Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki lapset yhtä rakkaita?

Vierailija
09.04.2012 |

Kolme lastani ovat luonteeltaan erilaisia ja vaikka paljon iloa ovat elämääni tuoneet, niin kaikki päivät eivät ole olleet ruusuisia. Kuitenkaan en osaisi laittaa lapsiani paremmuusjärjestykseen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiat ole noin. Tiedän perheen jossa esikoinen on poika ja kuopus tytär, molemmat jo aikuisiässä. Esikoinen on aina saanut tulla toimeen omillaan, ei ole tuettu taloudellisesti tms. Kuopus sen sijaan on maksattanut ison osan laskuistaan vanhemmillaan suunnilleen aina. Olen ihmetellyt, eivätkö vanhemmat näe toiminnassaan mitään ristiriitaisuutta tai epäoikeudenmukaisuutta?

Vierailija
2/2 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni, sillä olen perheen esikoinen. Siskoni, joka on nuorin, on aina saanut tahtonsa läpi kaikessa. Ja vaatimukset vain kovenee.

Itse opiskelin suoranaisessa köyhyydessä ja kotoa ei tullut apua minkään vertaa eikä sitä ole senkään jälkeen tullut. Mutta muille riittää rahaa ja tukea.

On käsittämätöntä, kuin epäreiluja omat vanhemmat voivat olla. Eivätkä tajua sitä. Ulkupuoliset ovat usein ihmetelleet asiaa, mm muut sukulaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi