Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua käytettiin hyväksi!

Vierailija
08.04.2012 |

Onko tämä teidän mielestänne rangaistava teko vai kärsinkö vain itse mielipahan...

Eräs paremmanpuoleinen miestuttavani sai houkuteltua minut jatkuvalla tekstiviestipommittamisella juhlista kotiinsa luokseen. Näissä viesteissä hän antoi ymmärtää, että on minusta kiinnostunut ja tartuin koukkuun, koska itse tykkäsin miehestä. Hän oli täysin selvinpäin ja minä humalassa (7-8 juomaa takana).

Harrastimme suuseksiä, koska kondomia ei ollut. Tilanne olisi mennyt yhdyntään ilman ehkäisyn puutetta.

Jälkikäteen olen miettinyt, miten moraalista tai laillista tuo puuha oli, koska oma kontrollini petti alkoholin myötä. En olisi mennyt noin pitkälle selvinpäin. Ja mies kyllä tiesi, että olen ollut juhlissa ja juovuksissa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska itse tykkäsin miehestä"

Koska olet aikuinen saat itse kärsiä mielipahan.

Lähdit mukaan ja olit vapaaehtoisesti mukana, et ollut tiedottomassa humalassa.

Vaikka sua harmittaa niin et voi syyttää miestä.

Vierailija
2/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastimme suuseksiä, koska kondomia ei ollut. Tilanne olisi mennyt yhdyntään ilman ehkäisyn puutetta.

Harkintakykysi tuossa tilanteessa todistaa jo tuo kertomasi, että ette menneet yhdyntään ilman kondomia.

Myöskään suuseksiä ei nainen pysty miehelle tarjoamaan voimaakkaassa humalatilassa, joten mun mielestä olit itse tuohon tapahtumaan myös halukas, vaikka olitkin jonkin verran humalassa ja se on ehkä saattanut poistaa liikaakin turhia estoja.

Miksi koet nyt jälkikäteen tapahtuneenn noin?

Eikö mies vastannutkaan odotuksiasi ja koet siksi, että sinua johdateltiin tuohon tilanteeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin vaikutuksen alaisena et ole rikoksessakaan syyntakeeton.

Vierailija
4/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi huoranmaine sinulle. Onnea.

Vierailija
5/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on huvittavaa että menit ottamaan suihin mieheltä kenestä pidit, ja nyt syytät häntä hyväksikäyttäjäksi. Onko se miehen vika jos olet humalassa helpostisaatavaa sorttia? Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka antaa. Kai sinä suusi vapaaehtoisesti aukaisit kun polvillasi olit? :)

Ymmärrän kyllä jos oma käytöksesi järkyttää sinua mutta mies sai varmasti illasta hyvän muiston itselleen. Eikö se ole mikä elämässä on tärkeää? Että aiheuttaa toisille vain hyviä muistoja?

Kohta joku vastaa sarkastisesti "Miehen vikaa kaikki. Sinä et myötävaikuttanut tilanteen syntymiseen mitenkään."

Vierailija
6/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa toimii eri tavalla kuin normaalisti, niin on itse vastuussa siitä mitä siinä tilassa tulee tehneeksi. Mies on hänkin toiminut epäreilusti (ehkäpä nyt pääset eroon tästä "pitämisestä"?), ja on kertomuksesi perusteella mulkvisti. Mutta itse olet a) ihastunut mulkvistiin (kannattaisiko käydä vaikka terapiassa, jos ei pysty ihastumaan kunnollisiin miehiin?), ja b) suostunut hänen ehdotteluihinsa.

Etenkin silloin, jos tietää toimivansa humalassa ei-toivottavasti, kannattaisi jättää ne pahimmat humalat väliin kunnes on kasvanut ihmisenä sen verran, että piilossa olevat ja humalatilan myötä esiin tulevat psyyken ongelmat saadaan pois päiväjärjestyksestä. Silloin tosin monesti voi se juomisen intokin vähentyä, kun ei enää koe sellaista sisäistä pahaa oloa, jota pitää päästä pakenemaan vetämällä perseet.

Siinä mielipiteeni, olen aivan tosissani. Suomalainen juomakulttuuri on perseestä ja kertoo, että emme ole niin onnellista kansaa kuin näistä kaikenlaisista mittauksista voisi päätellä. Osaamme vain haudata sen onnettomuuden suht. syvälle.

Vierailija
7/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielipiteistänne.

Tiedän, että olen itse vastuussa tekemisistäni. Ja kyllä, menin humalassa sekoilemaan.

