Mistä voisi selvittää vanhan opettajan tietoja, ei siis vainoajamielessä?
Muistelin jälleen kerran erästä opettajaani, joka puhui vihjailevaan sävyyn ainakin minulle. En sitä ihan tajunnut silloin, enkä sanoja tässä lainaa tunnistamisen pelossa, mutta useita tilanteita oli. Itse muistan 3 tilannetta. Tyhmä olin, tai no ei tyhmä, mutta 13-v tosi nätti tyttö silloin (ei enää, älkää huoliko) ja kokematon ja kohta nelikymppisenä edelleenkin yhden miehen kanssa olen ollut.
Mietin, että kun kyseinen opettaja veti tyttöjen liikuntatunteja iltaisin yläasteella ja lukiossa. Niin jo se, että flirttaili tuon ikäisen lapsen kanssa, niin mitä muuta on tapahtunut muiden kanssa. Itselleni ei mitään, sen tiedän, mutta onko asian selvittämiseen mitään konstia. Siis sellaista, että kukaan ei syytöntä ihmistä mene kivittämään ovelle ja haukkumaan pedofiiliksi? Jotenkin oman mielenrauhan takia olisi hyvä tietää, toteuttiko mies mieltymyksiään lopulta, vai tuliko ns. järkiinsä.
Vielä se, että en ole hurskastelija suuntaan tai toiseen. Seksi on kivaa ja miehiä katselin vasta lähempänä 20 v. Lapsia kotona on. Mutta "se joku" tuosta ihmisestä jäi häiritsemään vielä kaikkien vuosien jälkeen. Sellainen likainen olo, joka ei pesemällä lähde.
Asiasi on 27 vuotta vanha. Hän voi olla kuollutkin. Et voi välttämättä selvittää oliko hän pedofiili mutta sen voit selvittää onko hän elossa. Siitä voi aloittaa. Hänhän on saattanut kuolla vaikka vuosi sen jälkeen kun pääsit koulusta. Tai muuttaa ulkomaille. Vanhasta koulusta saat johtolankoja mitä miehelle tapahtui. Jos mies onkin elossa, ja saatkin osoitteen selville, laita joku tuttusi ottamaan häneen yhteyttä ja käymään hänen luonaan, millä tahansa verukkeella.
Huom. sellaisia pedofiilejäkin on jotka flirttailevat nuorien kanssa, sitten odottavat muutaman vuoden jotta likka kypsyy ja on täysi-ikäinen. Eli ihmistä ei välttämättä kiinnosta nuori vaan se mielikuva siitä millaiseksi aikuiseksi lapsi kasvaa.
Yksi vaihtoehto on jäljittää vanhat naispuoliset luokkakaverit yksi kerrallaan ja kysyä hyvin hyvin varovasti onko ko. opettaja flirttaillut heidän kanssaan silloin. Aloita niistä näteimmistä tai niistä joilla oli vaikka samankaltaiset hiukset kuin sinulla. Ole valmis kertomaan ensin itse omat kokemuksesi, se saattaa murtaa jään ja toinenkin on valmis kertomaan mitä tietää tai mitä on kokenut. Ymmärrän kyllä jos tuo vaihtoehto on pois pöydältä.
Voihan sitä kai Poliisiltakin yrittää kysyä henkilöstä se-ja-se, että onko sillä henkilöllä rikosrekisterissä merkintää seksuaalirikoksesta. En tiedä kertovatko, tai saavatko kertoa, koska olet yksityinen ihminen etkä esim. päiväkodin johtaja joka on palkkaamassa uutta työntekijää.