Olen niin niin NIIN kyrpiintynyt siihen että mies
Ei ole tippaakaan kiinnostunut siitä miltä näyttää eikä vaatteistaan, ei siis yhtään tippaa!!!
Ajelee kyllä kuontalonsa niin että munapäänä pysyy eikä sänki saa kasvaa liian pitkäksi ts se on ajeltava joka toinen tai kolmas päivä viimeistään MUTTA ne vaatteet, evvk EVVK ://
Ja oli arki tai pyhä niin ei muutosta ja yksiä kenkiä käyttää jokaisena vuodenaikana kunnes kuluvat puhki ja sitten voi kuulema ostaa uudet.
Sitä ei vaan kuulema kiinnosta ja käyttää rahansa mieluummin muuhun kuin niinkin typerään ja turhaan ja tylsään kuin vaatteet.
AAARRGGHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (2)
Mua ei pahemmin kiinnosta mitä vaatteita mun mies käyttää. Perus farkut ja t-paita tai verkkarit ja t-paita kelpaa mulle ihan hyvin. Mies saa pukeutuu niinku ite haluu. Tärkeintä on se mitä on vaatteitten alla.
Se on aina ollut sellainen. Ihan siistiltä se näyttää. En edes kiinnitä huomiota sen vaatteisiin. Tosin ei muakaan vaatteet kiinnosta.
Siistiltä näytän jne.
Jos miehesi on aina ollut tuollanen, niin tiesit mitä saat. Jos on tehnyt nyt yllättävän muutoksen, niin valita miehelle äläkä tällä aaveellä.