Käsityöblogit
Ovatko he köyhiä vai miksi pitää tehdä itse vaatteita? Kaupasta saa kauniita ja laadukkaita tamineita, ei tarvitse käyttää sekundaa ja aivan hirvittäviä rättejä.
Blogeissa en ole nähnyt yhtäkään kaunista vaatetta vaan kaikki hirvityksiä. Mielestäni sellaiset ihmiset ovat köyhiä jotka itse väsää lumppunsa.
Olen pahoillani jos joku tästä suuttui mutta näin asian nään.
Näkeehän sen kadullakin heti kuka on tehnyt vaatteensa itse ja kuka ostanut laadukkaan vaatteen.
Kommentit (23)
pitäisi varmaan keksiä itselle uusi harrastus, ettei heti paljastuisi köyhäksi.
Mitä suosittelet?
3
Viisainta varmasti alkaa harrastamaan liikuntaa, ommellessa kuitenkin persekkin leviää.
Yhtään hyvää ompelijaa en ole vielä nähnyt. Kamalia rättejä vain ja kyllä tiedän mitä langat ja kankaat maksaa, en kai muuten tähän lopputulokseen olisi päässyt.
vaatteita. Ja miksikö? No ihan vain siitä syystä, että saisin paitoihin riittävän pitkät hihat, housuihin (siis muihinkin kuin farkkuihin) riittävn pitkät lahkeet ja paidoissa on sekin ihan kivaa ettei tarvitse kulkea napapaidassa. Viimeiseen tosin auttaa nykyinen tunikamuoti ihanasti. Yksi syy on myös se, että itse tekemällä saa tehtyä esim. paitaan tissien kohdan koossa 42 ja alaosan koossa 36-38.
Ja kysyipä kerran eräs muodin orja -tuttavani mistä olen piponi ja paitani ostanut ja ihan positiivisessa hengessä. ;)