Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13-vee poikani haluaisi 34,90€ maksavan lippiksen!

Vierailija
10.04.2012 |

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on teini

Vierailija
2/41 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopia, että sinä maksat siitä sen osuuden, minkä kohtuuhintainen lippis maksaa, ja lapsi itse ylijäävän osan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 2 poikaa, jotka haluaa lippikset hinnaltaan 49,95€ kpl

Vierailija
4/41 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 2 poikaa, jotka haluaa lippikset hinnaltaan 49,95€ kpl

Vierailija
5/41 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvaksi tulee...

Vierailija
6/41 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä se ainoa oikea lippis maksoi 69 e.

Vierailija
7/41 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia tämän ikäisellä nuorella. Joskus kyseessä on vain tyylistä tai hän hakee vain hiukan huomiota merkkicapillään. Itse ostaisin sillä joskus tälläisetkin asiat voivat vahvistaa itsetuntoa. :) Tässä tapauksessa uskon että hänelle ei käy mikään halppis cap jostain halpa-hallista vaan täytyy olla aito oikea cap esim. DC

Vierailija
8/41 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei oo ihan periaatteestaostettu ja kyllä noilla itsetuntoo näyttää olevan...

Vierailija
9/41 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet tällä hetkellä tärkeet!!! Mitä sitten ei ole pakko ostaa! Toi ei oo mikään maailman 37521158 ihme!!!

Vierailija
10/41 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei oo ihan periaatteestaostettu ja kyllä noilla itsetuntoo näyttää olevan...

Mä ymmärrän että lapsi ei voi saada kaikkea. Mutta noita tollaisia "periaatteesta en osta" en tajua!

Meillä on 17-vuotias tyttö ja jo monen vuoden ajan mä olen antanut sielle vaaterahaa. Sillä ostaa mitä haluaa. Hänen pitää tehdä päätöksiä, ostaako housut ja topin, vai ostaako koruja kokorahalla :D

Vierailija
11/41 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme poikaa ja jokaiselle pitäisi ostaa aito suoralippa. 300 euroa niihin holahtaisi.

Jos kuitenkin jokainenj pojista kelpuuttaa feikin noin 30 egen hinnalla niin pääsen yhteensä satasella ja olen tyytyvä

inen.

Miksi lapselle ei voi ostaa vaatetta? ostaa aikuisetkin Mulberrya ja Burberrya?

Vierailija
12/41 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme poikaa ja jokaiselle pitäisi ostaa aito suoralippa. 300 euroa niihin holahtaisi.

Jos kuitenkin jokainenj pojista kelpuuttaa feikin noin 30 egen hinnalla niin pääsen yhteensä satasella ja olen tyytyvä

inen.

Tossahan ei ole kyse vaatteiden ostosta vaan statuksen ostosta. Voiko statusta ostaa ?

Onko lapsesi se jolla on kallein lippis ?

Vai onko esimerkiksi luokan paras futaaja tai reiluin kaveri ?

MItä teillä kotona arvostetaan ?

Vierailija
13/41 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

inen.

Tossahan ei ole kyse vaatteiden ostosta vaan statuksen ostosta. Voiko statusta ostaa ?

Onko lapsesi se jolla on kallein lippis ?

Vai onko esimerkiksi luokan paras futaaja tai reiluin kaveri ?

MItä teillä kotona arvostetaan ?

eikä ole paras futaaja eikä ole reiluin kaveri, ihan tavallinen tallaaja. Lippiksellä ei osteta statusta, mutta lapsen makua en niin vaan voi sanella...

Meillä kotona arvostetaan peruselämää, hyvää koulutusta, ainakin tason mukaan jne.

Vierailija
14/41 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun jengiin mulla on samanlainen lippis paitsi hienompi...

7-v poikani pisti viime kesänä mummon synttärirahoista kolme kymppiä 40 eur maksavaan lippikseen. Äiti suostui antamaan vain kympin.

Ei siinä mitään pahaa ole, mutta en lippiksestä maksa niin paljon. Helt enkelt.

Vierailija
15/41 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöille löytyy niin paljon kaikkea kivaa mesämekkoa, tunikaa, shortsia ja t-paitaa. Oikein harmittaa, kun poikien valikoimat suppeampia ja tylsempiä.

Mielelläni ostaisin, jos poika haluaisi jotain "extraa" vaatteisiin.

Vierailija
16/41 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

överiksi menee. sanoisin että omilla rahoilla saa vaikka heti. ehkä seuraavalla kerralla ei huvitakaan ostaa sitä kalleinta.

Vierailija
17/41 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako hän sen?

Vierailija
18/41 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta.

Vierailija
19/41 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika pitää lippistä KOKO kesän (siis sitä yhtä ainoaa) ja vielä toisenkin, jollei löydä mieleitä. Halvalla päästään.

Tosiaan noi tytöt tarvii oikeesti paljon, paljon muuta,,, ainakin samanhintaista.

Vierailija
20/41 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sen halpiskopion. Tossa iässä vaatteet joko nostaa tai laskee itsetuntoa. Mieti kumpaa sinä haluat lapsellesi.

Ja lippiksen tarvii kuitenki, eiks niin. Paljoko olisi sinusta hyvä hinta? Laita tienaamaan loput sopivalla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä