Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sepram ja ahdistus

Vierailija
10.04.2012 |

Olen aloittanut kaksi kuukautta sitten Sepram 20 mg päivässä masennuksen hoitoon. Masennus on tuntunut hieman helpottavan, toki edelleen on hyviä ja huonoja päiviä ja mielialat vaihtelevat joskus nopeastikin. Muutaman kerran lääkityksen aikana minulla on ollut ahdistuskohtauksia, viimeisin tänään. Tuntuu tosi pahalta, eikä pysty tekemään mitään. Olin ulkona lasten kanssa ja koko ajan ahdisti, tuntui selittämättömästi tosi surkealta. Iltapäivällä otin päiväunet ja se laukaisi ahdistuksen. Aiheuttaako Sepram tällaista? Jotenkin pelottavaa kun tuntuu, ettei mikään auta ja on niin paha olo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistus on tunne, jolle ei löydy selitystä.

Ahdistuskin on energiaa, mutta se suuntautuu väärin. Missä tilanteessa ahdistus nousee esiin?

Vierailija
2/6 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olemme olleet perheen kesken paljon. Meille oli tulossa vieraita ja heidän tulonsa ahdisti ja väsytti. Ei tuollainen asia ole kuitenkaan yleensä niin paljon ahdistanut. Tuntui niin pahalta, että hyvä kun jaksoi hengittää ja toimia järkevästi. t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koen että pahin ahdistus on hiukan helpottanut,mutta välillä tulee pahoja hetkiä vielä.

Sivuvaikutuksista; mulla tule maitoa rinnoista kun puristaa,säikähdin tätä kovasti :(

LIsäksi olen sairastanut 3 sinuiittia tänä aikana,sellainenkin löytyi haittavaikutuksesta enkä ole koskaan aiemmin sinuiittia sairastanut,nyt tuli kierre.

Onko sinulla mitään sivuvaikutuksia?

Vierailija
4/6 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ehkä vähän helpottanut. Alussa oli pahoinvointia, joka meni onneksi n. viikossa ohi. Lisäksi alussa olo oli jotenkin "turta" tai "hidas", sekin on mennut jo ohi. t. ap

Vierailija
5/6 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa ohjelmaa, olet tekemässä jotain vaikket halua...? Ahdistuksen mukaan voi korjata toimintaa oikeaan suuntaan.

Vierailija
6/6 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepramin pitäisi kyllä jo tehota kahden kuukauden käytön jälkeen. Mikään lääke ei tosin tee elämästä ongelmatonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi