Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töihinkö?

Vierailija
09.04.2012 |

Ke alkoi kuvotus, to lensi ripuli, pe se tauti ohi mutta alkoi kurkun karheus. Pe-su meni kuumeetta mutta kurkku ollut outo ja keuhkoissa tuntuu kipua aika ajoin, varsinkin toissailtana oli vaikea olla ja nukahtamisessa meni aikansa, ihan kuin olisi ollut paino keuhkojen päällä.

Yskä on nyt pahin oire ja kun yskin niin sattuu keuhkoihin, pari vihreää klimppiä tullut ulos.

Nielu tuntuu ihan limaiselta.

Periaatteessa ihan työkuntoinen, toisaalta taas ei siltä tunnu mutta kun olin to jo pois..

Mulla oli lievä keuhkokuume joskus joulukuussa, ei kuumetta silloinkaan ja syksyn aikana oli myös keuhkoputkentulehduksia pari kpl joiden vuoksi jouduin keuhkortg ja siellä sitten lievä muutos joka viittasi kuulema keuhkokuumeeseen.

Miksiköhän mulla on keuhkot nyt näin ruvenneet tempuilemaan, en ole ikinä esim polttanut ja sitähän lääkäri ekana kysyi.

Paska olo:(((

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna tarvittaessa lääkereseptin ja saikkua, mikäli toteaa, ettet ole työkykyinen.

Vierailija
2/4 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ihmettelen tätä keuhkojuttuani.

Pöpö lienee sama mikä pyörinyt perheessäni nyt pari vkoa, 10v on tod räkäinen ja yskinyt mutta onneksi se jo parempaan päin eikä ole keuhkokipuja tms valitellut.

Mies oli elämänsä ekaa kertaa koko viimevkon sairaslomalla kun niin tukossa ja poskissa tavaraa ja kuumettakin oli 3vrk.

ap

anna tarvittaessa lääkereseptin ja saikkua, mikäli toteaa, ettet ole työkykyinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tämän räkätaudin töistä kun eräs tyyppi luuli olevansa korvaamaton ja sairasti taudin työpaikalla.

Vierailija
4/4 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi on päätä kiristävää päänsärkyä, tuntuu sellainen vanne ohimoilla, tosin tätä ei ole joka päivä eikä koko ajan.

ap

Sain tämän räkätaudin töistä kun eräs tyyppi luuli olevansa korvaamaton ja sairasti taudin työpaikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi