Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen lapsi voi vielä nukkua huoneessa, jossa vanhemmat harrastavat seksiä

Vierailija
09.04.2012 |

hiljaa peiton alla? Lapsi nukkuu siis omassa sängyssään ja seksipuuhat hoidetaan huomaamattomasti.

Mikä on tähän passeli ikäraja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä vanhempikin.

Vierailija
2/7 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin alle 2v ehkä vanhempikin.

Ja perustelu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin seksiä hiljaa ja olemme tarkkana siitä, jos lapsi esim. liikahtaa. Mökillä joskus olemme sekstailleet isompienkin nukkuessa saman huoneen toisella laidalla, kun siellä ei oikein ole vaihtoehtoisia paikkoja. Hiljaa tietenkin silloinkin.

Vierailija
4/7 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin seksiä hiljaa ja olemme tarkkana siitä, jos lapsi esim. liikahtaa. Mökillä joskus olemme sekstailleet isompienkin nukkuessa saman huoneen toisella laidalla, kun siellä ei oikein ole vaihtoehtoisia paikkoja. Hiljaa tietenkin silloinkin.

No tiedoksi vaan tällaista lapsena kokeneena, että se voi olla hyvin kiusallista lapselle. Mä usein heräsin vanhempien touhuihin (mulla ei ollut omaa huonetta) ja sitten esitin nukkuvaa ja vaan toivoin, että se hämmentävä ähinä olisi pian ohi. Hämmentävää pienelle lapselle!

Vierailija
5/7 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiusaannuin, kun vanhemmat sulkivat makkarin oven illalla ja kikattelivat siellä, koska tiesin että siellä tapahtuu jotain.

Vierailija
6/7 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että paneskelee vasta sitten kun lapsia ei ole paikalla?

Vierailija
7/7 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lapsi ei ainakaan joka vkonloppu ole mummolassa. sitä paitsi mitä nukkuva lapsi huomaa? meillä sujunu vielä hyvin vähän yli 2v kanssa. nukumme kaikki samassa sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi