Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et pyydä yh-ystävääsi kylään?

Vierailija
08.04.2012 |

Taas on tullut vietettyä yksi juhlapyhä ihan ypösen yksin. Lapset isällä siis. Olisihan tuo ollut kiva tavata jotain tuttuja, mutta aika hiljasta ollut, kaikki perheelliset kaverit omissa oloissaan... Kuvitteletko yh:n uhkaksi? Oletko koskaan ajatellut, että hän saattaa olla yksinäinen? Ihan vaan mietin tämmösiä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni perheellinen haluaa olla ihan oman perheen kesken tai sitten menneet sukuloimaan. Sinne anoppilaanko pitäisi sitten saada yksi heille tuntematon ihminen mukaan?

Vierailija
2/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehdittavaa omassa perheessäni. En ehdi ajatella juuri ystäviäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen ja suvun kesken. Olisi varmaan aika outoa mun yh-ystävästänikin yhtäkkiä joutua keskelle vierasta porukkaa, varmaan olisi hänelle aika kiusallista ja tuntuisi että säälistä nyt on hänet tänne kutsuttu.

Vierailija
4/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltäviin vastauksiin, siksi en jaksa enää häiritä perheellisten rauhaa :)

-ap

Vierailija
5/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten ihanaa kun lapset ovat isällään. Joten olen ajatellut, että nauttii nyt sitten kerrankin siitä omasta vapaa-ajastaan.

Vierailija
6/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et varmaan koskaan itse tarvitse ystäviesi tukea niin ei heidänkään tarvitse ajatella sinua.

Vierailija
7/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltäviin vastauksiin, siksi en jaksa enää häiritä perheellisten rauhaa :)

-ap

Jospa se on tässä se vastaus? Jospa ne perheelliset todella haluaa viettää ne juhlapyhät sen perheen kesken?

Vierailija
8/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten ihanaa kun lapset ovat isällään. Joten olen ajatellut, että nauttii nyt sitten kerrankin siitä omasta vapaa-ajastaan.

Ehkä tää yksinäisyys kumpuaa enemmän tällaisten pitkien "perhepyhien" aikaan, jolloin kuuluisi olla perheen kanssa.

-ap

Vierailija
9/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se kyläänkutsumattomuus rajoittunut vain tällaisiin aikoihin vaan kukaan ei _koskaan_ kutsunut kylään. Itse yritin kutsua, monestikin, mutta harvoin ketään kiinnosti tulla. Minua ei kutsuttu ikinä kylään edes lasten kanssa, puhumattakaan siitä että yksin.

Olin muutaman vuoden "sinkkuna" mutta sitten tapasin nykyisen mieheni ja heti kun tieto seurustelustani levisi ystäväpiirissä, alkoi kyläkutsuja satelemaan. Mitäpä tästä sitten voi päätellä?

Vierailija
10/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvia vai teetä?

Vierailija
11/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais tulla meille vaikka joka viikko, mut matka on pikkasen pitkä. En pysty hakemaan häntä autolla meille, kun mulla mahtuu takapenkille vain omat lapset (2) eli vain hän vois tulla, mutta tyttärensä ei.

Vierailija
12/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimenomaan haluan nauttia siitä hiljaisuudesta lasten ollessa isällään..katsoa yksin joku leffa irtaripussi kädessä, ihan yksin :). Mutta jotkut varmasti haluavatkin nähdä ihmisiä vapaavkonloppuina. Ymmärrän ap:ta kyllä tuossa, ettei niitä kieltäviä vastauksia kauan jaksakaan :/.

Vierailija
13/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muilla samoja kokemuksia. Eipä meitäkään juuri koskaan kutsuta edes lasten kanssa...

-ap

Eikä se kyläänkutsumattomuus rajoittunut vain tällaisiin aikoihin vaan kukaan ei _koskaan_ kutsunut kylään. Itse yritin kutsua, monestikin, mutta harvoin ketään kiinnosti tulla. Minua ei kutsuttu ikinä kylään edes lasten kanssa, puhumattakaan siitä että yksin.

Olin muutaman vuoden "sinkkuna" mutta sitten tapasin nykyisen mieheni ja heti kun tieto seurustelustani levisi ystäväpiirissä, alkoi kyläkutsuja satelemaan. Mitäpä tästä sitten voi päätellä?

Vierailija
14/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua juuri kukaan koskaan minnekään pyydä, eikä mun pippaloihin kutsutut saavu, mutten tosiaankaan kuvittele yksinhuoltajuuteni olevan syynä epäsuosiooni, vaan sen, etten ole viihtyisä ihminen.

Vierailija
15/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päti varsinkin siskooni. Yhtäkkiä minusta tuli potentiaalinen kutsuviers, minulta jopa alettiin pyytää, että ottaisin lapsia hoitoon jne.

Nooh, enpä oikein lämmennyt. Jos en kelvannut yh:na, en sitten kelpaa myöskään naimisissa olevana. Ihan sama ihminen olen kuitenkin edelleen.

Vierailija
16/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et varmaan koskaan itse tarvitse ystäviesi tukea niin ei heidänkään tarvitse ajatella sinua.

Paras ystäväni on puolisoni. Ystävilläni on myös perheet. Minusta olisi outoa kutsua joku perheen ulkopuolinen meille. Enpä enää ihmettele, miksi olet yh...

Vierailija
17/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tunne ketään yh:ta. Jos joku kavereistani eroaisi niin kutsuisin kuten aiemminkin eli... aika harvoin. Meillä mies on innokkaampi kutsumaan kavereita (myös perheineen). Mutta minusta on kiva kun naapurit vaikka iltakävelyllä tulevatkin meille pistäytymään kun ollaan pihassa jne.

Minä veikkaisin ettei kyse ole varsinaisesti siinä että olet yh vaan ihmiset vain kutsuvat nykyään harvoin kylään väkeä.

Ja tietty moni saattaa ajatella että haluat olla yksin silloin kun lapset isällään.

Vierailija
18/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellut että hän haluaisi tulla meille viikonloppuna. Hän on kyllä ihan mukava ja mielelläni tutustuisin häneen paremmin.

Vierailija
19/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n vastaus tuo. Mutta onnea kuitenkin sinulle ja ystävällesi ja perheellesi! Toivotaan tosiaan, että perheesi kestää kasassa, etkä tarvitse ystävien apua koskaan.

Paras ystäväni on puolisoni. Ystävilläni on myös perheet. Minusta olisi outoa kutsua joku perheen ulkopuolinen meille. Enpä enää ihmettele, miksi olet yh...

Vierailija
20/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ystäviä sellaiset ovat, joita ei koskaan tavata? Ymmärrän, etteivät jotkut uskovaiset harrasta kyläilyjä pääsiäisenä, mutta meille muille tämä on ihan tavallinen viikonloppu, jolloin on aikaa tavata ystäviäkin.

Odotapas sinäkin kun miehesi lähtee ja jäät yh:ksi niin johan alkavat ystävätkin kelvata sinulle.