Mitä hienoa ratsastamisessa tai hevosissa on?
Kommentit (14)
Mistävain vois kysyä samaa. Mitä hienoa lenkkeilyssä on? Mitä hienoa koirissa on? Mitä hienoa matkailussa on?
Ratsastus on monipuolista liikuntaa, jota käytetään terapiamuotonakin.
Yhtä tehokasta kalorimielessä kuin juoksu, mutta ei kuluta niveliä.
Ja mikäs sen kivempaa kuin maastolenkki aurinkoisella kelillä :)
Se heppa on pölyinen ja likainen ja se pitää putsata ennen ratsastusta. Se hajukin tarttuu. Sitten sitä hikoilee siellä selässä ja hajusta tulee vielä parempi. Mutta hauskaa ja kivaa se on :)
onhan sekin ihan mukavaa kyllä, mutta ajan mielummin.
Kaikista mieluiten kuitenkin hoidan hevosia, ne ovat ihania, en selviäisi ilman hevosia.
jumppaaminen. Koiraharrastuskin jää jälkeen (minulla on kaksi koiraa ja koirista olen haaveillut koko ikäni).
Minusta parasta ratsastuksessa on laukannosto tarpeeksi isolla hevosella. En ole ratsastanut pitkään aikaan joten ruosteessa olisin jos hevosen selkään nyt vinssattaisiin, mutta tuosta hetkestä silti unelmoin edelleen :).
laukkaaminen hiekkatiellä hyvässä säässä. Siinä unohtuu kaikki murheet.
Kiva yhteinen harrastus äidille ja kehitysvammaiselle pojalle, tasapaino kehittynyt hurjasti, samoin käsien motoriikka.
Mä ratsastan ennemmin mun miehelleä, on halvempaa ja se jopa antaakin mulle enemmän kuin se että meetvurtsin kanssa kopottelisin pitkin metsiä.
Mä ratsastan ennemmin mun miehelleä, on halvempaa ja se jopa antaakin mulle enemmän kuin se että meetvurtsin kanssa kopottelisin pitkin metsiä.
Täh? :O
Kyllä minä olen ainakin paljon enemmän rasittunut juoksulenkin tai esim. kahvakuulailun jälkeen kuin ratsastuksen. Enkä ole aloittelija. Mutta mukavaa ja rentouttavaa ratsastus kyllä on.
Täh? :O
Kyllä minä olen ainakin paljon enemmän rasittunut juoksulenkin tai esim. kahvakuulailun jälkeen kuin ratsastuksen. Enkä ole aloittelija. Mutta mukavaa ja rentouttavaa ratsastus kyllä on.
Tämä oli vitoselle.
Ratsastus on kivaa ja tehokasta liikuntaa. On mukava tunne, kun iso ja voimakas eläin tekee yhteistyötä kanssani.