Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ISKU-keittiöistä?

Vierailija
16.04.2012 |

Onko teistä joku päätynyt valitsemaan Isku-keittiön? Mitä hintaluokkaa se oli? Oliko laatu hyvää?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitettiin aikoinaan keittiönkaik kaapit ja tasot uusiksi.

Päädyimme iskun keittiöön koska siellä oli hyväpalvelu ja mallikeittiöistä pystyi tarkastamaan mitä suunnittelija tarkoitti.

Olen olllut tyytyväinen keittiöömme.

Hintaa en muista.

Asennus tapahtui nopeasti ja sovitulla aikataululla.

Vierailija
2/13 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Isku-keittiö aikanaan laitettu ja tyytyväisiä oltiin koko toimintaan. Hinta taisi pyöriä 15 000 euron ympärillä mutta siitä onkin jo vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso keittiö, hinta n. 20 tonnin tietämissä. Lisäksi tuli tietysti lisähintaa Iskun "ulkopuolisista" toimituksista, eli allas, hana, kvartsitasot, koneet, välitilan lasit.

Aikataulutus oli millintarkkaa (meillä oli muutto ihan juhannuksen alla ja ihmiset jäämässä lomille), mutta Iskun nainen osasi hoitaa homman todella hienosti. Kaikki tuli ajallaan. Asennus oli osaava ja pienet virheetkin korjattiin ystävällisesti ja ripeästi.

Todella tyytyväisiä olemme, keittiöremontti oli ehdottomasti parhaiten sujunut osa isoa asuntoremonttiamme!

Vierailija
4/13 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä maalausjäljen suhteen. Isku kuitenkin katsoi itsekin kaikki tosi tarkasti ja asentaja lähetti oma-aloitteisesti ovia vaihtoon. Valmiin keittiön ovien laadusta ei ole mitään valittamista!

Vierailija
5/13 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso keittiö, hinta n. 20 tonnin tietämissä. Lisäksi tuli tietysti lisähintaa Iskun "ulkopuolisista" toimituksista, eli allas, hana, kvartsitasot, koneet, välitilan lasit. Aikataulutus oli millintarkkaa (meillä oli muutto ihan juhannuksen alla ja ihmiset jäämässä lomille), mutta Iskun nainen osasi hoitaa homman todella hienosti. Kaikki tuli ajallaan. Asennus oli osaava ja pienet virheetkin korjattiin ystävällisesti ja ripeästi. Todella tyytyväisiä olemme, keittiöremontti oli ehdottomasti parhaiten sujunut osa isoa asuntoremonttiamme!

Meillä kaikki muu oli laadukasta, mutta toimitusket heittivät, myyjä ei tehnyt mitään, oli unohtanut tilatakin osan. Tavaraa tuli vähän kerrallaan. Tuotteet ensiluokkaisia.

Vierailija
6/13 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin selvitä kymppitonnilla, mutta ei kai sitten...

Mulla ei kyllä tuu ikinä olemaan varaa :(

Vierailija
7/13 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta riippuu esim. keittiön koosta ja varustelutasosta. Meille tuli pari erikoismekanismia, ei yhtään alakaappia, vaan kaikki laatikostoja. Pelkkiin AAA-luokan koneisiin meni 13500 € ja alennus oli erinomainen ovh-hintoihin nähden.

On HIEMAN eri asia varustella kaksion peruskeittiötä kuin vaikka ison omakotitalon keittötä, jonka on tarkoitus palvella pitkään.

Vierailija
8/13 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta riippuu esim. keittiön koosta ja varustelutasosta. Meille tuli pari erikoismekanismia, ei yhtään alakaappia, vaan kaikki laatikostoja. Pelkkiin AAA-luokan koneisiin meni 13500 € ja alennus oli erinomainen ovh-hintoihin nähden.

On HIEMAN eri asia varustella kaksion peruskeittiötä kuin vaikka ison omakotitalon keittötä, jonka on tarkoitus palvella pitkään.

Keittöllä on kokoa rapiat 20neliötä. No koneita meillä ei tarvitse uusia kun ovat jo uusittu, joten ehkä se kymppi sitten riittäisikin.

Vierailija
9/13 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan annoin kaksi esimerkkiä ja ehdotuksia, mistä hinnanero johtuisi, Tsiisus urpo taidat olla ihan itse, koska et ymmärtänyt.

