Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä paras thaimaan kohde?

Vierailija
09.04.2012 |

koh lanta (mistä pääsisi parhaiten vierailemaan saarella?)

bang tao

hua hin (olis lähelä bangkokia)

krabi

etsin:

koskemattomia rantoja, turistivapaita alueita, kodikkaita ja pieniä hotelleja, paikallisia ruokapaikkoja, paikallisia ihmisiä ,kulttuuria, hyviä ostospaikkoja!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lienee Bangkok eli kannattaa tehdä yhdistelmäloma: muutama päivä Bangkokissa ja sitten rantalomaa jossakin muualla.

Mä olen ollut aika monessa noista ja muissakin Thaimaan kohteissa, kommentteja:

Hua Hin, sameat vedet, rannat eivät tehneet vaikutusta, toisaalta Hua Hin on kaupunki, mikä on ihan kiva. En menisi toista kertaa kuitenkaan.

Koh Lanta, ihan jees. Ei niin ihmeellisen ihana kuin olin kuvitellut. Asuttiin tosi lähellä Saladania, joka on sellainen vilkas kylä. Nyt jos menisin, menisin ehkä etelämmäs. Saarelle on helppo mennä, lennä Krabiin ja ota taksi kentältä, kestää alle kaksi tuntia. Pari lossimatkaa reitillä.

Krabi oli joskus 10 vuotta sitten ihan mahtava, mutta lienee kasvanut aika lailla. Krabin rannat eivät ole mitään loistokkaita, mutta siinä on valtava määrä hienoja saaria lähellä.

Koh Chang on ehkä oma suosikkini. Ja jos kaipaa todella rauhallista elämää, niin yhdistelmä Koh Chang- Koh Mak. Changillekin kannattaa lentää, tai siis Tratiin lento, sieltä taksi satamaan, puolen tunnin venematka ja olette perillä.

Koh Samet on hyvä myös, jos aikaa on vähän. Pari tuntia Bangkokista, pieni saari, erinomaiset rannat.

Kerron mielelläni lisää, mikäli on jotain erityistä, mistä haluat kysyä...

Vierailija
2/9 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli varmaan paras ottaa lennot bangkokiin syötä ja jatkaa sitten johonkin saareen rentoutumaan.

Kuinka välttää seksiturismi? missä heitä on?

Mitä ne maan sisäiset lennot maksaa?

Onko parempi ostaa kaikki itse erikseen kuin esim. finnmatkojen paketti?

Onko ruoka puhdasta?

l

Koh Chang on ehkä oma suosikkini. Ja jos kaipaa todella rauhallista elämää, niin yhdistelmä Koh Chang- Koh Mak. Changillekin kannattaa lentää, tai siis Tratiin lento, sieltä taksi satamaan, puolen tunnin venematka ja olette perillä.

Koh Samet on hyvä myös, jos aikaa on vähän. Pari tuntia Bangkokista, pieni saari, erinomaiset rannat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli varmaan paras ottaa lennot bangkokiin syötä ja jatkaa sitten johonkin saareen rentoutumaan.

Kuinka välttää seksiturismi? missä heitä on?

Mitä ne maan sisäiset lennot maksaa?

Onko parempi ostaa kaikki itse erikseen kuin esim. finnmatkojen paketti?

Onko ruoka puhdasta?

l

Vierailija
4/9 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taidettiin maksaa 300 euroa Bangkok-Krabi-lennoista kolmelta hengeltä. Jos ei onnistu saamaan pakettia äkkilähtöhintaan, itse räätälöity tulee edullisemmaksi. Me räätälöidään ennen kaikkea sen vuoksi, että saa matkan pituuden itselleen sopivaksi. Viikko on liian vähän ja loma ei riitä kahteen, eli me tehdään yleensä sellaisia 11 päivän matkoja...

Ei sitä seksiturismia kokonaan pysty välttämään, mutta Lanta on muslimisaari eli siellä sitä on todella vähän (ruotsalaisia perheitä sitäkin enemmän). Changilla tai Sametillakaan ei ole ollut häiritsevässä määrin.

Ruoka on hyvää, halpaa ja puhdasta. 7 matkaa takana eikä yhtään vastatautia koko perheellä :-).

Vierailija
5/9 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se turistirysän puoli (phuket ym) näkemisen arvoista?

Vierailija
6/9 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai sataako liikaa?

Vierailija
7/9 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phuketista lainkaan. Olen ollut siellä 10 vuotta sitten ja oli jo silloin liian täyteen rakennettu. Siellä on tietenkin hienoja saaria lähellä, mutta lähtökohtaisesti menisin muualle kuin Phukettiin.

Olen ollut enimmäkseen tammi-maaliskuussa Thaimaassa ja kerran keskellä sadekautta eikä silloinkaan liikaa satanut. Uskoisin, että lokakuu on ihan ok. Tosin juuri Sametista joku taisi kommentoida, että sadekauden jälkeeen eli lokakuussa rannat tuntui jotenkin törkyiseltä, mutta omakohtaista kokemusta mulla ei siitä ajankohdasta ole.

Vierailija
8/9 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjun ainoa vastaaja, mutta minusta Thaimaa vain yksinkertaisesti on ihana matkakohde. Varsinkin kun meillä on talvi :-)

Vierailija
9/9 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koh Lipe on ykkönen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän