Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen ahdistunut ja usein itken tätä maailmaa
10.04.2012 |
Täällä on kuulemma maailman onnellisin kansa. Olen ex koulukiusattu, alkoholistiperheestä ja elämäni oli kamalaa ekat 20 vuotta. nyt asiat on näennäisesti hyvin. Silti aina ahdistaa. Esim mun on vaikea kestää sitä, että työpaikalla on juoruilevia ja ilkeitä ihmisiä. Miksi niin monelta puuttuu hyväntahtoisuus? Miksi monet jatkuvasti arvostelee muita? Yölläkin vain itketti. Tuntuu etten jaksa olla mukana tässä yhteiskunnassa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kannattaisi mennä terapiaan. Mullakin oli tuollaista ja olen masentunut, mutta tiedän, että maailmassa on hyviäkin asioita ja ihmisiä, niitä vain ei näe jos oma mieli on musta. Silloin näkee vain ne huonot asiat, mutta se ei ole koko todellisuus.