Vierailija
10/13 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitettiin just talvella uusi keittiö. Tarjoukset pyydettiin Iskusta, Topilta ja Keittiöpisteestä. Hinnat oli niin lähellä toisiaan, että päädyttiin Iskuun, koska sieltä saatiin lähinnä sitä mitä haluttiin (PALVELU, ovimalli, vetimet, tasot, toimitusaika, asennus, Siemensin koneet). Keittiömme on noin 10 neliön rivarikeittiö ja hintaa tuli koneineen, ledivaloineen ja asennuksineen 15 000 (kaapiston osuus 5000, asennus noin 1500). Sisältää myös muualta ostetut välitilan laatat ja yhdet avohyllyt plus seinämaali (maalattiin itse), sähkö- ja putkityöt (näistä tuli jotain 1500). Kaikki muu tuli Iskusta ja kaikki koneet laitettiin uusiksi (hinta sisältää myös pesutornin kylppäriin). Itse purettiin vanha rötiskö pois. Iskun lähettämä asentaja oli suorastaan erinomainen ja hankki sähkö- ja putkimiehet silloin kun heitä tarvittiin.

Vierailija
11/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime joulukuussa keittiöremontin teettäneenä en voi muuta kuin kehua Isku-keittiöitä ja Vantaan Liedenpaikkaa. Tarjouspyyntövaiheessa Iskun suunnittelija oli ainoa, joka sopi heti tapaamisen paikan päälle kotiin, kuunteli toiveet, esitti tarkentavat kysymykset, otti mitat ja kutsui seuraavaksi käymään liikkeeseen tutustumaan piirustuksiin, kalusteisiin ja kodinkoneisiin. Muut liikkeet eivät joko vaivautuneet vastaamaan lainkaan (Topi-keittiöt) tai pyysivät keittiökuvien kanssa liikkeeseen keskustelemaan (Keittiömaailma). Osa kieltäytyi urakasta kokonaan kuullessaan, että urakka sisältäisi laattalattian + lämmityksen asennuksen sekä väliseinää pitäisi osittain purkaa. 

Saamistani tarjouksista Isku oli arvokkain, mutta piirustukset olivat juuri sellaiset kuin oli tarkoituskin, tarjouksen sisältö oli yksityiskohtainen ja siinä oli laskettu ja eritelty kaikki mahdolliset työt. Vastaavasti taas Keittiömaailman kaveri ei kyennyt arvioimaan lainkaan, paljonko sähkö- tai putkityöt kustantaisivat eikä hän tahtonut millään ymmärtää miten halusin keittiötä laajentaa, vaan piirteli kuviin mm. keittiösaarekkeen väliseinän tilalle, vaikka sellaisesta ei missään vaiheessa ollut puhetta. Piirustuksia piti korjata moneen otteeseen, ennenkuin ne olivat sellaiset kuin halusin. 

Remontin ajoitus oli myös kriittinen tekijä, sillä halusin ajoittaa remontin kaksiviikkoisen ulkomaanlomani ajaksi. Tämäkin onnistui Isku-keittiöiden kanssa, Keittiömaailman kanssa ei, vaikka olin liikenteessä 3 kk ennen toivottua remonttiajankohtaa. Iskun asentaja aloitti keittiön purkamisen pari päivää ennen reissuun lähtöä ja viimeiset sähköasennustyöt uuteen keittiöön tehtiin päivä lomaltapaluun jälkeen. Työn jälki oli priimaa ja kaikki toimii moitteettomasti. Sokerina pohjalla Liedenpaikan suunnittelija tuli vielä remontin valmistuttua käymään paikan päällä tarkistamaan lopputuloksen ja toi mukanaan vielä mieluisat kaupantekijäiset. Kaikki toimi kuten sovittiin ja lupauksista sekä aikatauluista pidettiin. Isku on ehkä vähän kalliimpi, mutta paljon parempi.

Vierailija
12/13 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet ovat laadukkaat, mutta kaikki muu menikin sitten pieleen. Toimitusaika oli moninkertainen ja itse sai koko ajan olla yhteydessä. Kukaan ei koskaan ottanut yhteyttä ja kertonut, missä mennään. Itse sai soitella ja vaatia, muuten olisi kai keittiö edelleen tekemättä.

Vierailija
13/13 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kokemusta sekä Iskun että Ikean keittiöstä. Ikea hakkaa Iskun hinta-laatusuhteellaan.

Jos on tiukka budjetti ja osaa tehdä vähän itse, niin Ikeasta saa tosi kivan keittiön hyvään hintaan. No, kai sieltä asennuksenkin voi ostaa, en tiedä.

Kodinkoneet ostaisin ehkä muualta kuin Ikeasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan