan normaalilta lapselta, joka ei nyt heti ja aina totellut jos komennettiin, mutta eikös lapset toimi normaalistikkin niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento, fiksu, lempeä ja mukava

Voin kuvitella miten se toinen arvostelee myös " ystäviensä" koteja esim. miehelleen....

Järkky tapaus!

Vierailija
4/12 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä olisin varmaan viikon talon tavoilla enkä kehtaisi valittaa heti alusta alkaen. Se tumma nainen oli jo rappukäytävässä päättänyt että täällä ei ole mikään hyvin. Sen mies taisi eniten saada viikosta kokemuksia, kuten sen että illalla voi käydä ostoskeskuksessa. Huijataanko noi tyypit jotenkin avautumaan kameralle, sillä se ostoskeskusmies oli siinä vaihtovaimolle tosi ystävällinen vaikka muista repliikeistä tuli sellainen käsitys että se oli ihan paniikkihäiriön partaalla kun oltiin väärässä paikassa väärään aikaan.

Vierailija
5/12 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin käytetään noin kerran kuussa. Mitäs sen tilalle keksis, jos aina ei sanominen riitä?

Noilla vaan näytti pelkältä tappelulta koko ajan. Tyttö vaan itki, ja kylppäriin. Jos ei totellu nanosekunnissa, kylppäriin.

Vierailija
6/12 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalean lapset olivat suloisia. Tumman lapsiin oli vissiin tarttunut äitinsä kireys!?!

Vierailija
7/12 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskari sulatti sydämen 150%...Aivan ihana pikkupoika!!!

En tajua,mitä tää tumma nainen vouhkasi, muka katastrofiviikko! Jos katastrofi on se, että makuuhuoneen komeron ovi on auki, niin kyllähän siinä maailmansa järkkymään saa ;)

Vierailija
8/12 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai teiniäiti VOI olla tasapainoinen ja järkevä!

Vierailija
9/12 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pidän itseäni siistinä ihmisenä ja meillä imuroidaan VAAN kerran viikossa sekä pölytkin pyyhitään vain kerran viikossa. Keittiössä tietysti pyyhitään päivittäin pintoja, aina kun tarvii. Niin ja vessojakaan en pese joka toinen päivä vaan kerran viikossa. Jarrutusjäljet kyllä huuhtasen pois samantien pöntön reunoilta.

MUTTA: en myöskään anna lasten napostella koko ajan, karkkipäivä on lauantaina, suklaamuroja ostan ehkä 2 krt vuodessa. Rajoitan myös 5-vuotiaamme pelaamista, joka päivä ei pelata ja yleensä 30 min päivässä.

Sen vaalean mies teki itsestään kyllä vähän hölmön kun ei suostunu vessaa pesemään. Tiesi kyllä varmasti mukaan lähtiessään että loppuaika on elettävä vaihtovaimon sääntöjen mukaan.

Vierailija
10/12 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siitä oo mitään hyötyä.sen pitäis tosiaan antaa olla siellä kauvemmin jos haluais et se jotenki tehoais.

Vierailija
11/12 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalean perheessä sentään pystyttiin keskustelemaan, eli se vaimohan sanoi että kyllä sä olisit sitä vessaa voinut pestä. Sen siivojan mies ei varmaan uskaltaisi ikinä kyseenalaistaa mitään vaimonsa määräämää, eikä se tumma nainen kestäisikään että joku asettaisi kyseenalaiseksi hänen päättömiä sääntöjään. Itse suorastaan solvasi sitä toisen perheen kotia ja elämää ja sitten ilme kiristyi heti kun tämä vaalea nainen sanoi että on onnellinen kun elämä on huoletonta eikä ole minuuttiaikatauluja.

Vierailija
12/12 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

arestimenetelmästä vähän tehokkaamman version: eli ei ennakkovaroituksia, arestiin joutuu heti kun vanhemmilla napsahtaa, mutta toisaalta arestin kärsimisaika on max. 3 sekunttia että tuskin se lapsi siellä ehtii käytöstään yhtään miettiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi