Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aivasteleva kissa

Vierailija
18.11.2005 |

Olen huolissani iäkkäästä kissastani (13-vuotias), joka aivastelee jatkuvasti, nenä ihan räässä vähän väliä :( Nenä haisee kamalalle.

Olen hätäpäissäni jopa pyyhkinyt nenää, tästä seurasi se, että nenä alkoi vuotaa verta.

Varasin jo ajan eläinlääkärille ja kun se päivä tuli oli kissa kun ei mitään olisi koskaan olisi ollukkaan. Nyt taas tän päivän pärskinyt (välissä 3 aivastelematonta päivää) mietin pitäiskö taas aika varata.

Onko kukaan kuullut kissaflunssasta tai vastaavasta tai mitä muuta tämä voisi olla?

Kissa on sisäkissa, että ulkopöpö bakteeri on erittäin pieni mahdollisuus olla.

Mietin myös voiko kaksi muuta kissaani sairastua rakkaasta vanhuksestamme. Olen myös miettinyt onko aika saattaa vanhuksemme ikuiseen uneen :(

Kiitos paljon jos, joku osaa auttaa suuressa huolessamme.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiv. joku muu osaa vastata?

Vierailija
2/5 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriin. Kerro koko oirehistoria, vaikka sillä hetkellä oireeton olisikin. Kuitenkin on näköjään tapana toistua noiden oireiden. Eihän se välttämättä mitään vakavaa ole, mutta voi kuitenkin ollakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on sellaisia epeleitä, ettei niiden taudeista saa maallikko selvää. Ja jos kissalla on näkyviä oireita, kyse on usein jo vakavammasta vaivasta. Tosin mikä tahansa madoista kissa-AIDSiin voi aiheuttaa nenän valumista.

Vierailija
4/5 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koirani oli joskus taannoin flunssassa ja silloin hänen kirsunsa oli selvästi kuuma. En tiedä miten kissoilla katsotaan tuo lämpö....