Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

25-vuotiaana lääkäriksi valmistunut?

Vierailija
08.04.2012 |

jopas jotakin... :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin oireilee nekin jotka pääsee sisään vasta 25-vuotiaana. eikö yleensä ole vaikeaa ekoilla ja vikoilla?

Vierailija
2/20 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkisläisilläkin on vapaa-aikaa, oletteko moisesta kuulleet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kyllä vikoja aloittajia. Monen ikäistä porukkaa.

Vierailija
4/20 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hitsi, olin 26 valmistuessani. Ehdin pitää välivuoden lukion jälkeen ja itse asiassa kaksi, kun en ehtinyt pääsykokeisiin ajoissa :D

Vierailija
5/20 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittääkö teitä mun elämättä jäänyt elämä?

Vierailija
6/20 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta outoa, kun lääkäri on mua nuorempi. Tuntuu aina että eihän se voi mitään tietää.. Saako nuoret lääkärit helposti töitä, entä kohtaatteko työssä tämmöistä asennetta (kuin minulla) usein? Kiinnostava aihe.

Vierailija
7/20 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se luottamusta lisää, jos lääkäri on finninaamainen juippi. Usein epävarmuus näkyy kaikkitietävänä asenteena, joka ei myöskään helpota työelämässä toimimista. Lääkärin koulutus ei ole kyllä yhtään liian pitkä.

Vierailija
8/20 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta outoa, kun lääkäri on mua nuorempi. Tuntuu aina että eihän se voi mitään tietää.. Saako nuoret lääkärit helposti töitä, entä kohtaatteko työssä tämmöistä asennetta (kuin minulla) usein? Kiinnostava aihe.

vaikka eivät olisi edes valmistuneet. Tietämisen suhteen - toki vasta valmistunut on aina vastavalmistunut, iästä riippumatta, mutta ei se kai enempää tietäisi, vaikka olisi viettänyt ensiksi yhden välivuoden ja sen jälkeen päntännyt esim. kemiaa ja bilsaa yliopistolla pärjätäkseen paremmin pääsykokeissa.

Oscar.

Vierailija
9/20 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän heillä menee! 25V ja hyvin tienaava ammatti alla! Onhan lääkiksessäkin kesälomat, niin silloin kerkeää hyvin rällästää minkä sielu sietää. Itse olen 26-v ja kaduttaa kun vasta nytten lääkikseen olen hakemassa

Vierailija
10/20 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän heillä menee! 25V ja hyvin tienaava ammatti alla! Onhan lääkiksessäkin kesälomat, niin silloin kerkeää hyvin rällästää minkä sielu sietää. Itse olen 26-v ja kaduttaa kun vasta nytten lääkikseen olen hakemassa

Lomilla pitää yleensä tehdä töitä, että elää.

Mutta onneksi tämä kuuden vuoden kakku loppuu pian, ei enää kroppa kestäisi kaikkea sitä juhlimista.

Vierailija
11/20 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö kaikkien venyttää opiskeluitaan?

18-vuotiaana yo:ksi ja sen jälkeen 7 v aikaa opiskella ennen kuin on 25!

Vierailija
12/20 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v ylioppilaaksi, siitä suoraan lääkikseen niin tokihan sitä nyt 7v aikana lääkäriksikin valmistuu.

Yleislääkäriksi 5-6vuodessa+jos erikoistuu niin se sitten siihen päälle.

Vierailija
13/20 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäisi, kun paras nuoruus olisi kuluneut lääketiedettä päntätessä.

Vierailija
14/20 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut (meidän kurssilla kaksi) olivat menneet kouluun vuoden etuajassa ja valmistuivat 23-vuotiaana lääkiksestä.

Vierailija
15/20 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ylipäätään kaikki nuorena valmistuneet ja erityisesti lääkärit säälittää... On ne niin raukkoja! Unohtivat olla töissä kaupan kassalla töissä ennen valmistumistaan ja 25-vuotiaanahan koko nuoruus on jo ohitse. Nyyh!

Vierailija
16/20 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopas jotakin... :)

Vai mielestäsi jotenkin ihmeellistä?

Yhteiskuntaystävällistä, sanon minä :)

Vierailija
17/20 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lääkärit sitten sinua säälivät kun kipeänä sairaalaan menet

Vierailija
18/20 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä siinä nyt on ihmeellistä? Erikoistuminen sitten vielä vielä muutaman vuoden.

Vierailija
19/20 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittääkö teitä mun elämättä jäänyt elämä?

Jep. Olet lääkäri, kyllähän se nostaa säälin pintaan. Ei hitto mitä aloituksia taas.

Vierailija
20/20 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lääkisläiset edes osaa rellestää, eivät ole sen tyyppisiä ihmisiä. Joku poikkeus voi olla joukossa mutta pääosin ovat sellaisia "kunnollisia" tyyppejä. Tosin lääkärit kyllä sikailevat joskus lääketehtaiden järjestämissä korruptiobileissä, tästä on ihan varmaan tietoa allekirjoittaneella. Mutta työ on stressaavaa, joten vaatinee kai sitten jotain vastapainoa.