Mistä palsta-avauksesta tai viestistä loukkaannuit viimeksi?
ja nyt ei kelpaa vastaukseksi, että "En minä ota mitään palstalla niin vakavasti että loukkaantuisin." Uskon, että jokaisella on ollut joku asia, joka on edes pikkuisen satuttanut.
Kommentit (9)
ollut herkillä kun mielenterveysongelmista puhuu joku sellainen joka ei selkeästi tiedä niistä tuon taivaallista.
Siis nämä jotka kutsuvat kaikkia masentuneita itsekeskeisiksi pessimisteiksi jotka ovat valinneet surkeutensa. Löisin vaikka satasen vetoa ettei kukaan heistä tunnistaisi minua pitkäaikaismasentuneeksi.
Myös bipolaaristen haukkuminen perusteilla jotka ovat selvästi kirjoittajan omia ennakkoluuloja on ikävää. Läheiseni puolesta loukkaannun.
lukuisille somali- ja muslimiaiheisille aloituksille, koska niitä näyttävät tehtailevan samat tyypit aamusta iltaan. Samoissa ketjuissa haukutaan homot, "viherpiipertäjät", demarit, rkp ja loppujen lopuksi kaikki muut kuin itse rasistipersut.
Mutta viimesin oli sellanen et "panetteko oikeesti, ku lapsi nukkuu samassa huoneessa?! Sairasta!"
Sit muita suht lähiaikoina on ollu sellaset ku et "taaperoimetys on oksettavaa ja vain äitiä varten" ja "yksilapsisuus on itsekästä"
Mutta viimesin oli sellanen et "panetteko oikeesti, ku lapsi nukkuu samassa huoneessa?! Sairasta!"
Sit muita suht lähiaikoina on ollu sellaset ku et "taaperoimetys on oksettavaa ja vain äitiä varten" ja "yksilapsisuus on itsekästä"
Kyllä kaikki normaalit vanhemmat harrastavat seksiä vaikka vauva nukkuu samassa huoneessa.ja kukaan normaali ei imetä yli 2vuotiasta!
En mistään. En ota mitään, mitä täällä kirjoitetaan todesta, vinkkinä muillekin... Tämä on sellainen aivot narikkaan-paikka.
hyvillä mielin jättämisestä yksin laitokseen, kun "eihän se mua enää tunnista" kyllä osataan.