Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein eilen ÄO-testin

Vierailija
09.04.2012 |

Oletko sinä koskaan tehnyt ja mitä mahdollisesti sait tulokseksi?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

testin ja muistaakseni tuli jotain 146-149.

Vierailija
2/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtävät oli vastaavanlaisia kuin työhönoton soveltuvuusarvioinneissa, aikaakin koko testin tekemiseen menee n. 30 min.

Testin tekeminen edellytti kirjautumista palveluun.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin jaksanut käyttää koko aikaa.

Onkohan edes sama testi, en muista kirjautuneeni mihinkään...

Vierailija
4/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin 129 - 149 välillä olevat älyköt ovat oikeasti marginaalisakkia.

ap

Vierailija
5/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten olen melkein keskivertoälykäs :)

Vierailija
6/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut mensan testissä joskus 90-luvun lopulla. Olisin päässyt jäseneksi, tulos oli 166. Sitä ei kai ihan voi verrata esim. tuohon tieteen kuvalehden testiin, kun siinä on ollut erilainen "käyrästö".

No en liittynyt jäseneksi, vähänkö olis ollut noloa. Ja olen tosi avuton kaikessa muussa, paitsi palikkatesteissä.

Vierailija
7/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja emännän mielestä oon täys toope :D

Vierailija
8/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekkaan niin tyhmä kuin luulin..

Vierailija
9/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mikä testi kyseessä. Olen hirveän huono hahmottamaan asioita. Psykiatrikin teetti jotain palikkatestejä ja sanoi visuaalisen hahmotuskykyni olevan huono. Siksikin jännäsin tehdä testiä jossa lähes kaikki tehtävät perustuivat hahmotuskykyyn ja matematiikkaan.

Vierailija
10/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä asteella mua haukuttiin että mun älykkyys osa määrä on sama kuin kengän numero mutta ei mulla oo noin isoa kenkää :)

Vierailija
11/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää Tieteen Kuvalehden pölkkytesti saatiin palstalle... Mammat innoissaan tekee ja sitten kiivaasti täällä selittelee, että ei, vika ei voi olla testissä vaikka suurin osa saa siitä aivan älyttömiä tuloksia, tänne nyt vain sattuu kerääntymään yhteiskunnan salattu älymystö :)

Vierailija
12/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta myös mun mies on ihan keskivertokamaa, 13 cm.

Vierailija
13/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää Tieteen Kuvalehden pölkkytesti saatiin palstalle... Mammat innoissaan tekee ja sitten kiivaasti täällä selittelee, että ei, vika ei voi olla testissä vaikka suurin osa saa siitä aivan älyttömiä tuloksia, tänne nyt vain sattuu kerääntymään yhteiskunnan salattu älymystö :)

Nimim. 130 kyseisestä testistä.

En ole tyhmä mutta tuskin kuulun älykkäimpään n. kolmeen prosenttiin kuitenkaan... Ja vielä kun vähän jokainen tuntuu saavan siitä huippupisteet niin taitaa olla markkinointikikka ennemminkin. Etenkin ne kieliosiot oli ihan ala-astetasoa.

Vierailija
14/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään en ole saanut elämässäni tosin aikaiseksi, mutta kyllä sillä pitkin nenänvarttaan typeryksiä puvut päällään uusissa autoissaan katsoo, kun bussilla ohi ajaa.

Vierailija
15/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että määääääääääääääää en tehny tuota kuvatieteen sivuilla vaan tein mensan testin.

Vierailija
16/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko uusia testin?

Vierailija
17/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä ÄO-testejä olen tehnyt netissä vuosien varrella, suomeksi ja englanniksi. Kahdesti olen käynyt ammatti-ihmisen luona tekemässä - Työkkärin ammatinvalintapsykologilla ja sitten psykiatrilla. Aika samaa tulosta ovat kaikki näyttäneet: 120 +/-5 pinnaa.

Vierailija
18/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että monet paperilla älykkäät ihmiset on tosi kuivia, eivätkä siis ymmärrä minkäänlaista huumoria pätkän vertaa.

Huumori-kertoimella tilannetta sais tasattua.

Esim. työhönottohaastattelujen yhteydessä huumori on erittäin tärkeä asia, sillä pystyy osoittamaan olevansa sosiaalinen ja pystyvänsä tulemaan toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja erilaisissa tilanteissa.

Vierailija
19/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa miten tyhmä keskivertoihminen on. Sitten ajatelkaa että n. puolet on sitäkin tyhmempiä >.

Vierailija
20/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alla vajaa pullollinen punkkua :D