Täytyykö mun maksaa käyttämättä jäänyt poliklinikka käynnnin maksu?
Siis mulle tuli torstaina kirje missä lukee,että ette ole saapuneet poliklinikalle 2.4 jolloin on sinne aika ollut. NYt 2 viikkoa aikaa selvittää asia ja varata uusi aika tai tippuu pois "listalta" ja tarvitsee lääkäriltä uudenlähetteen ,että pääse jonoon.
Peruuttamatta jättystä ajasta peritään 33e ja risat.
Ongelma tässä on se ,että ei minulle ole tullut kutsua tuonne. Eli en tiennyt mennä,kun en edes tiennyt että minulle aika on varattuna tuona päivänä.
Todennäköisintä varmaan on ,että posti on hukannut sen kutsukirjeen?
Tiistaina toki tuonne soitan,mutta enhän millään voi todistaa, ettei minulle ole sitä ilmoitusta ajasta tullut.
Kommentit (5)
Meillä on todella tiukkaa rahasta ja joka penni pitää laskea.Tiesin ,että keväällä on tulossa tuo poli aika ja siihen on rahat siis varattu.
Voi iso itku jos se nyt pitää maksaa sitten tuplana :(.
Minulle on kerran käynyt myös noin, talvella sain kirjeen ja laskun käyttämättä jäänestä poliajasta! Tottakai olisin mennyt, jos olisin tiennyt ajasta ylipäätään! Tiesin toki, että aika on tulossa, mutta minulle ei ollut kirjettä ajasta kotiin asti tullut. Soitin ja kerroin tilanteen, ja poistivat maksun, sillä eihän se tosiaan minun syyni ollut. Tietysti on kiinni siitä, uskovatko he polilla sinua, sillä eihän sitä pysty mitenkään todistamaan, ettei ole lappua ajasta alunpitäenkään saanut. Mutta kyllä polille menijöillä usein on selvästi kova tarve sinne päästä (ainakin omasssa tapauksessani), joten en ymmärrä miksi olisin jättänyt ajan käyttämättä!
Yritä!
Mulle tuli eräs kutsu tekstiviestinä. En muista, pitikö siihen vastata, mutta kätevämpää nykyaikana kuin epävarma posti.
uskovat selitystä. Mutta yritä kumminkin.