Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein eilen ÄO-testin

Vierailija
09.04.2012 |

Oletko sinä koskaan tehnyt ja mitä mahdollisesti sait tulokseksi?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman testin mikä Mensalla oli käytössä tuohon aikaan (koulussa tehtiin), sain 123. Sen jälkeen en ole tehnyt muita kun netin "luotettavia" ja siinä 130 paikkeilla on pyörinyt.

Vierailija
22/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli joskus lukiossa käytyä Mensan testissä ja yllytin monet kaveritkin. Kaikki jotka suostuivat testiin saivat paremmat pisteet kuin minä. Sain 145 enkä siis ole Mensa-ainesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niin alhainen jos suurimmalla osalla olisi älykkyysosamäärä yli 120.

Paskapuhetta koko ketju

Vierailija
24/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt kolme eri äo-testiä. Niissä olen sijoittunut 5 % älykkäimmän joukkoon. Työvoimatoimiston testissä minulle sanottiin, että matemaattisesti olen ylimmässä alle 1 %n joukossa. Sikäli yllättävää, että en koe olevani matikassa hyvä.

Vierailija
25/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta onkin harvinaisen älykkäiden ihmisten suosima. Nyt ymmärränkin paremmin sen, miksi niin monet täällä ovat esittäneet sellaisia mielipiteitä ja käsityksiä, joita tällaisen keskinkertaisen ihmisen on vaikea ymmärtää.

Vierailija
26/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulokseksi tuli 126. Samaa luokkaa ollut näissä huippuluotettavissa nettitesteissä.

En kylläkään usko että älykkyyttä voi mitenkään mitata. Ainoastaan päättelytehtävillä on minkäänlaista arvoa. Matematiikkaa ja äidinkieltä oppii harjoittelemalla.

Vierailija
27/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia sitten mensan testin tuloksella 129. Nyt luulen etten saisi enää samaa vaikka opiskelenkin yliopistossa. Toisaalta matematiikassa, geometriassa ja hahmottamisessa olen aina pärjännyt hyvin.

Vierailija
28/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huomasin, etten jaksanut keskittyä tai en vain osannut ratkaista kaikkia niistä tehtävistä, joista täytyi päätellä viimeinen kuvio. Arvasin osan.

Sain tulokseksi 127p ja minusta se on kyllä reilusti yläkanttiin, vaikka olenkin ollut koulumenestyjä ja yli ysin keskiarvon oppilas. On noissa testeissä varman 20 pykälää ylimääräistä.

Osa tehtävistä on sellaisia, että niissä varmasti auttaa harjaannus. Niiden logiikka tulee tutuksi.

Vierailija
29/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noita tehtäviä tekemällä "oppii" sen tehtävän logiikan ja näin ollen älyllistyy jatkuvasti viisaammaksi. Hyvä, että ihmisaivot toimivat näin - sehän juuri on ihmislajin menestystä ja älykkyyttä. Silti en ihan usko, että itsekään olisin niin käsittämättömän fiksu muihin verrattuna (nettitestin mukaan siis).

Ja tietysti vuodatan kaiken fiksuuteni ihmisten ihasteltavaksi juuri Vauva-palstan nerokkaissa tokaisuissani, muissaKIN kuin tässä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi