Miksi Englannissa ei huuhdota tiskiainetta pois astioista?
Kommentit (43)
ole kuitenkin suunnilleen sama briteissa kuin Suomessa? Ja se vaihtelee taalla briteissa alueittain, koyhat kuolee aikaisemmin kuin rikkaat. Eika silla taas ole mitaan tekemista astioiden tai itsensa huuhtelun kanssa... joten suomalaisten pettymykseksi, ei ne Fairy-jaamat astioissa kuitenkaan ole mitenkaan haitaksi terveydelle. Sorry.
Pikkasen juuri ja juuri liotettu tiskiainevedessä edellisen asiakkaan jälkeen. Muistakaapa se.
astianpesukone astioita varten. Kertaakaan en työntänyt paskaista tuoppia tai mitään muutakaan astiaa asiakkaan nenän eteen.
Mun suomalainen mieheni on kuin engelsmanni, ei huuhtele hammastahnaa suustaan, eikä huuhtele astioitakaan kunnolla tiskatessaan. Aina saan sit huuhdella niitä lisää, tiskejä siis :(
huomaamaton ja sokea, kun ei ole paikallisesta Tescosta tai Asdasta löytänyt jääskrabaa/harjaa.
Ikävä kyllä ei vain ollut, mutta hän onkin yli 70-v. Hän sanoi, että siellä on vain jotain ihme spray-pullosuihkeita myynnissä, joilla tuulilasia pitäisi sulattaa.
Ei vain kaikki vanhemmat ihmiset hokaa aina kaikkea, minkä nuoret huomaa heti. Hyvä että sinä olet löytänyt sieltä lumiharjat...;)
sillä ennen ei huuhdeltu sen vuoksi, kun vettä piti säännöstellä, kylvyssäkin samassa vedessä kävi koko perhe. Ja jos se on toiminut, niin miksi sitä muuttamaan?
Pikkasen juuri ja juuri liotettu tiskiainevedessä edellisen asiakkaan jälkeen. Muistakaapa se.
siinä kylmenneessä ja likaisessa pesuvedessä
Erilaisia tapoja
ajattelin lisätä sitä salaatinkastikkeeseen väriä antamaan
astioita... ei varmaan ollut tuo kaveri Englannissa kaynytkaan! Johan se kestaisi tosi kauan odotella etta kuuma tiskivesi jaahtyy. Eli ne jotka astioita kasin tiskaavat (eivatka huuhtele - useimmat huuhtelevat juoksevan veden alla), tiskaavat astiat, kuivaavat saman tien ja laittavat kaappiin. Eika kukaan ole tahan tiettavasti viela kuollut. Mutta onhan se niin kiva puhua soopaa siita miten ulkomailla ollaan niin tietamattomia ja tyhmia, toista se vaan on Suomessa missa kaikki tehdaan taydellisesti.
Auton ikkuinoiden putsaamiseen loytyy kylla ihan kaikenlaista vehjetta, itsella on raappa seka spray (tosi kateva muuten kovan jaan sulatukseen, kannattaisi siella Suomessakin kokeilla!). Ja kesaksi viela sellainen missa on toisella puolella kumilasta ja toisella sieni, silla voi pyyhkia huuruiset ikkunat. Kylla meilla taalla Englannissa on sentaan ihan huipputekniikkaa auton ikkunoiden puhtaana pitamiseen, kesalla seka talvella! Kuka olisi uskonut!
ei oo fairy vaarallista? Miksi siinä on sitten ärsyttävä varoitus ja vakavan silmävaurion vaara.
Varmaan röyhtäilette sitten kuplia loppu päivän :D
astioita... ei varmaan ollut tuo kaveri Englannissa kaynytkaan! Johan se kestaisi tosi kauan odotella etta kuuma tiskivesi jaahtyy.
kaveri oli englantilaisessa pubissa töissä. Et sinä voi tietää mitä niissä kaikissa tapahtuu
Olen nyt opetellut tavan itsekin. Suurin osa siis huuhdellaan, mutta jätetään pieni määrä hammastahnaa suuhun vaikuttamaan yön yli iltaharjauksen jälkeen. Näin 2000-luvulla Suomessa.
Tämä on totta ja järkyttävää. Näin sen itse v 1981 ja sen jälkeen minua ällötti syödä tai juoda mitään.
Britit on vanhoillisia eikä käytä myöskään tiskikonetta. Oksettaa.
Meidän saksalaiset ystävät eivät myöskään huuhtele.
Mun brittiystävä järkyttyi vieraillessaan suomessa kun näki minun huuhtovan tiskit tiskaamisen jälkeen. Ihmetteli kovaan ääneen että miksi minä ne huuhdon se ainehan kuivuu niihin astiohin ei siitä haitata ole sen jälkeen.
Ihmetteli kovin myös kuivauskaappia, luuli että astiat ja kaappi homehtuvat.
Miksi tämmöisiä 12 vuotta vanoja ketjuja kaivellaan säännöllisesti esiin