Olisi pakko siivota.
Miksen saa mitään aikaiseksi? En edes tiskikonetta ole tyhjentänyt. Aaapuuuva.
Kommentit (12)
Täytyy kans likaiset laittaa koneeseen :D.
tiskikone tyhjennetty, olipa kova homma :D. Ihan sellanen että kaks päivää kannatti sitä venyttää...
Mitäs sitten, kerätäänkö vaatteet ja pannaan yksi koneellinen pyörimään?
Mun pitäisi lisäksi pyyhkiä pöydät, vaihtaa sängystä lakanat ja peitot nostaa tuulettumaan, sekä imuroida ja mopata ainakin tärkeimmät huoneet, mutta jos tolla vaatesouvilla alottais. Kakkonen tai joku muu vielä mukana :D?
Ai niin ja viideltä täytyy lähteä ulkoilemaan, joten hirveesti ei enää ole aikaa.
Täällä myös tiskikone tyhjennetty, täytetty ja laitettu päälle. Sen verran on tänään kokattu, että saan tehdä tuon kaiken myöhemmin uudestaan. Keittiöstä ei siis vielä tullut siiti.
Mutta jatketaan pyykillä! Mä menen laittamaan muutaman koneellisen pyykkiä kaappeihin :)
t. Kakkonen
(yksi koneellinen kuivuu vielä narulla)
ja koneellinen lakanapyykkiä pistetty pyörimään. Seuraavaksi siirryn raivaamaan eteisen ja olohuoneen, siis järjestelemään kaiken väärään paikkaan eksyneen tavaran jne.
Tuo viideksi ulkoilemaan kuulostaa sen verran ihanalta, että taidan toteuttaa sen itsekin :)
olkkarissa ja keittiössä.
Tuskin pääsen imuriin käsiksi ennen viittä, mutta jos ne lakanat saisi sängystä ja makkarin lattian kans raivattua. Nähdään taas kohta täällä :D.
mäki tahon mukaan tähän. tehtävää riittäis. vaan kun en ole nyt kotona.
Eteisessä tyssää roskikseen, kellariin ja autolle vietävät tavarat ja ne meinasin viedä ulos mennessäni. Sitä ennen ehdin aloittaa makuuhuoneen siivousta.
Roskikset ja kierrätysjutut lähtee ulos kunhan sinne asti päästään, nyt makkariin repimään niitä lakanoita sängystä :). Kiitos kakkoselle vielä siivousavusta, ihanaa kun sai jotain vertaistuella aikaiseksi!
Luulen että illalla tai viimeistään huomenna joudun aloittamaan taas siitä imuroinnista :D!
Ai niin ja pyykkien viikkauksesta, sitä olis paljon.
Minä menen nyt ripustamaan pyykit ja vaihdan sitten lenkkivaatteet päälle, ja suuntaan roskisten+kellarin kautta lenkille. Siellä on ihana ulkoilusää :) Illalla jatkan tätä loputonta urakkaa! ;)
t. nelonen
Aloitetaan siitä tiskikoneesta. Nyt, molemmat, sinä ja minä, omien tiskikoneidemme kimppuun. Ja tänne takas, kun kone on tyhjennetty, täytetty ja tarvittaessa laitettu päälle. Nyt! :)