Mutta silti olen sitä mieltä, että miehen tarkoituksenmukainen tekstiviestipommitus puhelimeeni ja minun tilani hyväksikäyttö ei ollut moraalista ja kohteliasta toimintaa. Juon pari kertaa vuodessa (en siis ole mikään dokaaja) ja yhden yön juttuja en harrasta. Tässä oli kyseessä tuttu mies, jonka kanssa minulla oli ollut jo pidempään vispilänkauppaa. Tykkääminen oli molemminpuolista, mutta nyt se on historiaa.

Vierailija
8/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaisiko vielä, jos mies olisi kertonut pitävänsä sinusta ja haluavansa alkaa tapailla? Tuleeko se harmitus siitä, että mies ei pitänytkään sinusta enempää?

Vierailija
9/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaisiko vielä, jos mies olisi kertonut pitävänsä sinusta ja haluavansa alkaa tapailla? Tuleeko se harmitus siitä, että mies ei pitänytkään sinusta enempää?

En itse ole halunnut seurustella hänen kanssaan ja siihen on monia muita syitä kuin tämä asia. Asian ydin on siinä, että onko oikein käyttää humalaista ihmistä hyväkseen tietoisesti...

Ap.

Vierailija
10/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei se siis ollut moraalista tai hyväksyttävää toimintaa, monet miehet vaan tuppaa lepertelemään naisille saadakseen näiltä ja antavat ymmärtää, että pitävät muutenkin kuin vain sen yhden asian takia. Ei sitä kuitenkaan rikoksena taideta pitää jos on siinä kunnossa, että itse pystyy päättämään, haluaako seksiä vai ei- siis jos olisit mennyt miehen luokse ja sammunut ja hän silloin olisi tehnyt jotain niin siitä saisi tuomion. Monet ihmisethän nimenomaan kännissä tekee asioita, kuten pettävät puolisoitaan, vaikkei selvinpäin niin tekisi.

Vierailija
11/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä hyväksikäytöksikin kutsua, koen itsekin tulleeni tuolla tavalla monen miehen taholta hyväksikäytetyksi, mutta koska kuitenkin itse olen ollut suostuvainen niin en ole kuitenkaan traumoja saanut kuten vaikka raiskauksen yhteydessä tapahtuisi.

Vierailija
12/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet yli parikymppinen, niin sanoisin että oma vikasi ja turha valittaa. Jos taas olet alaikäinen ja sinua muka hyväksikäyttänyt mies huomattavasti vanhempi, niin syytä vaikka kotikasvatustasi kun et hallitse alkoholinkäyttöäsi..

Kyllä miehillekin aiheutuu paljon mielipahaa naisista jotka antavat ymmärtää mutteivat ymmärrä antaa. Sellaista se elämä on ole ens kerralla selvempi :)

Kiitos mielipiteistänne.

Mutta silti olen sitä mieltä, että miehen tarkoituksenmukainen tekstiviestipommitus puhelimeeni ja minun tilani hyväksikäyttö ei ollut moraalista ja kohteliasta toimintaa.

Vierailija
13/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

humalassa olit? Millä menit miehen luokse, mitä tuon tapahtuman jälkeen tapahtui?

Vierailija
14/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vispilänkauppaa miehen kanssa, joka piti minusta ja minä olin hyvin kiinnostunut hänestä.

Mutta tuo turjake oli niin ujoa tai korkeamoraalista sorttia, että homma vaan ei johtanut pidemmälle. Tosin ei se mies päästänyt minua otteestakaan, koska jos olin ottamassa välimatkaa niin heti oli taas jotain viestiä lähettämässä.

Kunnes sitten kerran onnisti. Mies oli juonut itsensä mukavaan kuntoon (7-8 annosta). Minä olin tapojeni mukaisesti täysin selvinpäin. Ja silloin se tapahtui, vihdoinkin onnistuin saamaan häneltä seksiä. Enkä edes mitään suuseksiä vaan kunnon panon. Ilman tuota miehen humalatilaa asia ei olisi johtanut ikinä noin pitkälle.

Mitä sanotte av-raati, syyllistyinkö seksuaaliseen hyväksikäyttöön?

Vierailija
15/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vispilänkauppaa miehen kanssa, joka piti minusta ja minä olin hyvin kiinnostunut hänestä.

Kukapa haluaa känniläiseltä seksiä?

Vierailija
16/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saitko sitä myös itse?

Vierailija
17/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moraalisesti siinä ja siinä...

Vierailija
18/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sinä.

Kukapa haluaa känniläiseltä seksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi