Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei ole koskenut rintoihini 3 vuoteen

Vierailija
10.04.2012 |

eli sen jälkeen, kun sain lapsen. ei ole edes ottanut rintaliivejä pois, seksiä aina liivit päällä ja usein myös paita päällä, vaikka olen ihan normaalivartaloihinen, ei raskausarpia mahassa. rinnat kyllä roikkuu ja meni aikalailla pilalle imetyksessä. Kerran riidan yhteydessä mies sanoi, että ota silikonit.

olen vielä nuori nainen, ja koen lapsen myötä menettäneeni jotain seksuaalisuudestani. ennen lasta miehellä ei kyllä ollut mitään ongelmaa nähdä minua alasti tai koskea minuun. onko ihan normaalia , että riipparit ällöttää miestä näin paljon ? Itse häpeän rintojani, koska mies antaa kerta toisensa jälkeen ymmärtää, miten rumat ne ovat. mietin, eikö minulla ole enää oikeutta nauttia naiseudestani.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkee suustaan vielä kaikenlisäks!!!

Vierailija
2/7 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran lapselliselta kuullostaa.

Olisin syvästi loukkaantunut tuollaisesta ja en kyllä tahtois minkäänlaista seksiä tuollaisen miehen kanssa.

Ehdota sä seuraavan riidan tullen peniksen pidennystä, kun on niin onneton toi sen nysä. Oksettavaa, että puoliso voi olla toiselle noin julma.

Itselläni on e.kupin tissit. Mallia riippuva. 3 lasta olen imettänyt. Itse ehkä hieman häpeän niitä, mutta mies sanoi, että ovat kauniit. Hän kuulma rakastaa niitä ja mielellään kyllä niitä suutelee ja silittelee. Mies sanoi, ettei ikinä tahdo mun ottavan silikonia ja hänen mielestä rintani ovat ihanat.

On se nyt perkele kumma jos ei aikuinen mies kestä tissejä jotka nyt riippuvat.

Tuollainen ukko sai tyytyä nyrkkiinsä seksissä.

Halit sulle ap ja mieti oikeesti tahdotko elää noin moukkamaisen, pinnallisen ja törkeän "miehen" kanssa loppuikäsi. Olet löytänyt sen mädän omenan kypsien joukosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

potkase pellolle se!UUSIA löytyy kyllä jonoksi asti usko pois!Sun ei tarvi tollasta kestää.

Vierailija
4/7 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

potkase pellolle se!UUSIA löytyy kyllä jonoksi asti usko pois!Sun ei tarvi tollasta kestää.

Vierailija
5/7 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa aiheesta. Ota puheeksi että haluaisit että rintoihisi kosketaan ja kysy miksi hän ei koske. Selitä että maitoa niistä ei varmaan enään tihku joten sitä on turha pelätä. Sitä kannattaa yhdessä opetella. Näin meillä. tsemppiä sulle.

Vierailija
6/7 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo ei antanut koskea rintoihin n 5 vuoteen, kun lapsia tuli, taisivat olla varattu lapsille.

Nimim katkera ja kuitenkin

Vierailija
7/7 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo ei antanut koskea rintoihin n 5 vuoteen, kun lapsia tuli, taisivat olla varattu lapsille.

Nimim katkera ja kuitenkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme