kulissi elämää
Olen 33-v äiti. Kolmas lapsemme syntyi puolivuotta sitten. Mieheni on lääkäri ja minä olen kotona. Olen kaunis, hoikka mutta äärimmäisen katkera elämällä. Päällisin puolin meillä on kaikki hienosti. Kauniit lapset, matkustelua, "kauniit vanhemmat", tavaraa ym.
mieheni petti minua vuosi sitten sairaanhoitajan kanssa. Olen tästä ikuisesti katkera, mutten aio hajottaa perhettämme. Välillä en vaan tiedä jaksanko. Mammonaa on ulkopuolisten silmin, elämme tosin luottokortti kierteessä.
yritin kostaa miehelleni pettämisen, jotta voisin sitten vanhana sanoa näin tehneeni. en kuitenkaan näin tehnyt. En olisi ikinä uskonut, että näin voi käydä minulle. Olen aina ollut se luokan suosituin tyttö, halutuin.
Mitä helvettiä teen?
Vaikea alkaa neuvomaan tuollaisessa tilanteessa.. Ise ajattelen asiaa lasten kannalta. Onko parempi "ehjä" perhe missä vanhemmilla huono olla vai toinen vaihtoehto kaksi eri kotia. Lisäksi itseä mietityttäisi taloudellinen puoli, jos perhe hajoaisi kahteen leiriin.. Uskottomuus ei automaattisesti aina johda avioeroon, mutta silloin varmaan kannattaisi pariskunnan selvittää onko mahdollisuutta jatkaa yhdessä eteen päin. Oman mielenrauhan kannalta voisi kokeilla parisuhde tai yksilöterapiaa, jos mies ei siihen ole suostuvainen..
Voin kuvitella tunteesi ja pettymyksesi miehen uskottomuuden takia. Kuitenkin olen ylpeä, ettet vaipunut hänen tasolleen vaan pidit kiinni omista periaatteistasi! :) Uskon, että aina paha saa palkkansa jossain vaiheessa ja toivon sinulle voimia ja viisautta tulevaan.